-J.- 04.03.2008 12:46:14 | |
---|
Hoi alla fellaz, joopa.. Ois tuo konssaan pyrkiminen tulossa ja ajateltiin tossa kaverin kanssa yhdistää voimamme vapaa valintaisessa kappaleessa. Kaveri lätkii pianoa ja minä yritän pysyä jollain tapaa perässä, mutta.. eteemme tuli pieni ongelma. Emme tiedä yhtään biisiä joka olisi kitaralla ja pianolla esitetty/levytetty. Jos tulee mieleen nyt jotain niin arvostaisin sitä jos kertosit sen minulle. Ja Battlet voi jättää mainitsematta. C'est moi.... |
rainmaker 04.03.2008 12:51:36 | |
---|
"Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
John Titor 04.03.2008 12:56:28 (muokattu 04.03.2008 13:02:45) | |
---|
Hoi alla fellaz, joopa.. Ois tuo konssaan pyrkiminen tulossa ja ajateltiin tossa kaverin kanssa yhdistää voimamme vapaa valintaisessa kappaleessa. Kaveri lätkii pianoa ja minä yritän pysyä jollain tapaa perässä, mutta.. eteemme tuli pieni ongelma. Emme tiedä yhtään biisiä joka olisi kitaralla ja pianolla esitetty/levytetty. Jos tulee mieleen nyt jotain niin arvostaisin sitä jos kertosit sen minulle. Ja Battlet voi jättää mainitsematta. Näemmä oot hevimiehiä. Onko levy Evening with John Petrucci and Jordan Rudess tuttu? Sieltä löytyy iisimpiäkin pätkiä joita voi yrittää rähmiä läpi. Taitaa löytyä tolta albumilta ne kaks Liquid Tension Experiment -albumeidenkin slovaria, jotka Rudess ja Petrucci vetää kaksin. Tai sitten jotain Al Dimeola/Chick Corea -osaston kamaa, se on ainakin pikkusen uskottavampaa vanhan polven piireissä kuin imelä nu-progefuusio. Jos jazz putoaa niin tsekatkaa vaikkapa Bill Evansin ja Jim Hallin duolevy Undercurrent, se on aivan mahtavaa tavaraa. Jotain tommottis, kyllä noita löytyy. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
Light Neil 04.03.2008 13:21:57 | |
---|
Autumn Leaves. |
-J.- 04.03.2008 13:31:12 (muokattu 04.03.2008 13:58:48) | |
---|
Näemmä oot hevimiehiä. Onko levy Evening with John Petrucci and Jordan Rudess tuttu? Sieltä löytyy iisimpiäkin pätkiä joita voi yrittää rähmiä läpi. Taitaa löytyä tolta albumilta ne kaks Liquid Tension Experiment -albumeidenkin slovaria, jotka Rudess ja Petrucci vetää kaksin.. Tiedän kyllä ton levyn ja projektin muttei näköjään tullut mieleeni kun topiccia avasin. Nimeltä nuo Liquid Tension Experiment-albumin slovarit? E: Toinen onkin näköjään State Of Grace. E2: Autumn Leaves. Tarkennatko pikkase? C'est moi.... |
-J.- 04.03.2008 19:54:55 | |
---|
Mistähän tuohon State Of Graceen kannattas nuotteja ruveta hakemaan? C'est moi.... |
Tarkennatko pikkase? Joo, kantsii tehä sellanen oma sovitus. Että kitaristi vetää melodii ja pia-nisti soittaa sointuja tai päinvastoin yms. Keksikää jotain omaa! |
WisQi 04.03.2008 22:48:19 | |
---|
Mikäli kalmah uppoaa niin sieltä löytyy todella siistejä piano + kitara vingutteluja rutosti. |
Starlia 04.03.2008 22:58:30 | |
---|
|
Joees 04.03.2008 23:52:58 | |
---|
Stonesien Wild Horsesista saa hienon version pianolle ja kitaralle. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
John Titor 05.03.2008 01:24:16 | |
---|
Tiedän kyllä ton levyn ja projektin muttei näköjään tullut mieleeni kun topiccia avasin. Nimeltä nuo Liquid Tension Experiment-albumin slovarit? E: Toinen onkin näköjään State Of Grace. Olikos ne nyt sitten State of Grace ja Hourglass? Ei oo levyä käsillä niin en muista oliko se kakkoslevyn biisi Liquid Dreams vai Hourglass. Jompsin kumpsin. Nuotit saa tekemällä tai tilaamalla ulkopuoliselta tekijältä jos ei omat korvat riitä. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
-J.- 05.03.2008 10:22:05 | |
---|
Nuotit saa tekemällä tai tilaamalla ulkopuoliselta tekijältä jos ei omat korvat riitä. Oma korva riittää kyllä nuottien tekoon kitaralla, mutta ei tosta kuule mitä piano soittaa. Puhun siis State Of Gracesta C'est moi.... |
Defrayer 05.03.2008 10:58:49 | |
---|
Opethin Patterns in the Ivy, todella hieno kappale, kitara hoitaa näppäilyn ja piano sooloilee. |
Milkop 05.03.2008 11:02:35 | |
---|
Entäs vanha kunnon Anssi Tikanmäen Kiutaköngäs? Luulisi toimivan komeasti myös vähän niukempana sovituksena. "I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide |
-J.- 05.03.2008 11:02:58 | |
---|
Mikäli kalmah uppoaa niin sieltä löytyy todella siistejä piano + kitara vingutteluja rutosti. Nimeätkö pari..? Tiedän yhtyeen mutten tunne tuotantoa. C'est moi.... |
John Titor 05.03.2008 12:57:22 | |
---|
Oma korva riittää kyllä nuottien tekoon kitaralla, mutta ei tosta kuule mitä piano soittaa. Puhun siis State Of Gracesta Kysy siltä pianistikaveriltas kuuleeko se. Kyllä ne pianot on ihan nuotinnettavissa. Haluan vain päteä, oikeasti olen kuuro. |
-J.- 05.03.2008 13:42:19 (muokattu 05.03.2008 13:43:44) | |
---|
Kysy siltä pianistikaveriltas kuuleeko se. Kyllä ne pianot on ihan nuotinnettavissa. Kyllähän tuosta soinnut kuulee. E:Olikos ne nyt sitten State of Grace ja Hourglass? Ei oo levyä käsillä niin en muista oliko se kakkoslevyn biisi Liquid Dreams vai Hourglass. Jompsin kumpsin. Se oli muuten State Of Grace ja Hourglass C'est moi.... |
WisQi 05.03.2008 14:33:44 (muokattu 05.03.2008 14:35:36) | |
---|
Nimeätkö pari..? Tiedän yhtyeen mutten tunne tuotantoa. Melkein mikä tahansa kalmahi melkosta kiippari/kitara tilulilua. Itsekkään mikään ihan älytön kalmahifanaatikko vaikka on hienoa musiikkia. Tosta nopeesti kattomalla nyt ainakin The third, the magical ja tordah aika hyviä ralleja. Tästä aiheesta oli muuten toinenkin keskustelu täällä. Katon jos löydän sen. EDIT: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &t=151422&o=0&#p7788639Niin ja warmen mikä tuossakin threadissa mainitaan on todella hyvä valinta, joskin hiton teknisesti hankalaa soitettavaa. |
-J.- 05.03.2008 16:41:21 | |
---|
Melkein mikä tahansa kalmahi melkosta kiippari/kitara tilulilua.... Ok. En kumminkaan taida mitään tilutteluja vetästä. Yritän jäädä arvostelijoiden mieleen ihan toisella tapaa. C'est moi.... |
Teemu K. 05.03.2008 20:17:59 | |
---|
Jeesus kärsi syntiemme puolesta, nyt on SINUN vuorosi ;) |