Aihe: Audacity-Ubuntu
1
aanipaja
01.03.2008 18:16:45

Päivää, muusikot!
Mulla on Ubuntussa Audacity, jota tässä olen tutkiskellut. Efektivalikoimassa iski silmään
heti puute: reverb'iä ei löydy ollenkaan. No, plugineja etsimään ja löysinkin komean kokoelman.
Ohjeessa neuvotaan laittamaan palikat Audacityn asennuskansiossa olevaan Plug-ins-kansioon.
En vaan kirveelläkään sellaista löydä. Audacity on user/bin-kansiossa muiden ohjelmien kanssa
eikä siellä ole yhtään kansiota. Eikä Ubuntu myöskään anna kopioida noita plugineja ko. paikkaan.
Osaisiko/haluaisiko joku kertoa, miten tämä pitäisi nyt tehdä. Olen vuosikaudet tehnyt musaa
Windows-Sonar-ympäristössä, joten tämä on vähän vierasta puuhaa. Ubuntuun olen kyllä tykästynyt
muuten kovasti.
aanipaja
02.03.2008 17:46:05

Kiitos! Juuri näin teinkin sitten, kun asia alkoi valkenemaan. Kuten kerroin, tämä työympäristö ei ole vielä tullut oikein tutuksi ja siksi ilmeni ongelmia. Saamassani ohjeessa oli tuo plugarikansion polku väärä: ainakin mun AC-versiossa tuo kansio löytyikin user-share-audacity-kansiosta. Siksi en meinannut tuota tajuta. No, loppu hyvin, kaikki hyvin! Nyt on Audacityssa niin paljon efektejä, ettei enemmästä väliä vähään aikaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)