Aihe: Amorphis - Silent Waters (30.08.)
1 2 3 4
Peoplez
03.03.2008 19:52:06
Eipäs kun

1. Elegy
2. Silent Waters
3. Eclipse
4. Tuonela
5. Tales
6. Am Universum
7. Karelian
8. Far From The Sun

Tänä lauantaina näkee jopa Amorphiksen ekaa kertaa livenä vaikka oon kuunnellu bändiä kohta 10 vuotta. Odotan innolla. Olen kuullut ettei Amo mikään huippu livebändi oo esiintymisensä puolesta mutta ei haittaa mua kunhan soitto potkii.
Mohla
03.03.2008 22:08:08

Tänä lauantaina näkee jopa Amorphiksen ekaa kertaa livenä vaikka oon kuunnellu bändiä kohta 10 vuotta. Odotan innolla. Olen kuullut ettei Amo mikään huippu livebändi oo esiintymisensä puolesta mutta ei haittaa mua kunhan soitto potkii.

On se Joutsenen kanssa kova! Edellinen laulaja oli todella tylsä tapaus livenä, mutta nykyään on ihan eri meininki lavalla.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
KanZuu
03.03.2008 22:27:40 (muokattu 03.03.2008 22:32:49)
On se Joutsenen kanssa kova! Edellinen laulaja oli todella tylsä tapaus livenä, mutta nykyään on ihan eri meininki lavalla.

Minäkin olin kuullut huhuja, ettei Amorphis ole kova bändi livenä, mutta huhuiksi ne osoittautuivatkin. Näin ensimmäisen kerran Amorphiksen sillon kun Joutsen oli juuri tullut laulajaksi ja uusi levy ulos, onko siitä 2 vai 3 vuotta. Sen jälkeen olen nähnyt pari kertaa ja aina on ollut hyvä meininki! En sitten tiedä, jos bändi ei ennen ollut niin kova livenä? Voihan laulaja vaikuttaa paljon meininkiin..

Ei tuolla keikoilla mitään tajuttomia moshpittejä ole ollut (välillä vanhemmissa biiseissä), mutta ei se ole menoani haitannut. Mielestäni Amorphis on ennen kaikkea fiilistelymusaa. Viimeisimmällä keikalla Tavastialla tuli monet biisit jo jorattua, huolimatta parista vihaisen näköisestä nahkatakkimiehestä :D
Itselleni toimii parhaiten Am Universum ja Elegy. Tosin Talesissa on tunnearvoa, yhden vuoden kuuntelin sitä jatkuvasti ja oli ensimmäisiä örinä levyjä mitä teininä jaksoin..
Simo78
04.03.2008 10:34:10

Mulle on käynyt vähän niin, että koko Amorphis on noussut Joutsenen jälkeen sarjaan, loistava!! Aikaisemmin ei tullut kuunneltua. Pitäisi kyllä mennä joku kerta livenä katsastamaan, kun vaan saisi laiskasta ruhosta aikaiseksi=)
Mohla
04.03.2008 10:53:56

Mulle on käynyt vähän niin, että koko Amorphis on noussut Joutsenen jälkeen sarjaan, loistava!!

Jep. Samat täällä. Alkupään tuotanto toimi aikoinaan perkeleen kovaa, myös Elegy. Sen jälkeen tuli kolme "ihan ok" levyä, joista tosin viimeinen on kyllä jo todella väsynyttä. Sitten Joutsenen mukaan tulon jälkeen meininki on noussut ihan uudelle tasolle. Jotenkin on sellainen kutina, että seuraava lätty saattaa olla aika helvetin kova.
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)