Sam Hotman 30.12.2007 12:39:25 | |
---|
Mahtaakohan tulla uusi Pocket Podi jossain vaiheessa kun tuli tuo X3. Se uusi Pocket versio vastaisi varmaan Xt:tä. Jos miehen kans ei voi puhua kakasta se on salee homo. -ANtTIKRISTUS |
Broadcaster 03.01.2008 15:26:14 (muokattu 05.01.2008 21:26:30) | |
---|
Edit... turha viesti |
Krister 18.01.2008 15:50:20 (muokattu 18.01.2008 15:50:56) | |
---|
Mahtaakohan tulla uusi Pocket Podi jossain vaiheessa kun tuli tuo X3. Se uusi Pocket versio vastaisi varmaan Xt:tä. Kehityksellä on taipumus mennä vain eteenpäin, joten voimme melkoisella varmuudella tuota odottaa. Tässä originaali PP:ssä riittää nappulanvääntämistä siihen asti:) Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Toimiiko toi Pocket PODi Peavey classic 30 putki combolla?,. tuleeko sama putki soundi vielä? |
kojones 02.03.2008 15:01:05 | |
---|
Aika nopeesti syö patterit ja näköjään kitarapiuha irrotettunakin jos on kiinni USB:ssä. Toi mun ei jostain syystä toimi muuntajalla, liekö vika muuntajassa vai laitteessa.. |
StrongMan 02.03.2008 15:11:34 | |
---|
Tuo vehe ei toimi muuntajilla, josta lähtee tasan 9V. Oma EBS-muuntaja (Visual Sound 1spot-tyylinen) antaa ulos juurikin 9,00V. PocketPOD toimii kyllä meikäläisellä tavallisella Bossin muuntajalla. Niistä lähtee yleensä 9,5V ja jonkin verran vielä ylöspäin. Tämä on tietenki tapauskohtaista, eli kannattaa kokeilla. Olen Suomen nopein, myös hitain kitaristi. |
kojones 02.03.2008 15:13:13 (muokattu 02.03.2008 20:18:48) | |
---|
Tuo vehe ei toimi muuntajilla, josta lähtee tasan 9V. Oma EBS-muuntaja (Visual Sound 1spot-tyylinen) antaa ulos juurikin 9,00V. PocketPOD toimii kyllä meikäläisellä tavallisella Bossin muuntajalla. Niistä lähtee yleensä 9,5V ja jonkin verran vielä ylöspäin. Tämä on tietenki tapauskohtaista, eli kannattaa kokeilla. Kuormittamattomana näkyy antavan 10V, täytyy hakea treenikseltä 1spot ja testata sillä.. E: 1spotilla toimii, se antaa 9,5V. Täytyy kehitellä tuohon t-kaupan muuntajaan jotain. Aika tarkka peli on. |
Left Handed Man 07.07.2008 22:48:24 | |
---|
Minkäslaiset säröt tossa on saako rässiin? "Jos tulitte kuulemaan tänne "ou beibi" joka vitun kappaleessa niin me joudutaan tuottaan teille aika vitunmoinen pettymys."
James Hetfield. |
Liikapatti 07.07.2008 23:03:49 (muokattu 07.07.2008 23:04:59) | |
---|
Minkäslaiset säröt tossa on saako rässiin? Saa E: Itse käytin laitetta aikoinaan 4,5V jännitteellä. Ihan hyvin toimi ja toimii edelleen. http://mikseri.net/tykinruoka |
StrongMan 08.07.2008 00:02:59 | |
---|
Voi olla jotain maanantaikappalemeininkiä sitten. Aika kumma kun kuitenkin kuudella voltilla paristoilla pelittää. Onkos kukaan muuten onnistunu tekemään sellaista patchia jossa olisi mahdollisimman läpinäkyvä soundi? Vahvarimallinnoksen osalta siis. Itse vahvarimalliahan ei tuosta pois saa. |
kloppis 08.07.2008 15:08:17 | |
---|
Saako tässä käytönnössä rakennettua/netistä ladattua kaikki mahdolliset joidenkin tiettyjen kappaleiden soundit. Itsellä ollut juuri tässä kyseisessä asiassa Kuutiocuben kanssa vaikeuksia. Hyvät cleanit ja Metalica-säröt saa, muttei joidenkin biisien tiettyjä toneja löydä mistään. |
Ziggy Bubba 08.07.2008 15:31:54 | |
---|
Saako tässä käytönnössä rakennettua/netistä ladattua kaikki mahdolliset joidenkin tiettyjen kappaleiden soundit. Ei tuosta varmasti saa "just-eikä-melkein" kaikkia soundeja, mutta ehkä tärkeämmäksi jutuksi näkisin sen miten hyvin nuo soundit miellyttävät soittajan korvaa. Jos haluat tasan tarkkaan jonkin artistin soundit, sulla ois hyvä olla sen artistin kamat :) |
kloppis 08.07.2008 18:37:46 | |
---|
Ei tuosta varmasti saa "just-eikä-melkein" kaikkia soundeja, mutta ehkä tärkeämmäksi jutuksi näkisin sen miten hyvin nuo soundit miellyttävät soittajan korvaa. Jos haluat tasan tarkkaan jonkin artistin soundit, sulla ois hyvä olla sen artistin kamat :) Joo no veikkaan, että aika lähelle kuitenkin päästään. Ja ei ihan ole rahaa putkimarsuihin ja ties mihin tilperööheihin :) |
Trendkeel 08.07.2008 23:58:22 | |
---|
On aika munaton hi-gain/metallisaundi (tai sitten vääntelen vääriä nappuloita), mutta ajaahan tuo asiansa esimerkiksi iltasoitteluissa, äänittelyissä enempi koemielessä jne. En saa oikein tuota Vyzexiä toimimaan, saundit lähtee netistä koneelle, mutten saa niitä USB-piuhan kautta Pocket PODiin. |
Sensonic 09.07.2008 07:04:39 (muokattu 09.07.2008 09:36:34) | |
---|
On aika munaton hi-gain/metallisaundi (tai sitten vääntelen vääriä nappuloita), mutta ajaahan tuo asiansa esimerkiksi iltasoitteluissa, äänittelyissä enempi koemielessä jne. No kerropas sitten, millaisen vastaavan pikkupurkin soundissa on sitä munaa? Itse en ole vielä törmännyt sellaiseen pikkuvärkkiin, joka täysin emuloisi/simuloisi kunnolla kuormitettua putkifaffaria. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KS-70LX,
Wolf KP3C,
Wolf-SS,
Wolf KLP45-FM
Aram-701L
Landola F6/Cut
Bailing BL-05 |
Trendkeel 16.07.2008 08:08:21 | |
---|
No kerropas sitten, millaisen vastaavan pikkupurkin soundissa on sitä munaa? Itse en ole vielä törmännyt sellaiseen pikkuvärkkiin, joka täysin emuloisi/simuloisi kunnolla kuormitettua putkifaffaria. Eipä taida olla, vaan en niin väittänytkään. Ainakaan suoraan :) En mä mitään ihmeitä tolta odottanutkaan, satasella ei saa kunnon putkivehjettä. "Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! Katselin huvikseen nettikaupasta kitaroista, ja harvemmin sinne Gibsonin puolelle eksyn. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |
ankkiz 31.10.2008 21:34:18 | |
---|
Pahoittelen nostoa, mutta kyselisin että seurusteleekos tuo värkki millään tapaa basson kanssa? Saisi näppärästi hoidettua demotukset ja kotisoittelut ym. kitaralla ja bassolla ilman useampia bokseja. En löytänyt tälle vastausta, ja samaa olen miettinyt itseksekkin. Vastatkaa, oi vastatkaa, te joilta tietoa löytyy! :) Haussa:
Sähkörummut ja bassokamat. |
rainmaker 31.10.2008 21:41:54 | |
---|
En löytänyt tälle vastausta, ja samaa olen miettinyt itseksekkin. Vastatkaa, oi vastatkaa, te joilta tietoa löytyy! :) No on tuossa bassollekin tarkoitettu presetbankki olemassa, mut miusta ne presetit kuulostaa sanalla sanoen paskalta. Basso toimii melkein paremmin kitarapresettien kanssa. Jonkun cleanin putkivahvari-asetuksen ottaa sieltä. Mut aika vähän olen bassolla soitellut tuon kanssa. En ole edes jaksanut alkaa mitään omia soundeja säätämään bassokäyttöön tuolla vehkeellä. Vastaukseni on siis, että kyllä tuolla varmaan jotkut hätäset kotidemoilut bassonkin kanssa hoitaa, mutta eipä niillä soundeilla puntit juuri lepata. Those who can't do, teach; those who can't teach, teach gym. |
M4ss3 m/ 03.11.2008 18:06:20 | |
---|
Ne Vyzex jutut sain ainakin itse niin, että tein ensiksi sen soundin ja sitten vaan painoin sitä "save" nappia ja se oli siinä. Huomaa, että wah ja kai delaykin oli monipuolisempi Vyzexissä niin ne ei tallennu tuohon Podiin. En tiedä sitten onko mitään parempaa tapaa, mutta itse tein noin. Tuossa kyllä on aika basso voittoinen soundi. Ei lähde semmoista tiukkaa ja kuivaa säröä niinkuin haluisin. Sain kyllä aika aidon Holy Wars särön tai:) niinkuin sanoin eihän tuosta lähde kunnon trash(vai thraskö se oli)säröjä. |
ShadowDude 04.09.2009 15:37:34 | |
---|
Anteeksi vanhan ketjun herättäminen. Mitä eroa tällä Pocket PODilla on POD 2:een? http://www.mikseri.net/artists/?id=110906 |