Psyklon 03.03.2008 16:06:01 | |
---|
Kannattaako asentaa Marshallin pääte ja Prophecy II niin, että niiden välissä on kahden unitin verran tyhjää tilaa, kun Marshall on alapuolella? Ainakin Rocktronin käyttöohjeessa lukee, että laite toimii 0-40 celsiuksen lämpötiloissa, lieneekö turvallista edes pitää noin "kuumaa" päätettä noin lähellä? Ja räkkinä on SKB 12U. |
oiva tumpeloinen 03.03.2008 16:08:24 | |
---|
Korkeintaan yhden unitin väli riittää. Jos kaipaa edes sitäkään. |
pekurides 03.03.2008 17:20:17 | |
---|
Laita kuuma marsu yläpuolelle jos vain rakenteet sallii... no ei salli kuitenkaan on tuo meikäläisenkin 2150 jotain yli 20kg. :) Tunteella päin vittua. |
Jormaz 03.03.2008 17:47:16 | |
---|
Jos on nörtti niin voihan sinne iskeä vaikka tietokoneen kotelotuulettimen räkin sisään :) No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Psyklon 03.03.2008 20:11:01 | |
---|
Mä en pidä marsua alimpana, vaan se on räkkipistorasian (2U) yläpuolella, en tiedä, onko fiksua jättää se neljän ruuvin varaan, mutta siellä se on ainakin pysytellyt jo pitkään. |
oiva tumpeloinen 03.03.2008 20:12:48 | |
---|
Mä en pidä marsua alimpana, vaan se on räkkipistorasian (2U) yläpuolella, en tiedä, onko fiksua jättää se neljän ruuvin varaan, mutta siellä se on ainakin pysytellyt jo pitkään. Mitä kaikkea sulla on siinä räkissä? Miten syvä tuo etunen on suhteessa MArsun päätteeseen? Jos sulla on joku vaikkapa yhden unitin "ei niin syvä" härpäke siellä räkissä, niin laita se päätteen ja etusen väliin. |
Mitä kaikkea sulla on siinä räkissä? Miten syvä tuo etunen on suhteessa MArsun päätteeseen? Jos sulla on joku vaikkapa yhden unitin "ei niin syvä" härpäke siellä räkissä, niin laita se päätteen ja etusen väliin. http://irc-galleria.net/view.php?nick=psyklon&image_id=16558278 pod xt:n paikalle tulee prophecy II Marsun yläpuolella on siis 2 ns. ilma-unitia (tyhjiä paikkoja) |
oiva tumpeloinen 03.03.2008 20:29:10 | |
---|
http://irc-galleria.net/view.php?nick=psyklon&image_id=16558278 pod xt:n paikalle tulee prophecy II Marsun yläpuolella on siis 2 ns. ilma-unitia (tyhjiä paikkoja) Ei se tarvitse tuommoistatyhjää tilaa. Jos pelottaa, niin jätät tosiaan siihen yhden unitin väliin ja senkin voit täyttää jollain ohkasemmalla kapistuksella. Esim. tuo viritin menee siihen väliin hyvin. Kun sulla on jotain kapeaa päätteen päällä, niin se pääsee vaihtamaan ilmaa, eikä kuumene liikaa siten. Mitään muuta ongelmaa sulla ei varmasti tuossa ole. |
Psyklon 03.03.2008 20:32:12 | |
---|
Ei se tarvitse tuommoistatyhjää tilaa. Jos pelottaa, niin jätät tosiaan siihen yhden unitin väliin ja senkin voit täyttää jollain ohkasemmalla kapistuksella. Esim. tuo viritin menee siihen väliin hyvin. Kun sulla on jotain kapeaa päätteen päällä, niin se pääsee vaihtamaan ilmaa, eikä kuumene liikaa siten. Mitään muuta ongelmaa sulla ei varmasti tuossa ole. Ei ole mitään laitettavaa, ehkä korkeintaan ylijännitesuoja sit joskus... |
oiva tumpeloinen 03.03.2008 20:33:39 | |
---|
Ei ole mitään laitettavaa, ehkä korkeintaan ylijännitesuoja sit joskus... No voihan siihen jättää väliäkin, mut mä en oikein ymmärrä, että mikä tarve tälle topicille on, jos sulla ei ole mitään tarvetta arpoa moista. =) |
Psyklon 03.03.2008 20:40:10 | |
---|
No voihan siihen jättää väliäkin, mut mä en oikein ymmärrä, että mikä tarve tälle topicille on, jos sulla ei ole mitään tarvetta arpoa moista. =) kyse oli siitä, että riittääkö tuo tila siihen, että efektiprossu toimii kunnolla? veikkaan että lämpötila marsun takia on ainakin 50 astetta, jos riittää kaikkien mielestä, niin fine, keskustelun voi lopettaa tähän ja mä laitan siihen uuden prossun. |
oiva tumpeloinen 03.03.2008 20:41:09 | |
---|
kyse oli siitä, että riittääkö tuo tila siihen, että efektiprossu toimii kunnolla? veikkaan että lämpötila marsun takia on ainakin 50 astetta, jos riittää kaikkien mielestä, niin fine, keskustelun voi lopettaa tähän ja mä laitan siihen uuden prossun. Ei se Prophesy sen kummasempi koje ole kuin PODikaan tuon suhteen. |