Tämä BBC:n laatusarja nähdään YLE Teemalla ensi viikon maanantaista lähtien. Itse olen nähnyt Youtubessa joitakin osia, ja todella hyvä sarja on kyseessä. Jokainen jakso uusitaan sunnuntaisin. Tämmöistä luvassa: 10.3. Osa 1: The Birth of Rock. (Huom! uusinta poikkeuksellisesti klo 16.10) Blues-pohjainen rock 1963-1970.The Rolling Stones, The Who, Bob Dylan, Cream 17.3. Osa 2: Whight Light, White Heat. Taiderock 1966-1980. Velvet Underground, Genesis, Pink Floyd, David Bowie.. 24.3. Osa 3: Blank Generation. Punk 1973-1980. Sex Pistols, The Clash, Ramones, Patti Smith, The Damned.. 31.3. Osa 4: Never Say Die. Heviä 1970-1991. Black Sabbath, Deep Purple, Iron Maiden, Metallica.. 7.4. Osa 5: We Are The Champions. Stadion-rock 1965-1993. Led Zeppelin, Kiss, The Police, U2, Queen, Bruce Springsteen.. 14.4. Osa 6: Left of the Dial. Amerikkalainen vaihtoehto 1980-1994. REM, Nirvana, The Pixies, Black Flag, Pearl Jam.. 21.4. Osa 7: What the World is Waiting For. Brittiläinen indie-musiikki 1980-2007. The Smiths, Oasis, Blur, Kaiser Chiefs, Franz Ferdinand.. Toivottavasti saisin digiboksin nopeasti pois korjauksesta, näitä jaksoja pitää ottaa talteen. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jeah, just luin tästä lehdestä. Mietin vaan, että listasta puuttuu monia hyviä, kuuluisia bändejä (Van Halen ja GN'R noin niinkuin esimerkiksi.). Joka tapauksessa aion kattoa. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |