Meikäläinen on vienyt muutaman kerran Norjaan nord lead 2-synaa, sas/blue1-lennoilla, yhdensuuntaisella matkalla yleensä 2-3 lentokonetta. Mulla on sellainen juuri sille sopiva kantokassi, minimipehmustein, en vois missään nimessä jättää sitä ruumaan. Tuurilla oon aina saanut vietyä sen sisälle koneeseen, yhdellä reissulla emot halusi tsekata että se mahtuu hattuhyllylle, toisella reissulla (viisaampana) en puhunut kenellekään koko asiasta. Trondheimin lentokentällä se ois pitänyt pistää erikoismatkatavarahihnalle; sanoin että käyn viemässä, mutta vein sitten kuitenkin sisälle itse. Portilla sen sai jotenkin kätevästi muilutettua vartalonmyötäisesti, ettei kukaan varmaan edes tajunnut minun kantavan koko värkkiä. |
Tukkajumalatar 09.03.2008 01:21:40 | |
---|
No niin, nyt on sitten Espanjaa koluttu viiden kaupungin verran tai tarkemminkin Kataloniaa. Oli aivan loistava reissu ja soittimet säilyivät naarmutta niin Barcelonaan kuin takaisin Helsinki-Vantaalle! Ainut huoli mikä tuli oli se, että ylittyykö sallitut painorajat - nimittäin pitihän sieltä muutama viinipullo tuoda tuliaiseksikin :) Loppupeleissä ruumaan vietävän tavaran salittu paino jäi 200g vajaaksi. Perkele...:) Will you just stand there like a lemon? |
HarriP 09.03.2008 16:22:30 | |
---|
kiva kuulla :) |
olazabal 13.03.2008 14:22:37 | |
---|
Voi helvata, aina kun näen tämän ketjun otsikon, kuvittelen että täällä keskustellaan jostain skpektaakkelimaisesta copperfield-tyyppisestä lavashowsta, jossa kiipparisti synasoolon huipennuksessa lähtee lentoon ja liitelee yleisön yläpuolella ja jatkaa sooloiluaan naama irveessä. Sitten täällä mnettiläiset jakaisivat vinkkejä siitä, että miten ovat tämän illuusion toteuttaneet keikoillaan. Ja sitten muistan, että kyse olikin vain jostain tylsästä lentorahdista... |
Mismatch error 13.03.2008 14:57:51 | |
---|
Voi helvata, aina kun näen tämän ketjun otsikon, kuvittelen että täällä keskustellaan jostain skpektaakkelimaisesta copperfield-tyyppisestä lavashowsta, jossa kiipparisti synasoolon huipennuksessa lähtee lentoon ja liitelee yleisön yläpuolella ja jatkaa sooloiluaan naama irveessä. Sitten täällä mnettiläiset jakaisivat vinkkejä siitä, että miten ovat tämän illuusion toteuttaneet keikoillaan. Ja sitten muistan, että kyse olikin vain jostain tylsästä lentorahdista... http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 6&t=34583&o=80&m=1&Täällähän näitä. xD Sen tason ketju että vois melkeen nostella.. La musique est le seul des talents qui jouissement de lui-même, tous les autres veulent des témoins. |