Aihe: Se on siinä kun oikein tekee
1 2 3 4 5 6
pekkajau
06.03.2008 23:59:18
Uuden Riihimäen ABC-aseman avajaiset tänään. Kävin hakemassa pakollista margariinia (=mäyräkoiraa) kun huomioni kiinnitin aulassa soittavaan duoon. Pieni haku päälle: Timo Tervo & Ville Uusitalo. Taustat koneelta mutta kyllä korva lepäsi näitten pelimiesten kanssa. Jos ikinä kaupan avaan niin samat miehet keikalle!

http://www.varpaisjarvi.fi/timedevt … ear=2008&month=03&timed=229

Mene tuonne niin näet kaiken!
Minä olen "hauska"!
irmeli
07.03.2008 00:05:50
Villen rokettirollin soiton tahdissa on joskus nuorempana tyttönä tullut laitettua jalalla koreasti. :) Bändissä soitti myös eräs Espoon Bluesiakin valmentanut basisti.
uruttaja
07.03.2008 00:06:43
Villen rokettirollin soiton tahdissa on joskus nuorempana tyttönä tullut laitettua jalalla koreasti. :) Bändissä soitti myös eräs Espoon Bluesiakin valmentanut basisti.

Täh?

Uusitalon Villestä olen kuullut pelkkää positiivista, sillä on nuori morsmaikkukin, tankurinsessa.
irmeli
07.03.2008 00:08:44 (muokattu 07.03.2008 00:09:27)
Täh?

Uusitalon Villestä olen kuullut pelkkää positiivista, sillä on nuori morsmaikkukin, tankurinsessa.

Pelkkää positiivista oli sekin soitto aikoinaan. Nykyään pääsen harvemmin kuulostelemaan. :(

Ville on muutoinkin hieno ihminen.
uruttaja
07.03.2008 00:12:08
Pelkkää positiivista oli sekin soitto aikoinaan. Nykyään pääsen harvemmin kuulostelemaan. :(

Ville on muutoinkin hieno ihminen.

Tervon Timo ja Karma. Yksi parhaista laulustemmabändeistä. Toimi ku tauti.
Jamz
07.03.2008 11:11:04
En tiedä kyseistä porukkaa ja mitenkään heitä väheksymättä, mutta mulla tuli duosta, joka soittaa jossain kaupassa, väkisinkin mieleen Rampe & Naukkis vetämässä everkriinejä:)
Vaihtobassoa & sutikomppia, prkl!!!
turhala
07.03.2008 12:21:34

Timo Tuomi lienee tuo valkku/bassottelija
eikö elämässä riitä mikään, eikö hellittäisi hetkeksikään mieletön kierre
isojussi
07.03.2008 13:14:20
Missäs ne varmistimen poistajat luuraa?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
v_m_kangas
07.03.2008 13:19:06

Missäs ne varmistimen poistajat luuraa?

Varmistinhan on aina pois noissa tilaisuuksissa, mutta eihän se ole pakko laukaista :)
Humppaa tai soita humppaa
mack the knife
07.03.2008 14:06:42
Timo Tuomi lienee tuo valkku/bassottelija

Joo. Haluaa aina tulla vetämään Mustang Sallyn kun on tietyssä fiiliksessä yleisön puolella.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
KoskPaavo
07.03.2008 15:46:07
En tiedä kyseistä porukkaa ja mitenkään heitä väheksymättä, mutta mulla tuli duosta, joka soittaa jossain kaupassa, väkisinkin mieleen Rampe & Naukkis vetämässä everkriinejä:)

No niin tuli mullekin mieleen, vaikka itsekin oon Ketronmies. Hyvin minäkin sillä sitten soitan .
Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen Octoperfest orkesteri (erään suom. orkesterin kotisivulta)
Timi
07.03.2008 20:06:25
Joskus tulee mieleen,että osaisiko sitä laulaa taustojen myötä,jos ei samalla soittaisi rumputtimia?
Kylmän viileesti!
KoskPaavo
07.03.2008 21:56:50
Joskus tulee mieleen,että osaisiko sitä laulaa taustojen myötä,jos ei samalla soittaisi rumputtimia?

Miksei, hyvin monelle se erilainen kamamäärä ympärillä on jonkinlainen suojavalli. En tarkoita sinua, vaan erästä toista .Mulle tää on missio; "viistoista turhaa huuliharppua pois lavalta"
Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen Octoperfest orkesteri (erään suom. orkesterin kotisivulta)
Lapis
09.03.2008 01:19:10
Anteeksi mutta jos mä joskus joudun ABC:n avajaisiin soittamaan, se on uran loppu. Niin on joka ikinen kitara Keltaisessa pörssissä. Toisaalta kun ajattelee niin onhan se hienoa ja mukavaa ja kultturellia että siellä on musiikkia mutta eikö joku DJ olisi hoitanut homman kotiin? Tikkuviina on toki pehmittänyt pääni mutta ei helv*tti...
How do we know he's not Mel Tormé?
jape2
09.03.2008 02:26:02
Timo Tervon laulantaa on kiva kuunnella vaikka DFG:llä
Lyyki
09.03.2008 02:31:40
Anteeksi mutta jos mä joskus joudun ABC:n avajaisiin soittamaan, se on uran loppu. Niin on joka ikinen kitara Keltaisessa pörssissä. Toisaalta kun ajattelee niin onhan se hienoa ja mukavaa ja kultturellia että siellä on musiikkia mutta eikö joku DJ olisi hoitanut homman kotiin? Tikkuviina on toki pehmittänyt pääni mutta ei helv*tti...

Keikka on keikka!
vanhami
09.03.2008 08:19:18 (muokattu 09.03.2008 08:19:45)
Keikka on keikka!

Just näin. Vitunko sillä on väliä, missä soittaa, kunhan liksa juoksee. ainakin mä teen tätä hommaa rahasta. Rakkaus on mennyt jo aikoja sitten,
isojussi
09.03.2008 11:06:58
Anteeksi mutta jos mä joskus joudun ABC:n avajaisiin soittamaan...

Toivottavasti tolla asenteella se keikka tulee hyvin pian. Eiköhän se oo niin, että kovemmatkin vetoesat PÄÄSEE keikalle.

Mä olin eilen kaverini kyläkaupalla laulelemassa ja höpöttelemässä.

Suurin osa asiakkaista oli tuttua kanta porukkaa. Tunnelma oli todella kodikas ja rento.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Lapis
09.03.2008 11:59:49
Toivottavasti tolla asenteella se keikka tulee hyvin pian. Eiköhän se oo niin, että kovemmatkin vetoesat PÄÄSEE keikalle.

Kaikki keikat onneksi tulee tehtyä jonkun toimesta. Toiset menee ABC:lle ja toiset ei. Ei se sen kummempaa ole. Ja se joka menee, saa siitä rahat!
How do we know he's not Mel Tormé?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)