Aihe: Paras "metalli" saundinen skeba alle 2500,-
1 2 3
pietari99
04.03.2008 14:07:21
Kertokaa omia mielipiteitänne. Omat toiveeni olisivat hyvän näköinen, tuhti saundi, hyvä soitettavuus, ei V-malli ja hyvä jälleenmyyntiarvo.
-J.-
04.03.2008 14:11:17 (muokattu 04.03.2008 14:12:08)
Esp horizon II lähtis mun mukaan jos ois tollanen budjetti.

http://www.thomann.de/fi/esp_horizon_fr2_stbc_egitarre.htm
C'est moi....
kojones
04.03.2008 14:12:48
Eikä tolla saa jo Amfisoundin?
WinterMad
04.03.2008 14:22:34
Eikä tolla saa jo Amfisoundin?

Saa. Ei ehkä mitään megablingblingiä, mutta kuitenkin enemmän kuin peruskepin.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
ibanezman
04.03.2008 14:22:45
Suosittelen kokeilemaan Ibanez kitaroita, itse löysin tammikuussa hyvän Ibanezin. Niitä on niin monia hyviä että vaikea yhtä on nimetä, kokeile mikä sopii parhaiten sinulle.
Räbbänä
04.03.2008 14:36:32
Kertokaa omia mielipiteitänne. Omat toiveeni olisivat hyvän näköinen, tuhti saundi, hyvä soitettavuus, ei V-malli ja hyvä jälleenmyyntiarvo.

Oma mielipiteeni kyllä on, että sitä metallisaundia jos haetaan se haetaan siitä vahvarista. Mutta jos kitaraan haluaa kaikki panostaa ja uskoo kaluston riittävän niin mikä ettei.
Lähtisin varmaan jotain Lespan tapaista etsimään, jos tuhtia saundia pitäisi saada, ja taitaapa tuo jälleenmyyntiarvo päteä aika hyvin G-pajan tuotteisiin. Mutta kannattaa varmaan muitakin katsella, esim ESP:n tuotteita. Sieltäkin löytyy lespaul-jodannaista Eclipseä.
Focke Wulf
04.03.2008 14:52:55 (muokattu 04.03.2008 14:54:47)
Life is hard, then u die
Jucciz
04.03.2008 14:56:55
Käytetty Gibsonin Les Paul Custom.

Jep. Tommosella soittaa mikeistä riippuen aivan mitä vaan. Ja jälleenmyyntiarvo on vähän eri luokkaa kuin uutena ostetuissa ESP:eissä yms. Lisäksi ajattoman tyylikäs ulkonäkö ja monipuolisuus (Les Pauleilla on tietäkseni soitettu aika monenlaista...) eivät haitanne.
oiva tumpeloinen
04.03.2008 15:01:05
Jep. Tommosella soittaa mikeistä riippuen aivan mitä vaan. Ja jälleenmyyntiarvo on vähän eri luokkaa kuin uutena ostetuissa ESP:eissä yms. Lisäksi ajattoman tyylikäs ulkonäkö ja monipuolisuus (Les Pauleilla on tietäkseni soitettu aika monenlaista...) eivät haitanne.

Hyvä vertauskuva onkin uusi ESP, jos toisena verrokkina on käytetty Gibson. Eiköhän Eclipsessä kuitenkin vähemmän taaloja katoa välistä Custom Lespaan nähden, jos molemmat poimitaan hyllystä uutena.
LaXu
04.03.2008 15:02:22
Lespa on toki hyvä valinta, mutta kyseenalaistaisin tuota jälleenmyyntiarvoa. Saman verran uudesta Gibsonista tippuu käytettynä myydessä pois kuin jostain muustakin merkistä. Wanhat Gibsonit on sitten eri asia. Ehkä 20 vuoden päästä tänään ostetusta Gibsonista saa saman hinnan myydessä.

Eri asia tosin jos halutaan soitella jotain alaviremättöä. Silloin on pidemmästä skaalasta yleensä iloa...
spede from hell
04.03.2008 15:08:12

Tämä on taas tätä... Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Mutta kyllä alle 2500€:n saa mieleisensä soundin ja skeban... Mulle kelpaa vain jackson, ja vihaan kaikkia ESP:jä sun muita romuja, eli omanlainen periaate tämäkin... ;)
(veikeä hymiö keventämään raskasta sanomaa, ku kuitenkin joku vetää melonin taas kärsäänsä...)
G.I.D!
DZN
04.03.2008 15:17:04
Samaa mieltä edellisen kanssa. Käytetty Jackson soloist. Käytetyllä uudenveroisella on jälleenmyyntiarvo täysin omaa luokkaansa ja rahaa jää vielä muuhunkin.

Mulla olis yksi tarjolla, vink vink.
Aka. Dino and 6077dino
Painajaismainen
04.03.2008 15:18:26
Tämä on taas tätä... Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Mutta kyllä alle 2500€:n saa mieleisensä soundin ja skeban... Mulle kelpaa vain jackson, ja vihaan kaikkia ESP:jä sun muita romuja, eli omanlainen periaate tämäkin... ;)
(veikeä hymiö keventämään raskasta sanomaa, ku kuitenkin joku vetää melonin taas kärsäänsä...)

Eli otat joko Gibsonin, ESP:n, Jacksonin tai jonkun muun vastaavan tuossa hintaluokassa, et voi mennä ainakaan pahasti metsään, mutta lopullinen päätös on sitten "mojosta" ja omasta suuntautuneisuudesta kiinni?
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta."
Explorer
04.03.2008 15:19:17
Eiköhän Eclipsessä kuitenkin vähemmän taaloja katoa välistä Custom Lespaan nähden, jos molemmat poimitaan hyllystä uutena.

Todellakin. Toria jos seuraa, voi havaita että Eclipsen hinta käytettynä on muutaman satasen vähemmän kuin uutena, mutta LP customissa hinta on tippunut jo tonnilla.
You ain't seen me, right!
WinterMad
04.03.2008 15:21:48 (muokattu 04.03.2008 15:22:14)
Todellakin. Toria jos seuraa, voi havaita että Eclipsen hinta käytettynä on muutaman satasen vähemmän kuin uutena, mutta LP customissa hinta on tippunut jo tonnilla.

Mutta toisaalta aika harva ostaa nykyään Les Paul Customia uutena, itse en tiedä ketään kellä olisi 2000-l uutena ostettu Cusse.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Explorer
04.03.2008 15:23:10
Mutta toisaalta aika harva ostaa nykyään Les Paul Customia uutena, itse en tiedä ketään kellä olisi 2000-l uutena ostettu Cusse.

Ei niitä uutena kukaan ostakaan kun ne on törkeän ylihinnoiteltuja.
You ain't seen me, right!
trih
04.03.2008 15:48:26 (muokattu 04.03.2008 15:51:21)
Noilla rahoilla mä ostasin ESP-Edwardsin Hetfield-Explorerin ja saman brändin LP Custom-kopsun.

Explot:
http://image.www.rakuten.co.jp/34music/img10032106996.jpeg

LP:
http://thumbnail.image.rakuten.co.j … y/cabinet/itemimg09/img33247709.jpg

Taitaisi rahaa jäädä ylikin.

Niin ja jos tilaa itse netin kautta niin varmaankin saa myydessä omansa pois.
Just.
Werde
04.03.2008 16:30:30
Mä lähtisin hakemaan Fernandezin ZO-kolmosta.

http://www.youtube.com/watch?v=sx0_MuYkVGw
Dead men tell no tales.
Joees
04.03.2008 17:03:06
Miks maksaa kitarasta yli tonnia? Idästä saa paremman tai vähintään yhtä hyvän parilla huntilla.

Asiaan. Joku LP Custom käytettynä kyllä olisi mun ehdotus myös. Noista ESP summuista merkeistä minen tiiä juur mitään kun ei ole tullut niiden parissa puuhailtua.
Toki Amfisoundilta kai saanee tuolla hinnalla jotain, suosittelen tutkailemaan sitäkin vaihtoehtoa siis. Tai mahdollisesti muita kotomaisia soitinrakentajia.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)