..Jos huilun vire on melki puolikkaan pielessä niin ei se kyllä ole mikään älynvälähdys!Se on peestä,HOHO!No ei ne laulutkaan ihan viresssä oo tossa biisissä! No, ei varmaan älynvälähdys ..mitä sillä sitten tarkoitetaankaan? Mutta hienobiisi ja moniäänistä laulua, jessss, täst' mie tykkään! Melko erilainen soolo on hienon hienossa K. Peitsamon sävelteoksessa "Kauppaopiston naiset", sen soittaa yx entinen bändikaveri eli Nordlundin Juuso.Bassolla.. Ei kovin ihmeellinen, voi olla, kun ei oo jääny yhtään mieleen, tosin "Biisi" kokonaisuudessaan on "musiikillisuuden riemuvoitto"! ..en suostu kuuntelemaan, vapaaehtoisesti! Yksi ellei peräti kaikista "erilaisin" soolo on ehdottomasti Kasevan "Tyhjää"-biisin kitarasoolo! Tuohon ei pysty kukaan...oon koittanu, ei taitu! Niin, ei varmaan taitukkaan, siinä nimittäin pitää olla TUNNETTA mukana! |
En mä kysynyt sun mielipidettä tuosta soolosta pöllö! Ja sehän on m.m. juuri tuo "hieno" epävire joka auttaa luomaan sen "spooky" fiiliksen. Kukin kuulee asiat omalla tavallaan... Jos laulut on epävireessä ja soolo vielä enemmän, niin mun korvaan se ei ole "spooky" vaan jotain ihan muuta, pyydän anteeksi että toin sen julki! Tämä ei tule toistumaan!!!Sori off topic! yy kaa...mikä laatikko? |