Otsikko voi olla vähän huono mutta parempaakaan ei tullut mieleen.Ostin 1kk sitten uutena classic mallin. Heti alussa mikki switch oli vialllinen ja siihen vaihdettiin uusi kuulemma parempi tilalle. Vaihto vaati 3 käyntiä 2 eri paikassa jotta saatiin toimimaan. No luonnollisesti takuuseen kuului. Nyt olen huomannut että pitää toisinaan ilkeää hurinaa joka loppuu kieliä koskettamalla mutta myös potikoita ( tone ja volume) koskien kuuluu ajoittain naksunaa. Kun olen juuri soiton aloittanut pyysin soiton opettajaanikin kokeilemaan asiaa ja kehoitti ottamaan (taas) yhteyttä liikkeeseen varsinkin kun alkuperäisellä switcillä ei hurissut ( toki ehdin testata vain pari päivää). Kokeilin vielä 3 eri kombolla,eri piuhoilla ja kotiteatteripuolen suht.kalliilla virtasuotimella mutta sama asia. Vika vai ominaisuus? |
oiva tumpeloinen 03.03.2008 22:56:21 | |
---|
Voipi olla maavika. Pitäis olla aika nopea ja kivuton juttu korjauttaa. |
FFWF 03.03.2008 22:58:28 | |
---|
Niin ja otsikon piti olla että Schecter humisee. |
Miikathebest 03.03.2008 23:08:37 | |
---|
Nyt olen huomannut että pitää toisinaan ilkeää hurinaa joka loppuu kieliä koskettamalla mutta myös potikoita ( tone ja volume) koskien kuuluu ajoittain naksunaa. Eikö tuo nyt ole ihan normaalia? Liikaa säröä! |
FFWF 04.03.2008 09:58:37 | |
---|
Edellinen kitara 300e tokai ei vastaavaa huminaa pitänyt joten ei liene ainakaan kaikissa kitaroissa yleinen ominaisuus. |
Spiral 04.03.2008 10:20:09 | |
---|
Otsikko voi olla vähän huono mutta parempaakaan ei tullut mieleen.Ostin 1kk sitten uutena classic mallin. Heti alussa mikki switch oli vialllinen ja siihen vaihdettiin uusi kuulemma parempi tilalle. Vaihto vaati 3 käyntiä 2 eri paikassa jotta saatiin toimimaan. No luonnollisesti takuuseen kuului. Nyt olen huomannut että pitää toisinaan ilkeää hurinaa joka loppuu kieliä koskettamalla mutta myös potikoita ( tone ja volume) koskien kuuluu ajoittain naksunaa. Kun olen juuri soiton aloittanut pyysin soiton opettajaanikin kokeilemaan asiaa ja kehoitti ottamaan (taas) yhteyttä liikkeeseen varsinkin kun alkuperäisellä switcillä ei hurissut ( toki ehdin testata vain pari päivää). Kokeilin vielä 3 eri kombolla,eri piuhoilla ja kotiteatteripuolen suht.kalliilla virtasuotimella mutta sama asia. Vika vai ominaisuus? Vika, mutta pitäisi olla helppo korjata. Ihmetyttääkin tuo switchin kans häslääminen, ei sekään pitäisi olla iso homma. Liikkeeseen ja nyrkkiä pöytään, ihme sähläilyä. |
fox 04.03.2008 12:25:18 | |
---|
Eikö tuo nyt ole ihan normaalia? Riippuu täällä Mnetissä hyvin paljon siitä brändistä. |
Twinkle 04.03.2008 13:03:04 | |
---|
Eikö tuo nyt ole ihan normaalia? Ei se naksunta minusta normaalilta kuulosta, saatika se että pitää hurinaa "toisinaan". "Normaalia" se olisi siinä vaiheessa, jos se pitää sellaista aina tosin siinäkin tapauksessa ite yrittäisin korjata. |