Aihe: Jotenkin tuli taas se tunne..
1
jars
02.03.2008 12:03:26

...että kohta pitää myydä sitä ja ostaa tätä:

http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_33/products_id/5257
se on jännä.
pekezu
02.03.2008 12:16:03

Näyttää muikealta, pitääpä tarkkailla josko joku pian tuollaisen hankkii ja valottaa toiminnan laadusta enemmän. Tuo teho suhteutettuna hintaan on jo aikamoinen.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
Lou
02.03.2008 13:02:35
Onkin näköjään menny Ashdownin linjat uusiks.. tai ainakin MAGit on menny. Koko linja on nykyään MAG EVO II
www.jermaine-rocks.com
N_Bates
02.03.2008 13:11:37

Onkin näköjään menny Ashdownin linjat uusiks.. tai ainakin MAGit on menny. Koko linja on nykyään MAG EVO II

Ashdownin tapauksessa EVO = Et Vaan Osaa (juottaa).
JussiKoo
02.03.2008 13:42:42
Olishan tuo helppo roudata nykyisen lyijylaatikon sijaan. Voisi sopia bändikavereiden kanssa, että minä tuon nupin jos te viette kaapit :) Saisi basisti taas ystäviä.

Jos hyvin soi, olisi loistovalinta kakkosnupiksi erilaisiin projekteihin, mihin ei omia kamoja viitsisi roudata joka kerta..
mr.bungle
02.03.2008 13:46:20

...että kohta pitää myydä sitä ja ostaa tätä:

http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/30_33/products_id/5257

Oho. Noi parametriset eq:t voi olla kova sana verrattuna Markbassiin. Toisaalta Markbassin perussaundi on hyvä eikä sitä juur tartte equttaa. Kilowatti jättää kivasti kyllä tehoa reserviin, vois olla mallintavan härpäkkeen perässä hyvä.
bassolla hanuriin
Basismi
02.03.2008 17:40:38 (muokattu 02.03.2008 17:41:23)
Vielä kun kompura/limitteri olis kaikenmaailman turhien deep switchien tilalla...
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
jars
02.03.2008 18:54:59

Vielä kun kompura/limitteri olis kaikenmaailman turhien deep switchien tilalla...

Mä en ole kans koskaan käsittänyt noiden boostikytkimien viljelyä vahvistimissa, jos mennään edes pienelle treenivolalle niin se on jo varma tapa tukkia alapää. Jos hymyeq:sta tykkää niin eiköhän se järjesty sillä vahvistimen eq:lla yhtä kaikki.

Toisaalta ei ole kyllä nuo vahvistimien omat kompuratkaan hirveästi vakuuttaneet... Ehkä ei ole sattunut oikeanlaista kohdalle.
se on jännä.
mr.bungle
02.03.2008 18:58:55

Mä en ole kans koskaan käsittänyt noiden boostikytkimien viljelyä vahvistimissa, jos mennään edes pienelle treenivolalle niin se on jo varma tapa tukkia alapää. Jos hymyeq:sta tykkää niin eiköhän se järjesty sillä vahvistimen eq:lla yhtä kaikki.

Mun mielestä Ampegeissa on varsin onnistuneet filsukytkimet. Esim. SVP-pro:ssa.
bassolla hanuriin
jars
02.03.2008 19:08:45

Mun mielestä Ampegeissa on varsin onnistuneet filsukytkimet. Esim. SVP-pro:ssa.

SVT:n ja 4Pron boosteja oon testannut ja ei oikeen mennyt jakeluun... Mutta makuasioita nämäkin.
se on jännä.
pekezu
02.03.2008 19:15:30

Toisaalta ei ole kyllä nuo vahvistimien omat kompuratkaan hirveästi vakuuttaneet

Itse olen todellakin sitä mieltä, että ennemmin vahvariin kandee ympätä hyvä eq kuin kaikenmaailman alalörinöiden ja yläkihinöiden korostimia. Sama pätee myös kompuroihin ja limittereihin, jos sellaista tarvitsee niin ennemmin ostaa erikseen. Tarpeellisilla säädöillä olevaa kompuraa kun ei kuitenkaan saa ympättyä vahvariin tekemättä siitä armotonta nuppiviidakkoa.
PekkaaTekkaaLaakuPekkaaPaattiSenOnKermaaNekkaaJosOnVeneLakritsaaSadehanSenUpottaa
Basismi
02.03.2008 23:28:21 (muokattu 02.03.2008 23:28:38)
Fafnerissa on simppeli ja toimiva kompura, mutta onpa siinä sitten myös deep kytkin joka boostaa 10dB:tä! Aivan älytön, ei tee mitään moisella.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Johannes_t
03.03.2008 13:54:32

Fafnerissa on simppeli ja toimiva kompura, mutta onpa siinä sitten myös deep kytkin joka boostaa 10dB:tä! Aivan älytön, ei tee mitään moisella.

Nimimerkki Kenyn rohkaisemana oon ruvennut kokeilemaan tota basso boostia ja kyllähän se toimii. En muista mitä aluetta se boostaa, mutta selkeästi eri alueella liikutaan, kuin varsinaisen bassosäädön kanssa, mikä tietysti on hyvinkin mukava juttu ;)
Keny
04.03.2008 08:12:14
Nimimerkki Kenyn rohkaisemana oon ruvennut kokeilemaan tota basso boostia ja kyllähän se toimii. En muista mitä aluetta se boostaa, mutta selkeästi eri alueella liikutaan, kuin varsinaisen bassosäädön kanssa, mikä tietysti on hyvinkin mukava juttu ;)

Niin....ainakin meijän musassa se toimii ja ei ole sama asia kun että vääntäs potikasta lisää vaan se nappi vaikuttaa eri taajuuteen(en nyt muista) mutta sen kun pitää alhaalla niin aika lähellä muut säädöt on 12.00 paitti pikkasen korostan ylääpäitä ja Drive 10.00-12.00.

Jaa no Johannes jo ton sanokin mutta päätin tuplata.
Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits
Lou
10.03.2008 13:44:23
Tossa Little Giantissa lukee näin:

4 Ohms, output power 2 x 500W RMS into 4 Ohms

Meinaako tuo että jos laitat yhden 4ohmin kaapin niin siihen tulee 500w? Vai se koko 1000w?
www.jermaine-rocks.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)