Aihe: Humppa-Oscar
1 2 3 4 5
WanhaWetäjä
29.02.2008 22:31:06

Kyllä Viialan seurahuone oli aikoinaan 1. safkan suhteen:se haettiin vastapäiseltä grilliltä,jos oli auki?

-rankimpia majoituksia ovat olleet: Nokiotta Kuortaneella,home-esa(suihku keskellä kämppää!!!)
ja tuolla oli vitun jees Käry;Meriniemi, Kotka!

-silloin muuten ei naurattanut!!!

-noille mun oscarit.

Kyllähän noista safkoista/majotuksista riittäis juttua vaikka miten...

Mutta humppa-Oscarin jaan sille pitkän linjan soittajalle, joka väittää kirkkain silmin että :

1. jokainen keikka on ollut yhtä juhlaa
2. vittu kun on AINA ollut kivaa olla keikalla, sattu mitä tahansa
3. yleisön palvelijana olen jaksanut AINA hymyillä

...keksikää lisää...

Enivei jos edes nuo ehdot täyttyvät niin kyseessä on niin suuri näyttelijä/perseennuolija että on varmasti Oscarinsa ansainnut!

HOHO!
yy kaa...mikä laatikko?
jape2
29.02.2008 22:44:09
Mun Humppa-Oscar
1.Kaikki keikat on paskaa
2.Ei oo ollu kivaa koskaan
3.En hymyile ikinä
4.SILTI JATKAN!
half
29.02.2008 22:44:29

Mutta humppa-Oscarin jaan sille pitkän linjan soittajalle, joka väittää kirkkain silmin että :

...keksikää lisää...

Enivei jos edes nuo ehdot täyttyvät niin kyseessä on niin suuri näyttelijä/perseennuolija että on varmasti Oscarinsa ansainnut!

HOHO!

Valitettavasti en tiedä riittävätkö meriittini vastaamaan tähän kysymykseen, mutta vastaan kuitenkin. Vähän samalla tavalla kuin laivastossa, kun ajoin miinanraivaajan karille ja aloitin kirjallisen selvitykseni sotaoikeudelle: Herra Amiraali, kirjoitan Teille nyt ensimmäistä kertaa, koska ette ole vastannut aikaisempiin kirjoituksiini.

1. Ei ole
2. Ei ole ollut ja syyt julkaistaan 11-osaisena muistelmateoksena sitten joskus.
3. En ole ehtinyt irvistelemään lappujen katsomiselta.
Musiikkia korville
29.02.2008 23:04:03

Alotus oli helevetin hyvä. Voin seistä myös monen noista takana.

- Yks helevetti on se, että jostain esmes kahvista joutuu maksamaan. Nyt en nimiä laita, mut eräs paikka näistä on se, missä ollaan huomenna... Miten voi olla katteet noin pienissä?!!
(- Huimin juttu on se, että kuulin Myrskylyhdyn jätkien joutuneen maksamaan vedestä jossain. Totuusperästä en tiedä.)

- Hyvät tarjoilut on Tulenliekin, yms Penalla ja Eteläisempänä Aarolla ja onhan noita esim Hangan lava, jne
By: MK
baron
29.02.2008 23:06:38

Näin mulla ollut toistaiseksi. Kuinka monta vuotta lisää vielä vaadit?
Ei, en ole tanssimuusikko!
paice60
29.02.2008 23:08:33
Alotus oli helevetin hyvä. Voin seistä myös monen noista takana.

- Yks helevetti on se, että jostain esmes kahvista joutuu maksamaan. Nyt en nimiä laita, mut eräs paikka näistä on se, missä ollaan huomenna... Miten voi olla katteet noin pienissä?!!
(- Huimin juttu on se, että kuulin Myrskylyhdyn jätkien joutuneen maksamaan vedestä jossain. Totuusperästä en tiedä.)

- Hyvät tarjoilut on Tulenliekin, yms Penalla ja Eteläisempänä Aarolla ja onhan noita esim Hangan lava, jne

Aikoinaan oltiin Lieksassa keikalla Meijun kanssa ja roudauksen jälkeen mentiin syömään seisovaan pöytään. Paikalle pelmahtaa tarjoilija ja ilmoittaa että se sitten maksaa se syöminen niin bändin liideri sanoi että pistäkää lasku Polariin, me syödään nyt. Ei tullut puhumaan enää mitään. Menin illalla ennen keikkaa kauppaan ja ostin kassin kaljaa, alkoi sen verran potuttamaan. Menihän keikka mukavasti, kait.
Vittu näitä hommia.
baron
29.02.2008 23:11:48

Aikoinaan oltiin Lieksassa keikalla Meijun kanssa ja roudauksen jälkeen mentiin syömään seisovaan pöytään. Paikalle pelmahtaa tarjoilija ja ilmoittaa että se sitten maksaa se syöminen niin bändin liideri sanoi että pistäkää lasku Polariin, me syödään nyt. Ei tullut puhumaan enää mitään. Menin illalla ennen keikkaa kauppaan ja ostin kassin kaljaa, alkoi sen verran potuttamaan. Menihän keikka mukavasti, kait.

Etkö oo noilla kilometreillä vielä oppinut sanomaan että sä oot "Herra Muusikko"!
Ai ai?
Ei, en ole tanssimuusikko!
paice60
29.02.2008 23:14:53
Etkö oo noilla kilometreillä vielä oppinut sanomaan että sä oot "Herra Muusikko"!
Ai ai?

Saa muut hoitaa puheet, mä soitan ja laulan. Jos tulee tiukka paikka niin sitten mä huudan ja KOVAA.
Vittu näitä hommia.
Musiikkia korville
29.02.2008 23:17:32

Saa muut hoitaa puheet, mä soitan ja laulan. Jos tulee tiukka paikka niin sitten mä huudan ja KOVAA.

Sul on mun luonto.
paice60
29.02.2008 23:18:44
Sul on mun luonto.

Saanko mä sen takaisin jossain kohtaa kiitos.
Vittu näitä hommia.
Musiikkia korville
29.02.2008 23:21:04

Saanko mä sen takaisin jossain kohtaa kiitos.

Eikö saanks mää, jos kerta sul on... Ei tartte mitään korkoja maksella, oon melko joviaali.
EP
29.02.2008 23:51:43

..mukava basisti , ei ryyppää eikä räyhää..
Hauskasti kirjoitettu tuolla Wanted -palstalla! :D
Mut voiks' toi olla..
paice60
01.03.2008 00:04:24
.. basisti
Hauskasti kirjoitettu tuolla Wanted -palstalla! :D
Mut voiks' toi olla..

Kyllä on. Olen tuntenut jo 30 vuotta.
Vittu näitä hommia.
Meisseli
01.03.2008 21:31:08

Haluaisin antaa Saarijärven kylpylälle Soundtrack-oscarin.
Paikka soitti heviä pohjalta amorphis ja stone yms. radiosta.
Asiakaskunta koostui lounaalla olevista sotaveteraaneista.

JES.
"Pane pienemmälle sitä pumputinta!" www.strangefruit-band.net www.pippalot.com www.ketolajawitikainen.com
rintapek
01.03.2008 22:33:08 (muokattu 01.03.2008 22:41:57)

Ei ole ei
Loppujen lopuksi useimmiten, mutta ei aina
Tuskin olen soolon kohdalla jaksanut edes irvistää vaaditulla tavalla, hymystä nyt puhumattakaan.

Ei, ei meikällä taida olla asiaa humppaoskua jaettaessa.

...keksikää lisää...

Ko kysyit, niin täältä pesee ja linkoaa...

4. roudaus on aina kevyttä, helppoa ja hunajaa. Pitkät kantomatkat ja pari kerrosta portaita on sitä, mistä toiset maksavat päästäkseen kuntosalille.
5. "riesa"- niminen turakainen, joka tarttuu takinliepeeseen ko mustikkatahra, ei ole koskaan vaivaksi. Hän vain on aina hyvä tyyppi, joka tykkää bändistä.

...keksikää lisää...

Edit: niin tämä on pakollinen:

6. keikkamatkalla autossa kerrotaan vain UUSIA ja HYVIÄ vitsejä.
One kind of music only - the good kind
paice60
02.03.2008 00:05:37
Edit: niin tämä on pakollinen:

6. keikkamatkalla autossa kerrotaan vain UUSIA ja HYVIÄ vitsejä.

Joo.Toi olisi hyvä juttu.
Vittu näitä hommia.
brunorygseck
02.03.2008 04:02:25
Yritin kerrankin olla positiivinen mutta huomasin todellisen tilanteen.

Jatkan siis omaa listaani...

Vmäisin työaika:

HOTELLI LEVITUNTURI

Suomen pisimmät tanssit.. Ainakin jos illan pituus kerrotaan kämpille olevan matkan kanssa. (joo saatte olla ihan rauhassa siellä taukotilassa, joojoo, prkl...)

Suurin nuoleskelutarve:

RUUSULINNA, NURMIJÄRVI

Jos meinaa saada jatkossakin käydä ko. paikassa... Onhan niitä muitakin kuningattaren paikkoja. Ja sit on vielä perintöprinsessana se yks lounaissuomen listanpitäjä.. Minä pidän kieleni ennemmin nättinä vaaleanpunaisena.. Ennemmin alan jätekuskiksi kun alan näitä prseitä lipomaan. Ovat kaiken päälle karvaisiakin...

Ja Juuan vanhalla Shellillä on Suomen kallein diesel.. Jaja ABC-ketju on vtun kallis.. Jajaja tää työ on kaikin puolin prseestä, jajajajaja....
Parempi housut paskassa kuin paskat housuissa
Tankero
02.03.2008 14:28:59 (muokattu 02.03.2008 14:30:15)
Yritin kerrankin olla positiivinen mutta huomasin todellisen tilanteen.

Jatkan siis omaa listaani...

Vmäisin työaika:

HOTELLI LEVITUNTURI

Suomen pisimmät tanssit.. Ainakin jos illan pituus kerrotaan kämpille olevan matkan kanssa. (joo saatte olla ihan rauhassa siellä taukotilassa, joojoo, prkl...)

Suurin nuoleskelutarve:

RUUSULINNA, NURMIJÄRVI

Jos meinaa saada jatkossakin käydä ko. paikassa... Onhan niitä muitakin kuningattaren paikkoja. Ja sit on vielä perintöprinsessana se yks lounaissuomen listanpitäjä.. Minä pidän kieleni ennemmin nättinä vaaleanpunaisena.. Ennemmin alan jätekuskiksi kun alan näitä prseitä lipomaan. Ovat kaiken päälle karvaisiakin...

Ja Juuan vanhalla Shellillä on Suomen kallein diesel.. Jaja ABC-ketju on vtun kallis.. Jajaja tää työ on kaikin puolin prseestä, jajajajaja....

No joo, joutuuhan pölökkybaarissa joskus soittaan vähän pitemmän aikaa, mutta
Henkilökunnalle voisin antaa Oscarin. Tykkään heistä.
Hiihtoniilolle se välimatka kämpälle toimii hyvin. Mukava virkistys, kun hiihtää aamupalalle sen 3 km.
Sitten toisakseen, saahan siinä hotelllissa asua jos on suinkin vaan tilaa.
Varmasti, vissiin.
häläppääjä
02.03.2008 15:36:41
Sekaannuksien välttämiseksi tarkennan tässä ettei kuvaus ainakaan minuun sovi. Harvoin käyn Kangasalan Kisarantaa pohjoisempana tanssimassa. Lomakouherossa en ole tansisnu kertaakaan.

Niin ja olen aika v-mäinen tyyppi kirjoittaessani tänne mutta onneksi paljon useammin on hubaa vain lueskella kirjoituksia myös turakaisten toilauksista.

Joo, en usko että tämä Bambi ois ees osannu kirijotaa saatikka, että hällä ois ollu nettiyhteyksiä.
Sama
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)