south_of_heaven 20.01.2008 01:10:44 | |
---|
Nyt en varmaan enää oo Tr00 kun tykkään tommosesta popista. Et kyllä kovinkaan. http://www.mikseri.net/artists/?id=62682 |
Marshallga 20.01.2008 02:39:30 (muokattu 20.01.2008 02:40:04) | |
---|
Vähänkö muakin vitutti kun ne biisit soi radiossa :/ Kuulinpa kerran Radio Rockilta Cannibal Corpseakin! Sell out! Tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että nuo uusimman levyn biisit tuntuu olevan varta vasten radiosoittoon väännettyjä tekeleitä. Kehnosti on tämänkin bändin käynyt. Mihin on hävinnyt tiukat riffit ja korviahivelevät melodiat, uusimmalta levyltä niitä ei tahdo pahemmin enää löytää. |
Jester44 10.02.2008 18:46:18 | |
---|
Uuden sinkun The Mirror's Truthin näytteet netissä eivät lupaa hyvää old school faneille... |
tommijk 10.02.2008 18:50:41 | |
---|
Uuden sinkun The Mirror's Truthin näytteet netissä eivät lupaa hyvää old school faneille... Ylläri pylläri. En jaksa uskoa että kukaan odottaa enää mitään jester race 2:sta. Sen sijaan hyvää nyky flamesia lupailivat nuo näytteet. Aika come clarityn linjoilla, jotain vivahteita vanhemmastakin tavarasta. |
Jester44 15.02.2008 15:08:00 | |
---|
Siellä olisi pari A Sense Of Purposen biisiä tyrkyllä netin uumenissa, joko otitte tyypit? |
Hornanturska 15.02.2008 18:20:46 | |
---|
Tarkoitin tuolla lähinnä sitä, että nuo uusimman levyn biisit tuntuu olevan varta vasten radiosoittoon väännettyjä tekeleitä. Kehnosti on tämänkin bändin käynyt. Jooh! Ja vaatteistakin tehdään ihan liian siistejä ihan vaan sen takia, että jengi ostas niitä! Vähänkö tyhmää. Siinähän saattas joku jopa elättää itsensä. |
Ukkosenjumala 16.02.2008 12:06:08 | |
---|
No en tiiä, mulla tuli kyllä ekana tosta The Mirrors Truth:n alkupuolesta kovasti Clayman mieleen, mutta loppua kohti biisi vääntyi sit In Flamesin nykyakselille... Ei sillä, että RTR, STYE ja CC aivan susia ois, mutta ei ne Claymania tai Whoraclea hakkaa millään osa-alueella. JepJep |
AVO 16.02.2008 16:18:47 (muokattu 16.02.2008 16:21:12) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=bcc3p2giBsI The Mirror's Truth:N musaviteoo luvassa.... Iski piisi kyl itteeni aika lailla, kuulostaa iha sika nastalta.... Ite diggaan ehk kummiski enemmän nykysest In Flamesista ku esim Clayman-ajoilta.... Levyä odotellessa, Cheers!! |
ManuMäkinen 16.02.2008 16:23:39 | |
---|
eikös tuon kertsin kitarat ollut melkein suoraan evil in a closetista? |
AVO 16.02.2008 17:05:02 | |
---|
eikös tuon kertsin kitarat ollut melkein suoraan evil in a closetista? kieltämättä kuulostaa kyl aikalailla samalta.... |
vt1100 16.02.2008 17:37:34 | |
---|
Jooh! Ja vaatteistakin tehdään ihan liian siistejä ihan vaan sen takia, että jengi ostas niitä! Vähänkö tyhmää. Siinähän saattas joku jopa elättää itsensä. Joo, tosi tyhmää kun bändit ei kuulosta samalta vuodesta toiseen.... Itse lämpesin uudelle materiaalille, mutta mistä mä mitään ymmärrän kun en ole metalliakaan kuunnellu vasta kuin 27 vuotta..... |
kupteri 16.02.2008 22:37:50 | |
---|
Whoracle-Clayman-Colony -matskusta enempi tykkäävänä onneksi voin palata niihin vanhoihin aina tarvittaessa, ei oo pakko soittaa uusimpia jos ne ei niin miellytä. Toisaalta kyllä niitä uusimpiakin voi kuunnella, ei ne nyt niin huonoja ole... erilaista vain (ei siitä kauaa ole kun viimeksi jotain noista uusimmasta päästä olevaa kuuntelin). Tuo videobiisi uusimmalta vaikutti varovaisen lupaavalta. Saapa nähdä mitä fiiliksiä itse levy antaa. Videobiisit parilta edeltävältäkin on ollu hyvää kamaa, vaikka itse levy kokonaisuudessaan ei sitten ollutkaan ihan timangia. Tuli vaan mieleen :-) |
Lapis 18.02.2008 13:45:18 | |
---|
Meinaatteko mennä Rockperryyn katsastamaan bändin nykykunnon? Kyllä poijat tapahtuu! |
Simo78 18.02.2008 13:54:55 | |
---|
Pitääpä käydä kuuntelemassa kun pääsee himaan. Mun mielestä hyvä jos bändi tekee uusilla levyillään edes jossain määrin uuden kuuloista musaa. Turhaa tehdä vanhoja levyjä "uudestaan". Mä en oikein osaa sanoa omaa suosikkiani In Flames levyistä, joku päivä se on reroute, jonain colony, ihan yhtä hyvin tippuu vanhempi ja uudempi matsku. |
Metalhead81 18.02.2008 15:40:39 | |
---|
Ihan hyvä tuo uusi biisi mun mielestä. Toivottavasti vain laatu on hyvää koko levyn ajan... Metal 'till you die! |
Tolvanen 05.03.2008 20:39:40 (muokattu 05.03.2008 20:57:05) | |
---|
Onkos porukka vielä kerennyt kuunnella tuota eilen julkaistua Mirrors of Truth EP:tä? EP pitää sisällään 3 biisiä joita ei levylle tule, sekä sitten tuon mirrors of truthin. Itse kävin tuolla youtubessa hieman kuuntemassa ja omasta mielestäni ihan hyvää menoa, varsinkin tuo "Eraser" biisi. Edit: Hups soundista poimin, että se julkaistiinkin vasta tänään 5.3 |
Teemu K. 05.03.2008 21:57:43 (muokattu 06.03.2008 18:28:23) | |
---|
Onkos porukka vielä kerennyt kuunnella tuota eilen julkaistua Mirrors of Truth EP:tä? EP pitää sisällään 3 biisiä joita ei levylle tule, sekä sitten tuon mirrors of truthin. Itse kävin tuolla youtubessa hieman kuuntemassa ja omasta mielestäni ihan hyvää menoa, varsinkin tuo "Eraser" biisi. Edit: Hups soundista poimin, että se julkaistiinkin vasta tänään 5.3 Itse oikeastaan tykkäsin. Ei ehkä sitä terävintä kärkeä, mutta mitä voi odottaa levyltä pois jätetyiltä biiseiltä? Tyyppejä pitää kyllä päästä näkemään kesällä ainakin nummirockiin. ^^ Jeesus kärsi syntiemme puolesta, nyt on SINUN vuorosi ;) |
rocky0 05.03.2008 22:55:12 | |
---|
Itelle iski tuo EP melko kovaa. Ja rockperryyn ehdottomasti menossa! |
Jep, EP kolisee kovasti. Eraser on todellakin kova biisi. The Mirror's Truthkin alkaa näin muutaman kuuntelun jälkeen kuulostamaan aina vain paremmalta. Nousi taas odotukset levyä kohtaan, kuukausi vielä pitäisi malttaa. Onneksi tilasin sen etukäteen jo ajat sitten, niin sehän tuntuu sitten ihan ilmaiselta kun se luukusta ilmestymispäivänään kolahtaa! Aha, penis, esine paha! |
-jonne- 06.03.2008 09:23:46 | |
---|
tulipas KoRn mieleen tosta Dysfunctional Hours tsibaleesta..ei lupaile omalle fanitukselle hyvää mutta tsiigataan nyt kunhan kuulee koko levyn yhellä soitolla eikä juutuubista.. |