Aihe: Mikä jacksonin mikki?
1
Jacko85
03.03.2008 21:18:37
minua on askarruttanut omistamani jacksonin mikki,kun en tiedä sen tyyppiä.mistä ne voi tunnistaa ku ei niisä oo tyyppiä ilmoitettu.osaisikko joku neuvoa?kyseinen mikki on humbucker ja johtoja on kolme kpl.punainen,valkoinen ja yksi kuoreton johto.
WinterMad
03.03.2008 21:20:38
Tuo kuvaus täsmää tuhansiin humbuckereihin.
Mistä kitarasta otettu? Kuva?
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Jacko85
03.03.2008 22:27:12
kyseinen mikki on charvette 150 kitarasta.
J. Äyräpää
03.03.2008 22:36:37
Yleensä Jacksonin mikeissä on malli tarralapulla pohjassa, oletko katsonut sieltä?
Omassa charvetessani oli j-50bc mikki.
spede from hell
04.03.2008 15:18:26 (muokattu 04.03.2008 15:21:24)

Juu. Siellä mikin pohjassa on teksti kyllä... Ite tykkään tuosta professional stealth EX:n mikistä. En muista mikä se on, mutta soundi on liki samanlainen ku Dimarzion evossa. Hiukan on evoa läskimpi, ja hiukan tuhnusempi, mutta silti kirkas ja tuhti... Vaihdoin nimittäin kokeeksi evon, ja soundi ei mainittavasti muuttunut. Itseasiassa aion laittaa orkkiksen takaisin kuhan jaksan... Mutta ku siinä menee niin paljon nuottiöljyä että huhhuh... Viime kerralla meni mäyräkoira ja vaimon kermaliköörit, mutta se on asia erikseen...

Kellyssä mulla on Duncan designet, ja ne on todella tuhdit, toisaalta tuo Kellykin on reippaasti tuhdimpi ku stealth, mutta sen soundit on pirun läskit ja murisee alhaalta ihan erillain ku se stealthin mikki. Duncanin yläpää ei ole tarpeeksi kirkas mun makuun...

(molemmat skebat ovat japsi proffia)
G.I.D!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)