paice60 22.02.2008 23:33:24 | |
---|
Nyt näyttää siltä etten pääsekään.Nimittäin maanantaina pitäisi tällä tietoa lähteä Amorellalle keikalle, eli aamulla klo viisi Tampereelta. Asiaa pitää vielä miettiä mutta pahalta näyttää. Vittu näitä hommia. |
jykke65 22.02.2008 23:36:10 | |
---|
Nyt näyttää siltä etten pääsekään.Nimittäin maanantaina pitäisi tällä tietoa lähteä Amorellalle keikalle, eli aamulla klo viisi Tampereelta. Asiaa pitää vielä miettiä mutta pahalta näyttää. 462=jos ei muuta ilmene.... Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
KoskPaavo 22.02.2008 23:36:15 | |
---|
Nyt näyttää siltä etten pääsekään.Nimittäin maanantaina pitäisi tällä tietoa lähteä Amorellalle keikalle, eli aamulla klo viisi Tampereelta. Asiaa pitää vielä miettiä mutta pahalta näyttää. Andrew voi ajaa siitä Padasjoen kautta , siitä on 10 km koukkaus. "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
leprechaun 04.03.2008 00:26:41 | |
---|
Vaikken mitään muuta osaa, niin sen olen näistä hommista tähän ikään mennessä oppinut, että oikeasti hyvät soittajat hyväksyvät kaiken tasoiset kollegat ja viihtyvät lauteilla kaikkien kanssa. Perhana, olipas hienosti sanottu. Ainoastaan harmittaa kun en itse tuota sanonut. |
leprechaun 04.03.2008 00:33:10 | |
---|
TIINA62: Hyvää huomenta. Uhkasin muutama sivu sitten, etten kirjoita enää.. Olen herkkänahkainen, olen ehkä hieman marttyyriyteenkin taipuvainen (sukuvika), ja inhoan riitelemistä ja tuo "varsinaissuomalainen" kateus (johon voidaan lukea mielestäni myös satakuntalainen ja josta olen tehnyt empiiristä tutkimusta kolmatta vuotta) on mielestäni kaiken tappavaa ja tai ainakin hyvin kuluttavaa ja energiaa viepää. Älkää antako hyvät ihmiset tuon kateuden tulla päälimmäiseksi ja vievän tuota loistavaa lahjaanne, musiikin tekemisen lahjaanne väärään suuntaan. Aikoinaan hyvin samantapaisella nimimerkillä kuin WW minut haukuttiin toisella avoimella keskustelupalstalla hyvin henkilökohtaisella tasolla. Senkin tähden pelästyin ihan oikeasti ja vetäydyin pois. Kiitos kaikille minua puolustaneille ja myös niille, jotka palautitte minut maanpinnalle. :) Niin, enhän minä ole oikea muusikko, mutta ette usko, kuinka hartaasti haluaisin olla ja jos minut vielä huolitaan kesätapahtumaan, niin tulen laulaen! Nyt täytyy lähteä valmistautumaan "oikeisiin töihin". Jospa sun kanssa on niin kliffaa riidellä. Sää oot niin sulonen kun sää suutut. Mun mielestä oot vedellyt hienosti monia ballaadeja. Ja jokavuotinen ulkoilmakeikka on taas tilattu joten katsotaas jos oot maisemissa. Se on se minkä jälkeen ostetaan taas uudet autot itsellemme keikkapalkkioilla. Toivottavasti tällä kerralla ei tarvitse tyytyä Bemariin. |
leprechaun 04.03.2008 00:36:03 | |
---|
"Vaikken mitään muuta osaa, niin sen olen näistä hommista tähän ikään mennessä oppinut, että oikeasti hyvät soittajat hyväksyvät kaiken tasoiset kollegat ja viihtyvät lauteilla kaikkien kanssa." Tämä oli siis IsoJussin hieno lause. |
Tuota... näillä näkymin minä olen tuonne tulossa... joten unohtakaa laatu tai muu vastaava höpinä. One kind of music only - the good kind |
tiina62 04.03.2008 06:47:30 | |
---|
TIINA62:
Jospa sun kanssa on niin kliffaa riidellä. Sää oot niin sulonen kun sää suutut. Mun mielestä oot vedellyt hienosti monia ballaadeja. Ja jokavuotinen ulkoilmakeikka on taas tilattu joten katsotaas jos oot maisemissa. Se on se minkä jälkeen ostetaan taas uudet autot itsellemme keikkapalkkioilla. Toivottavasti tällä kerralla ei tarvitse tyytyä Bemariin. *punastuu* ja höspistä sun kanssas! Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
Sertzo S 04.03.2008 07:01:17 | |
---|
Minun mahdollinen tuloni varmistuu vain muutamia päiviä ennen tapahtumaa. Riippuu paljolti vaimon vuorotyöstä. Koiraa mm. ei voi jättää pitkäksi aika yksin ja ei ole vieraiden hoidettavissa oleva yksilö. |
Sertzo S 04.03.2008 07:05:04 | |
---|
"Vaikken mitään muuta osaa, niin sen olen näistä hommista tähän ikään mennessä oppinut, että oikeasti hyvät soittajat hyväksyvät kaiken tasoiset kollegat ja viihtyvät lauteilla kaikkien kanssa." Tämä oli siis IsoJussin hieno lause. Jep! Pääasia on hauskanpito ja sosiaalinen kohtaaminen, eikä lehtiö kourassa kirjata toisten suorituksia stagella mahdollisine soittovirheineen ylös. |
ÄM 04.03.2008 18:10:18 | |
---|
Minun mahdollinen tuloni varmistuu vain muutamia päiviä ennen tapahtumaa. Riippuu paljolti vaimon vuorotyöstä. Koiraa mm. ei voi jättää pitkäksi aika yksin ja ei ole vieraiden hoidettavissa oleva yksilö. Nyt muuten sanot sille eukolles, että hoitaa duuninsa silleen, että isäntä pääsee vähän RAI-RAI-loimaan. Ei oo iso homma, et vaan uskalla. HÄH HÄÄ! Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
rintapek 04.03.2008 23:26:48 | |
---|
Nyt muuten sanot sille eukolles, että Kylpä eukko epäilemättä hyviä selityksiä kuuntelee mielellään. Uskon, että Sertsolta löytyy kadehdittavan hyviä selityksiä kuin myös sävellyksiä. Koira ei välttämäti kuuntele tai ymmärrä, vaan pureksii huonekalut ja kuseksii nurkkiin. One kind of music only - the good kind |
Sertzo S 05.03.2008 06:48:09 | |
---|
Nyt muuten sanot sille eukolles, että hoitaa duuninsa silleen, että isäntä pääsee vähän RAI-RAI-loimaan. Ei oo iso homma, et vaan uskalla. HÄH HÄÄ! No no, eipäs aleta mulle... |
ÄM 05.03.2008 21:58:58 | |
---|
No no, eipäs aleta mulle... Ei mutta kyllä kai se emäntä ymmärtää, jos Setä haluaa joskus vähän lähteä kokoontumiseen. Ota ajoissa puheeks, niin järjestäköön työvuoronsa silleen, että joutaa lepuuttamaan koiran kanssa sen ajan, vaikka mökillä. Kerätään adressi vaikka työnantajalle, jos ei muutoin meinaa hoitua. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Sertzo S 06.03.2008 05:52:57 | |
---|
Ei mutta kyllä kai se emäntä ymmärtää, jos Setä haluaa joskus vähän lähteä kokoontumiseen. Ota ajoissa puheeks, niin järjestäköön työvuoronsa silleen, että joutaa lepuuttamaan koiran kanssa sen ajan, vaikka mökillä. Kerätään adressi vaikka työnantajalle, jos ei muutoin meinaa hoitua. No, katsellaan miten asia etenee. Vaimolla ei ole mitään lähtöäni vastaan. Käytännön järjestelyt pitää ottaa kuitenkin huomioon. |
manjaana 06.03.2008 06:15:51 | |
---|
Ei mutta kyllä kai se emäntä ymmärtää, jos Setä haluaa joskus vähän lähteä kokoontumiseen. Ota ajoissa puheeks, niin järjestäköön työvuoronsa silleen, että joutaa lepuuttamaan koiran kanssa sen ajan, vaikka mökillä. Kerätään adressi vaikka työnantajalle, jos ei muutoin meinaa hoitua. Mulle voi kanssa kerätä vaiks kolehdin... =) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
Sertzo S 06.03.2008 07:07:09 | |
---|
Mulle voi kanssa kerätä vaiks kolehdin... =) Ostat kuitenkin sillä summalla kuution vattumehua. ;) Tilin numero on... |
manjaana 06.03.2008 10:12:26 | |
---|
Ostat kuitenkin sillä summalla kuution vattumehua. ;) Tilin numero on... =( Vattumehut on ihan kiellettyjen listalla ton pakin takia *sniif* -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
Pula-Aho 06.03.2008 19:38:42 | |
---|
No, katsellaan miten asia etenee. Vaimolla ei ole mitään lähtöäni vastaan. Käytännön järjestelyt pitää ottaa kuitenkin huomioon. Jos Mooses ei tule vuoren luokse, täytyy vuoren mennä Mooseksen luo. Olen saanut järjestettyä itselleni työmatkan Savon sydämeen. Tavoitteena tapaaminen Sedän kanssa tuopposen ääressä. Silloin puhutaan perimmäisistä Asioista. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
paice60 06.03.2008 19:39:21 | |
---|
=( Vattumehut on ihan kiellettyjen listalla ton pakin takia *sniif* Sitten täytyy vain ajaa eteenpäin jos pakkia ei voi käyttää. Vittu näitä hommia. |