Aihe: Ojalan ja Ruususen syytteen kaatuivat!
1 2 3
Leikari
05.03.2008 15:37:36
www.iltalehti.fi
www.iltasanomat.fi

Vanhanen aikoo valittaa hoviin - - raukkis!!
pimp
05.03.2008 15:44:53
Suora lainaus pääministerin kommentista iltalehdelle:

- Tässä on enemmän periaatteellinen puoli kyseessä. Tässä ei enää kehtaa luovuttaa ja tunnustaa olleensa väärässä alusta asti.
Leikari
05.03.2008 15:56:47
minä olen Ruususen kirjan juuri viikkoa ennen oikeudenkäyntiä lukenut so. tiedän mistä puhutaan

mitään ihmeellisyyksiä ko. "teoksessa" ei ollut - ennemminkin vahvisti, että millainen akkainlehtifilosofipissis Kuronen/Ruusunen on

Vanhasen kannalta noloa on tietysti, että otti semmoisen vakipanoksi - - ei mitään tyyliä...
Alpha
05.03.2008 16:08:17
minä olen Ruususen kirjan juuri viikkoa ennen oikeudenkäyntiä lukenut...

Ja kehtaat tunnustaa tuon vielä julkidella foorumilla. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa Susanin ja Matin touhut, joten...

En tosin mollaa niitä jotka tuon kirjan ostavat, mutta ihmettelen, että mitä he siitä saavat?

Susan tekstarit Matille. Matti nukkunut samassa sängyssä Susan kanssa. Susa suuttui. Matti suuttui. Käräjät...

Niinku Matti ja Mervi...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
M-Juhana
05.03.2008 16:28:07

minä olen Ruususen kirjan juuri viikkoa ennen oikeudenkäyntiä lukenut so. tiedän mistä puhutaan

mitään ihmeellisyyksiä ko. "teoksessa" ei ollut - ennemminkin vahvisti, että millainen akkainlehtifilosofipissis Kuronen/Ruusunen on

Vanhasen kannalta noloa on tietysti, että otti semmoisen vakipanoksi - - ei mitään tyyliä...

Musta koko juttu on ihan oikein Vanhaselle. Kyllä luulis tajuavan, että jos pääministeri deittailee NETISSÄ, niin saattaa roiskua reisille.
Jos vaikka maalimanloppu ois tulossa, niin panisin Mötörhedit täysillä veivaan sterkoista ja eiku rinta paljaana ulos oottaan.-hemmo
M-Juhana
05.03.2008 16:29:30

Niinku Matti ja Mervi...

Eipäs halveerata Nykästä. Nykäsen Matti on sentään kovettu jäbä.
Jos vaikka maalimanloppu ois tulossa, niin panisin Mötörhedit täysillä veivaan sterkoista ja eiku rinta paljaana ulos oottaan.-hemmo
Alpha
05.03.2008 16:34:19
Eipäs halveerata Nykästä. Nykäsen Matti on sentään kovettu jäbä.

Non joo...sori.
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
Leikari
05.03.2008 16:58:29
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa Susanin ja Matin touhut, joten...

höhöö...

En tosin mollaa niitä jotka tuon kirjan ostavat, mutta ihmettelen, että mitä he siitä saavat?

jos ei ole lukenut ei voi tietää!

Ruususen kirja on tärkeä ihan mediailmiönä itsessään + mitä se herätti. Ojala/Ruusunen vs. Vanhanen/syyttäjä oikeusjuttua ei voi seurata kunnolla ilman, että alkuperäisjuttu on hanskassa. Lehdethän vedättävät koko ajan - on ollut mielenkiintoista seurata mm. tämän oikeusjutun ympärillä tapahtuvaa iltapäivälehtien kirjoittelua - ko. lehdet ovat autuaasti "unohtaneet" mitä itse vuotta aikaisemmin asiasta palstoilla revittelivät
Ronsto
05.03.2008 18:02:15

Kiinnostaa yhtä paljon kuin märkä porkkana.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
Alpha
05.03.2008 18:11:01

Mitä vikaa on märässä porkkanassa?
Leikari
05.03.2008 18:13:53

piti siis käydä kurkkaamassa, että mitä otsikon alla on
JCM
05.03.2008 18:17:20

Hitto.

Ja mä niin toivoin, että tuo Ruusunen ja kustantajansa naulataan nahkurin orsien ympärille.
Alpha
05.03.2008 18:22:28
Tajusin nyt vasta tuon kirjoitukseni paradoksaaliuden. Anteeksi...
Piisamirotta
05.03.2008 18:40:35
Kyllä Matti ton erittäin todennäköisesti hovissa voittaa. Siellä ainakin käsittääkseni ei noilla maalikoiden mielipiteillä oo niin suuri merkitys kuin käräjäoikeudessa. Mut joo ei oikeastaan kiinnosta yhtään. Tai no ihan vähän. Tai no just varasin kirjastosta ton kirjan.
Mikä on saituuden huippu? V: Se, että ottaa omat lapset mukaan Pattayalle.
Burn
05.03.2008 19:34:32

Masa voisi ottaa tykylevitsistä mallia, ei saa antaa periksi prkl!
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Leikari
05.03.2008 19:51:32
mielestäni tässä on kyse siitä periaattellisesta asiasta, että tiedotusvälineissä/kirjoissa jne. julkisuudessa on voitava käsitellä millaisia piirteitä merkittävässä päättävässä olevan ihmisen toiminnoissa ja ajattelutavoissa on.

matti vanhanen osoitti melkoista arvostelukyvyttömyyttä - monet ovat huomanneet tämän episodin myötä, että matista ei ole mihinkään merkittäviin hommiin.

Voidaan myös kysyä, että kun matti vanhanen on ratsastanut perhearvoilla (vaimo, lapset, talo yms.) - ja koko kepu niillä ratsastaa - niin eikö ole asiallista tuoda esille, että oikeasti matti on halpaa panopuuta metsästänyt ja romantiikkaa kaipaavaa yksinhuoltajaäitiä hyväksikäyttänyt sovinisti (... jaa, on meitä muitakin, mutta eipä ole muuta yritetty esittääkään...)

vanhanen haluaa vain rusinat julkisuuden pullasta

Ruususen/Kurosen kirjahan ei ole millään tavalla loukkaava. Ruususkurosta ei kannata tuomita ellei kirjaa ole lukenut.
jra
05.03.2008 20:39:03
vanhanen haluaa vain rusinat julkisuuden pullasta

Ruususen/Kurosen kirjahan ei ole millään tavalla loukkaava. Ruususkurosta ei kannata tuomita ellei kirjaa ole lukenut.

Ei oikein osaa olla kummankaa puolella. Toinen yksinkertaisen oloinen tyrkky, ja toinen yksioikoisen oloinen tosikko, jolla ei ole minkäänlaista pelisilmää. Periaatteen mies on yleensä sellainen että jossain välissä napsahtaa leukaan oikein kunnolla, mutta ei kun laput silmillä valittua polkua vaikka sitten kiehuvaan tervaan.
Lennu
05.03.2008 21:41:24

Mua kyllä huvittaa tää farssi suunnattomasti. Kunnon arkielämän draamaa.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
Veikko
05.03.2008 22:43:55
Mua kyllä huvittaa tää farssi suunnattomasti. Kunnon arkielämän draamaa.

Vielä kun Kanervan Ike ja Kurosruusu lyö hynttyyt yhteen niin avot.
SEASICK STEVE!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)