LassiÖ 03.03.2008 17:33:28 | |
---|
Hmmm... Olikos Jubileessa rinnakkaislooppi...? Ei harmainta haisua |
jussimus 03.03.2008 18:46:40 | |
---|
Noni, tuli sitten hommattua Fender telecaster '72 custom. Aika erilainen kepukka verrattuna kaikkiin muihin luuttuihin joita mulla on vuosien varrella ollut. Jotenkin miehekkään haastava tuo tele on :) |
Joees 03.03.2008 18:51:35 | |
---|
Noni, tuli sitten hommattua Fender telecaster '72 custom. Aika erilainen kepukka verrattuna kaikkiin muihin luuttuihin joita mulla on vuosien varrella ollut. Jotenkin miehekkään haastava tuo tele on :) Aivan mahtava kepakko on se. Mulla oli joskus moinen ja sen myyminen kyllä kaduttaa kovasti. Vallan mahtava oli soittaa ja soundi toimi hyvin. Semmosen hommaan vielä joskus takaisin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
jussimus 03.03.2008 19:00:41 | |
---|
Aivan mahtava kepakko on se. Mulla oli joskus moinen ja sen myyminen kyllä kaduttaa kovasti. Vallan mahtava oli soittaa ja soundi toimi hyvin. Semmosen hommaan vielä joskus takaisin. Joo, kyllä tuo aika vekkuli on. Vielä kun sais tallaan ärhäkän humpparin niin sit pääsis tositoimiin tuon kanssa. Mut kaikki aikanaan.. |
Joees 03.03.2008 19:07:19 | |
---|
Joo, kyllä tuo aika vekkuli on. Vielä kun sais tallaan ärhäkän humpparin niin sit pääsis tositoimiin tuon kanssa. Mut kaikki aikanaan.. Ei hemmetissä, korkeintaan joku vähän ärhäkämpi yksikelanen tilalle. Toimii ;-) Vaan juu, ehkä sä tiiät mitä sä haluat :-) Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
ulipalsternak 03.03.2008 19:26:53 | |
---|
On muuten hieno kitara se. Olisin ostanut ite äkkiä talteen, ellei yhtä hevikeppiä jo löytyisi. EDIT: No onnea toki! Tattis vaan =) Ei ole vielä suupielet laskeneet normaaliasentoon. Kaksi päivää ollut mairea virne naamassa ;D |
JuSu 03.03.2008 21:31:00 (muokattu 03.03.2008 21:31:43) | |
---|
Ei harmainta haisua Enpä löytänyt nopsasti varmaa infoa asiasta, netissä molempia mainostettiin Jubileissa olevan... Mutta mikäli olet kytkenyt G-Majorin efektilenkkiin, niin tuo on käytön kannalta aika olennainen tieto. G-Major rinnakkaislenkissä ilman, että 'kill dry' -optio on kytketty, paskoo soundin ihan totaalisesti vaihevirheen seurauksena. Olettaisin kyllä, että sulla on sarjalenkki, jos olet kamppeen lenkkiin kytkenyt (ilman 'kill dry' -asetusta) ja silti soundaa hyvältä. JuSu "Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits."
-noir- |
jussimus 03.03.2008 22:35:47 | |
---|
Ei hemmetissä, korkeintaan joku vähän ärhäkämpi yksikelanen tilalle. Toimii ;-) Vaan juu, ehkä sä tiiät mitä sä haluat :-) Tallaan tulisi humppari ykskelasen muodossa, eli varmaankin hot rails. Tai no, katotaan nyt...voi olla ettei mikään vaihdu. Paitsi kitara :) |
Antero5 03.03.2008 22:53:00 | |
---|
Framus 2x12 kaappi... www.nothingrightleft.com
www.theenchained.com
-Chuck Norris does not sleep. He waits- |
Koskos 04.03.2008 11:30:41 | |
---|
Seymour Duncaneihin sijoitin. An ego germ is just beginning to be |
Ahokkis 04.03.2008 16:46:45 | |
---|
Kotia saapui toista elementtiä kaipaava Trace Elliot super Tramp twin stereo chorus, pisin vahvistin nimi mallinsa kanssa mitä olen nähnyt. Olen erittäin tyytyväinen investointiini, eikä nainenkaan pahemmin ole valittanut (ei ole vielä nähnyt..).:P "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
PuNkKi 04.03.2008 16:53:14 | |
---|
koch twintone II combo tuli hankkittua Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
ulipalsternak 04.03.2008 19:11:55 | |
---|
Ai nii, tonelab le tuli kans hiljattain hankittua. Vinkeä aparaatti. |
Tee 04.03.2008 20:21:32 | |
---|
Diisseli einstein Pulu ja patsas. |
-Cale 04.03.2008 20:40:35 | |
---|
Kotia saapui toista elementtiä kaipaava Trace Elliot super Tramp twin stereo chorus, pisin vahvistin nimi mallinsa kanssa mitä olen nähnyt. Olen erittäin tyytyväinen investointiini, eikä nainenkaan pahemmin ole valittanut (ei ole vielä nähnyt..).:P Eikös tuo ole transistorikombo? Vissiin ihan hyvä peli trankuksi lukemani perusteella...? |
Antti1 04.03.2008 21:51:48 | |
---|
Diisseli einstein Mistä laitoit tuon tulemaan ja koska saapuupi? Tervetuloa talliin vain, on niin maan mahtava peli! "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
tracyjacks 04.03.2008 22:16:27 | |
---|
HBE Germania Treble Booster, Crybaby ja Rocktron Vertigo Vibe. terrible! |
Tee 05.03.2008 11:58:48 | |
---|
Mistä laitoit tuon tulemaan ja koska saapuupi? Tervetuloa talliin vain, on niin maan mahtava peli! Musik Produktivista, pitäs olla perillä tässä ihan loppuviikosta. Pulu ja patsas. |
Ahokkis 05.03.2008 12:07:36 | |
---|
Eikös tuo ole transistorikombo? Vissiin ihan hyvä peli trankuksi lukemani perusteella..? Trankkulaitoshan tuo. En ole löytänyt tuosta kuin hyviä soundeja, hakkaa kaikki kuulemani trankkupelit ihan 10-0. Kliinit on mahtavat ja säröä saa ihan kevyestä raskaaseen, jos sattuu kohdalle niin suosittelen testaamaan/ostamaan.:) "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
|