trippe 03.03.2008 12:30:42 | |
---|
Onko tietoa,mistä saa halvimmalla osat (mielellään suomesta) bassoon? Lähinnä viritinkoneistot,tallat ja plugit.Speleltä olen katsellut,mutta aika niukalta tuo tarjonta (bassoille) näyttää ja hintapolitiikka on aika ronski..mielestäni.Erityisesti black chrome osat kiinnostaa,mut hädän tullessa muukin kelpaa. "Paino=voimaa"
"Ylipaino=Ylivoimaa" |
arppah8 03.03.2008 12:43:30 | |
---|
En mä ainakaan tiedä paikkaa, josta sais osat halvemmalla kuin SPltä. Jos se on liian kallis niin täytyy varmaankin pyytää jotakuta lahjoittamaan ilmaiseksi, munsta. I rather be a jerk than being hip like you. |
trippe 03.03.2008 12:46:50 | |
---|
En mä ainakaan tiedä paikkaa, josta sais osat halvemmalla kuin SPltä. Jos se on liian kallis niin täytyy varmaankin pyytää jotakuta lahjoittamaan ilmaiseksi, munsta. Lähinnä oli tarkotus kysyä, että onko muita paikkoja tiedossa, mistä kannattaa kysellä. "Paino=voimaa"
"Ylipaino=Ylivoimaa" |
trippe 03.03.2008 12:47:50 | |
---|
En mä ainakaan tiedä paikkaa, josta sais osat halvemmalla kuin SPltä. Jos se on liian kallis niin täytyy varmaankin pyytää jotakuta lahjoittamaan ilmaiseksi, munsta. ja, että olis vähä enemmän valikoimaa bassolle. kun tuolta speleltä ei meinaa oikein löytyä. "Paino=voimaa"
"Ylipaino=Ylivoimaa" |
Jykki 03.03.2008 13:14:32 | |
---|
ja, että olis vähä enemmän valikoimaa bassolle. kun tuolta speleltä ei meinaa oikein löytyä. Mites tuo millbrook? www.millbrook.fi Tai Nokialla: www.beatman.fi Millbrookista löytyy hyvää palvelua ja runsaasti vaihtoehtoja, Beatmanista ei ole kokemusta. SP-elektroniikka Oulussa, heillä on hirveästi innostusta, mutta ei valitettavasti oikein tietoa. Tästä on kokemuksia turhina ostoina. Jyrki |
|
Jykki 03.03.2008 15:03:54 | |
---|
Halpa dölläri saattaisi ehkä houkutella tilaamaan myös ulkomailta. Tsekkasin tuosta nyt vaikka virikoneet. http://www.stewmac.com/cgi-bin/haze … M=catalog/sku.html&CURRENCY=EUR vs. http://www.millbrook.fi/Bassokitara.htm Toki pitää miettiä kannattaako sitten postimaksun, tullin ja alvin jälkeen. Mitähän eroa tuolla Millbrookin kromisella "halpiksella" on? Hinta 25 Euroo ja Jenkeissä hitusen alle 30. Käyttävät valitettavasti eri koodeja. Niillä näkyy olevan vielä myynnissä myrkyllisiä tuotteitakin (RoHS), joita eivät näköjään myy tänne Eurooppaan. Jyrki |