Azceli 02.03.2008 08:52:53 | |
---|
kiitoksia kiitoksia muittenkin bändiläisten puolesta |
spidertrap 02.03.2008 13:52:18 | |
---|
Itse väkersin ekan oman biisin suunnilleen samanikäisenä.Olin oppinut kaksi sointua,C ja G7.Silloinen kaverini teki siihen sanatkin.Harmi kun tuli hukattua se kasetti mihin se aikoinaan mankalla äänitettiin. Mutta tsemppiä vaan,kyllä se siitä.Oli se Hetfielkin joskus alottelija. |
Azceli 02.03.2008 15:30:12 | |
---|
kiitoktoksia taas kerran |
Juu... kiitokset kaikille jotka ovat kannustaeet jatkamaan eteenpäin...:) |
Lennu 02.03.2008 22:02:46 | |
---|
Symppis meininki, hyvä jätkät. Itte en kyllä enää uskalla katella ensimmäisiä soittovideoita tuolta kahekskytluvun puolelta, mutta tallessa nekin on senaikaisella rumpalilla. Hauskaa hommaahan soittaminen on, ei muuta ku lisää paskaa housuun ;) "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Skyfall666 02.03.2008 23:51:56 | |
---|
Hyvä meininki teillä, tulee mieleen ajat kun itse alko hapuilla soittimia eka kerran... :) Treeniä, treeniä ja treeniä niin kyl se siitä. Vieraskirjakommentit kannattaa tosiaan jättää omaan arvoonsa, noita haukkujia löytyy aina... Oli bändi sitten Hurrigames tai Hurriganes. Ostetaan Roland SR-JV80-02 ORCHESTRAL laajennus! |
Juntunen 03.03.2008 00:14:48 | |
---|
Mieleeni on jäänyt, ah niin elävästi, lukioaikaisen hevibändimme vieraskirjassa seissyt kommentti "Rumpalilla pätkii tuplat ja laulaja on läski!". Okei, tuplat pätki ja laulaja oli vähän tukeva, mutta ei sitä ois meille itelle tarttenu tulla kertomaan! :D |