kylie-o 05.03.2008 14:11:52 | |
---|
Et ole yksin mielipiteesi kanssa, täältä ainakin kompataan. Minäkin haluaisin periaatteessa selvitä yhdellä päivällä, muttakun ei vielä ole varmaa tietoa. persiist Niin, yleisön kannalta järkevämpi vaihtoehto olisi ollut pistää pelkät kolmen päivän liput myyntiin kunnes aikataulut ovat selvillä. Mutta kauppaahan täytyy käydä ja täytyyhän lippukassat avata trokareita varten.. ;) |
Kolmen päivän lippu lompakossa. Ensimmäistä kertaa kiinnostus riittää kolmeksi päiväksi, aiemmin on menty yhden päivän lipuilla. Näillä esiintyjillä ei kyllä tarvinnut kahtaa kertaa päätöstä miettiä, kuitenkin jotain mukavaa sinne melkoisella varmuudella vielä tämänkin teurastuskaartin lisäksi saadaan. Sunnuntain esiintyjät tällä hetkellä silkkaa murhaa ja perjantaille merkatut (mikä oikea esiintymispäivä ikinä onkaan) Carcassit ja Entombedit kiinnostaa enemmän kuin vähän. Ja monen kovan nimen esiintymispäivä vielä pimennossa. Kuoloisampaa osastoa kavahtaville voimametallisotureile tietenkin voi tämänhetkiset esiintyjälistat näyttää aika ankealta. Se taas ei minua onneksi hetkauta. Ja nyt kun vielä asuu Helsingissä, niin majoitus/kulkemisongelmatkin loistavat poissaolollaan. Oikeastaan tällä hetkellä vaikuttaa olevan jopa pelottavan vähän bändejä, jotka eivät jaksa kiinnostaa. Huhhuh, mitkä juhlat siis tulossa =) Blashyrkh mighty be your name.. |
HeavyPerse 06.03.2008 14:02:11 | |
---|
On kyllä aikamoista settiä luvassa tämän vuoden Tuskassa. Eniten kiinnostaa Slayer, KsE, Kreator, Carcass, Mokoma, Stam1na, Dimmu, Discard ja Nile. Kse ja suomen jampat on tosin tullu nähtyä livenä jo, mutta ainahan ne uudestaan maistuu. päällekkäisyydet vaan pelottaa tälläsellä esiintyjäkaartilla :s GoatsePeke |
StoRBa 06.03.2008 16:06:08 | |
---|
Bänditarjonta on kyllä kiistatta parasta pitkään aikaan, mutta jatkuva lippujen hintojen nousu harmittaa... Lataa Sinclinedin uusi demo! |
doppelgänger 07.03.2008 15:45:54 | |
---|
Saako alueelta poistua yöksi vai pitääkö tuolla olla koko viikonloppu? |
Bacchus 07.03.2008 16:05:01 | |
---|
Saako alueelta poistua yöksi vai pitääkö tuolla olla koko viikonloppu? Siellä on häkit, joihin ihmiset suljetaan yön ajaksi. |
Volante 07.03.2008 16:06:36 | |
---|
Siellä on häkit, joihin ihmiset suljetaan yön ajaksi. :D Sieltä saa ja pitääkin poistua. |
doppelgänger 07.03.2008 16:10:26 | |
---|
Siellä on häkit, joihin ihmiset suljetaan yön ajaksi. Tätä pelkäsinkin :D |
PurpleCandle 07.03.2008 16:29:09 | |
---|
:D Sieltä saa ja pitääkin poistua. Niin no on se periaatteessa kielletty, mutta jos vaikka unohtu käydä automaatilla tai vastaavaa. Siinähän sivussa hakee safkaa ja ruokajuomaa. ..järven jäällä kirves soi.. |
Cocktus 07.03.2008 16:35:05 | |
---|
Niin no on se periaatteessa kielletty, mutta jos vaikka unohtu käydä automaatilla tai vastaavaa. Siinähän sivussa hakee safkaa ja ruokajuomaa. Tapahtuman ollessa käynnissä poistuminen on sallittua, mutta takaisin ei ole tulemista ennen seuraavaa päivää. Kun illalla meno loppuu, on alueelta lähettävä pois. Aamulla taas sit takaisin kun portit aukeaa uudemman kerran. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
aptoriar 07.03.2008 16:35:29 | |
---|
Niin no on se periaatteessa kielletty, mutta jos vaikka unohtu käydä automaatilla tai vastaavaa. Siinähän sivussa hakee safkaa ja ruokajuomaa. Mjoo, mutta kysymys koski yötä. Enkä itse ole ainakaan vielä keksinyt mitään hyvää syytä poistua kesken päivän alueelta. This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
-J.- 07.03.2008 16:43:17 (muokattu 07.03.2008 16:46:40) | |
---|
Mjoo, mutta kysymys koski yötä. Enkä itse ole ainakaan vielä keksinyt mitään hyvää syytä poistua kesken päivän alueelta. Onko siellä alueen sisällä ruokailu sitten miten kallista? Luulis että kalliimpaa on kuin alueen ulkopuolella ruokailu. Mutta siis, ensimmäistä kertaa oltas menossa festareille menossa ja 3 päivän lippu tuli hankittua jo todella hyvissä ajoin. Kyllähän tossa varmaan rattosasti toi viikonloppu vierähtää. ''Odotellen kesäää........'' C'est moi.... |
PurpleCandle 07.03.2008 16:51:23 (muokattu 07.03.2008 16:51:42) | |
---|
Onko säännöt tiukentunu tälle vuodelle? Kyllä minä edellisissä Tuskissa aikalailla päivittäin alueen ulkopuolella oon käyny tankkaamassa. ..järven jäällä kirves soi.. |
Cocktus 07.03.2008 16:58:32 | |
---|
Onko säännöt tiukentunu tälle vuodelle? Kyllä minä edellisissä Tuskissa aikalailla päivittäin alueen ulkopuolella oon käyny tankkaamassa. Ainakin kolmessa viime Tuskassa on ollut se käytäntö, että kerran mennään sisälle per päivä. Tämä järjestyshäiriöiden välttämiseksi. En tiedä sitten miten sinä olet sinne takaisin päässyt, mutta itse en ainakaan siinä onnistunut vuonna 2004. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
Twinkle 07.03.2008 17:35:32 | |
---|
En tiedä sitten miten sinä olet sinne takaisin päässyt, mutta itse en ainakaan siinä onnistunut vuonna 2004. Riippuu järkkäristä, mutta jotkut päästää kulkemaan. Silloin on saanut sellaisen rannekkeen joka otetaan pois kun saapuu takaisin. Tuota on näkynyt esim. pankkiautomaatilla kävijöiden tapauksessa. Ilman tuota nauhaa ei pääse takaisin sisälle.
|
Leprosy 07.03.2008 20:30:13 | |
---|
Viimeksi vuonna 2002 oli pakko käydä jostain syystä ulkopuolella. En muista mistä syystä mutta luultavasti rahat oli lopussa. Muistaakseni selitin järkkärille jotain tyyliin "voinko käydä automaatilla, käteinen on loppu ja pakko saada kaljateltasta bissee". Tai sitten ruokaa? Kyllähän tuo kävi. En muista että antoiko se miulle jotain ranneketta mutta sisään pääsin kumminkin uudestaan. Tuostahan tosin on jo aikaa elämä mutta kai siellä vielä on sama meininki, ainakin sen perusteella mitä olen itse kuullut. Eli alueelta ei saisi virallisesti poistua juurikin sen takia että stadin keskusta ei olisi täynnä kännisiä ja meluavia hevareita koko vkl, mutta silti se onnistuu jos osaa kysyä ja puhua. Kai :) |
AK80 08.03.2008 20:28:55 | |
---|
Sopuhintainen majoitus varattu hotelli simonkentästä Pe-Ma. Maanantaina porukalle liput käteen ja sitten odotellaan ja odotellaan... Vex and Siolence |
Parasite 08.03.2008 20:36:45 | |
---|
Sopuhintainen majoitus varattu hotelli simonkentästä Pe-Ma. Maanantaina porukalle liput käteen ja sitten odotellaan ja odotellaan... Paljonkos oli tämä sopuhintainen? "Blessed are the cheesemakers" |
Jetku 08.03.2008 22:27:16 | |
---|
Onko siellä alueen sisällä ruokailu sitten miten kallista? Onhan se, festareiden vakio 5€ pyttipannulautaset jne. Toisaalta alepakontista saa kauppahintaan roiskeläppää ja muuta perusshittii. |
BassLass 09.03.2008 13:18:28 (muokattu 09.03.2008 13:19:09) | |
---|
Nyt ku on liput hankittu. Odotellaan vaan niitä peruutuksia nyt...kohta siellä esiintyy vaan Strumurit ja K-70 :) |