Kepittäjä khyl 04.03.2008 01:03:57 (muokattu 04.03.2008 01:05:46) | |
---|
Ajattelin että tämä nyt sopisi parhaiten tänne osioon, joten kertokaas mielipiteitänne ja autelkaa; Hakusessa olis nyt siis uusi kitara, hinta haarukkaan 700-900€ , tokihan tota voi venyttää jos menee tyylii vaik joku 930€ esimerkiks nytte. Musiikki tyyli on aika lail raskaammanpuolen musiikkia, melodista metallia, mutta sen kitaran pitäs soveltuu kaikenlaiseen muuhunki musiikkiin helposti, jazzeihin bluesseihin jne jne. Että ei mitään täysin 100% raskaaseen musiikkiin tarkotettua siis. Saundi jota haen olisi siis jotain tyyliin seuraavien artistien laista; Yngwie Malmsteen, Michael Romeo, Steve Vai, Jari Mäenpää, John Petrucci. Olis kiva jos olis kepissä viel kelluva tallakin, 2 mikkiä vähintään, ei missään nimessä 1. Joopa joo, siin taiski olla melkee kaikki mitä muistu mielee.. Elikkä, laitelkaas ehdotuksia eri malleista, mistä saisi ostettua/mahdollisesti pääsis kokeilemaan(mielellään lähellä lahtea, mutta ei haittaa joku tyyliin tunnin automatka vaik nyt Hesaa) jne jne. Ja omia mielipiteitänne kans, kiitos. |
Simo78 04.03.2008 08:55:13 (muokattu 04.03.2008 09:37:55) | |
---|
|
Mä voisin suositella tohon Ibanezin S-sarjaa. Ei häpeä ulkonäön eikä speksien puolesta uskottavuutta niin heviin kuin blyysiinkään. ZR-talla on jumalaisen hyvä, etenkin jos ei erityisemmin tykkää sählätä floikkien säätörumban kans (vastajousimekanismi helpottaa kummasti). Mahtuu myös helposti tuohon budjettiin ja rahaa jää vielä ostaa omaan tyyliin sopivat mikit, alkup. ei kummoiset ole. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Kepittäjä khyl 04.03.2008 20:22:29 | |
---|
Oolraet, kiitos noista vastauksista. Kiva olis saada lisääki. |
Numb 05.03.2008 08:15:38 | |
---|
Tuossa hintahaarukassa kitaroita on aivan valtava määrä, ja kitara on vain yksi tekijä siinä millainen soundi lopulta ulostuu, vahvistin ja mahdolliset efektit ovat aivan yhtä tärkeitä. Lisäksi eri kitarat ovat aika erilaisia soittaa - se mistä minä tykkään ei välttämättä sinun käteesi sovikaan. Melkein menisin paikalliseen musaliikkeeseen testaamaan. Siellä varmaan hahmottuu vähän tarkemmin mistä pitää ja mikä kenties tekisi sitä mikä on tarkoitus. Sen jälkeen on helpompi ehdotellakin. Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
-J.- 05.03.2008 10:55:57 | |
---|
C'est moi.... |
Kepittäjä khyl 05.03.2008 17:14:11 | |
---|
Tuossa hintahaarukassa kitaroita on aivan valtava määrä, ja kitara on vain yksi tekijä siinä millainen soundi lopulta ulostuu, vahvistin ja mahdolliset efektit ovat aivan yhtä tärkeitä. Lisäksi eri kitarat ovat aika erilaisia soittaa - se mistä minä tykkään ei välttämättä sinun käteesi sovikaan. Melkein menisin paikalliseen musaliikkeeseen testaamaan. Siellä varmaan hahmottuu vähän tarkemmin mistä pitää ja mikä kenties tekisi sitä mikä on tarkoitus. Sen jälkeen on helpompi ehdotellakin. Joo, tiedän tämän kyllä, mutta tahdon kuulla suosituksia joistakin kitaroista joista itse olette pitänyt ja jotka mahdollisesti sopisivat tuohon mun tarkotuksii/hintahaarukkaan, ja sitten itse koittaisin joitakin kyseisistä malleista musaliikkeestä löytää, sekä testata. Mutta tietenkin valitsen kitaran oman fiiliksen mukaan. |
Sam Hotman 07.03.2008 21:26:14 | |
---|
Mä voisin suositella tohon Ibanezin S-sarjaa. Ei häpeä ulkonäön eikä speksien puolesta uskottavuutta niin heviin kuin blyysiinkään. ZR-talla on jumalaisen hyvä, etenkin jos ei erityisemmin tykkää sählätä floikkien säätörumban kans (vastajousimekanismi helpottaa kummasti). Mahtuu myös helposti tuohon budjettiin ja rahaa jää vielä ostaa omaan tyyliin sopivat mikit, alkup. ei kummoiset ole. Komppia tälle. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
dainosaur 16.03.2008 00:11:56 | |
---|
ite ostin tos just Hamerin SAT2 fazer musiikilta ja soittelen sil ihan hevistä bluesiink ja toimiii! Ja fazermusiikilla ainaki helsingissä hamerin ~600e keppei aiva älyttömis alennuksis!! Hamerit useimmiten vielä paremmin tehtyjä ku esim epi stankku lespat :) dino |
GuitarHeroman 16.03.2008 09:10:32 | |
---|
Itse ostin juuri sellasen skeban mikä on Yamaha Pacifica 112 BL Floikalla tuli :O Luulin sitä floikattomaksi, mutta parempi se vaan kai. |
--Tomppa-- 16.03.2008 13:55:52 | |
---|
Itse ostin juuri sellasen skeban mikä on Yamaha Pacifica 112 BL Floikalla tuli :O Luulin sitä floikattomaksi, mutta parempi se vaan kai. Woot? Joko oot saanu väärän kitaran, tai sitten sä oot erehtyny, ja luulet perinteikästä vibrakampea floikaks. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
SniZZ 21.03.2008 12:29:01 | |
---|
|
-J.- 21.03.2008 14:51:23 | |
---|
Suosittelisin itse jotain Ibanezia. Tässä ainakin on mielestäni loistava tuon hinnan mukainen kitara: http://www.levytukku.fi/www/tuotteet.html?product_id=570 No tuo keltane version ( tai niinkun tuolla lukee ''Gold'') on kyllä ruma. En oo tosin tosta nähny tota ''Silver'' mallia. C'est moi.... |
Kepittäjä khyl 03.04.2008 19:57:36 | |
---|
Juup, kiitoksia kaikille vaa vastauksista, todennäköisesti hankin jonkun Ibanez prestigen taikka mahdollisesti 7-kielinen Ibanezilta, pitää vaa viel testailla kaikkee |
Kapuli14 06.04.2008 15:10:01 | |
---|
Siis oon soittanu puolisen vuotta akustista kitaraa itsenäisesti ja nyt olis sähkökitara hakusessa olisko kelläkään mitään ehdotusta sillä hinta luokka n.250 ja jos joku voi sanoa Tampereelta jonkun paikan saa sanoa. |
salmari 14.04.2008 10:00:00 | |
---|
Siis oon soittanu puolisen vuotta akustista kitaraa itsenäisesti ja nyt olis sähkökitara hakusessa olisko kelläkään mitään ehdotusta sillä hinta luokka n.250 ja jos joku voi sanoa Tampereelta jonkun paikan saa sanoa. Yamaha pacifica 112:sta on aina kehuttu hyväksi ensi kitaraksi. hinta 250-300e riippuen ostopaikasta. |