Aihe: Ruotsin Teosto ehdottaa tiedostojen jakamisen laillistamista!
1 2 3 4 516 17 18 19 20
rintapek
01.03.2008 00:52:40

... muista kiittää Kiviä...

Nyt on sitten parjaamaasi ja kaipaamaasi sivuraidetta luvassa.

Tämä ketju etenee semmoista vauhtia, että ei meikällä ole mahdollisuutta onlinena seurata. Jotain varmasti jää huomaamatta, mutta... tuossa lienee parasta sanomaasi musanetissä koskaan. Valitettavasti en tiedä, onko se tarkoitettu sarkasmiksi, humööriksi vai asiaksi.

Monesti Kiviä ei muista kiittää. Musanetin palstoilla kun on lukematon määrä kysymyksiä, joihin oikein, nopein ja helpoin vastaus olisi, että "Osta, tai lainaa kirjastosta rokkibändin abc."
Löytyy myös melkoinen määrä aiheita, joista olen saanut apua juttuihini... hoksaamatta kommentoida edes kiitoksen vertaa.

Jos typistän sanomasi muotoon: "muista kiittää", niin täytyy tunnustaa, että siinä minulla on paljon oppimista.

Mutta tämä tästä ohvitopikista. Jatkan aiheesta kirjoittamista, jos siltä tuntuu.
One kind of music only - the good kind
jäykkis
01.03.2008 07:57:25
Nyt on sitten parjaamaasi ja kaipaamaasi sivuraidetta luvassa.

... ja halata puita?

Jos lainaa, niin kannatta tehdä se niin että alunperin sanottu vääristyy vain vähän tai mieluummin ei ollenkaa. Sanoin "muista kiittää Kiveä". Huomaa taivutus (yksikkömuoto).

Kivi on tämän saitin arvostettu tietäjä ja suosittelen että herraa kohdellaan asiaan kuuluvalla kunnioituksella. Niin kun tietenkin muitakin, ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta.

Ugh, olen puhunut, jag har pratat.
Laittoman lähteen tunnistaa halvasta hinnasta. -Antti Kotilainen- / Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Kannattaa harkita tavallisen cd-soittimen hankkimista. -Tommi KyyrÄ-
Mohla
01.03.2008 10:14:21

Ugh, olen puhunut, jag har pratat.

Eli oisko tää ketju sitten tässä? ;)
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 516 17 18 19 20
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)