Kuno 17.02.2008 20:34:03 (muokattu 17.02.2008 20:35:25) | |
---|
Minä kyllä Ltd-kitaroiden puolella kääntäisin katseeni kohti Jeff Hannemanin signaturea JH200, jossa on tallana Kahlerin X-trem. Olen kokeillut paria X-tremin omaavaa kitaraa, ja itse omistan straton jossa on kahlerin hieman kalliimpi vibralaite, ja voin vuosien kokemuksella laadukkaasta Schallerin floikasta todeta että kahlerit pieksee floikan kaikin tavoin, ja niin selkeästi että oikein hävettää schallerin puolesta. Ostaisin Hannemanin vehkeen itse vaikka heti jos siinä olisi hieman muuhunkin kuin heviin sopivat mikit, ja edes vähän nätimpi headstock. Paskakitaristi #4 |
Mirk0 17.02.2008 21:13:09 | |
---|
Kyllähän sitä jos jonkinlaista vinkutusta tulee olemaan, siis jos floikka tulee. Tai pitäiskö hankkia vaikka viper-50 ja siihen se mikkivaihdos. Kommenttia. (Ja Late vähennä hyvä ihminen sitä pask..sonnanjauhantaa) Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick. |
Parantava_Suru 17.02.2008 22:22:10 | |
---|
Onko nää esp ltd lisenssifloikat kaikissa kitaroissa aivan samanlaiset. Jos vaikkapa on eroa MH-50:n ja M-200:n välillä. Jos ei ole sitten voisi olla mahdollista hankkia MH-50 ja laittaa siihen Seymourin Distortion ja '59. Mut jos on niin mitä niillä on eroa? Eli siis, vältä lisenssitalloja kuin ruttoa. Ainaskin noissa ltd: eissä ne on susia. Mutta jos noista kitaroista sen verran, että omasta mielestäni tos mh:ssa on parempi tatsi. (omistuksessa siis mh-50 ja vertailukohta m-302...) ENGL for life! "The thin king is thinking. " |
olenpahan kuullut että kun rupee vire menemään niin jouset vaihtamalla tai esim 1 jousen lisäämällä vireongelma olisi poissa? Ei varmaa tietoa, juttua vaan olen kuullut |
Louhimo 01.03.2008 13:56:01 | |
---|
Puolivuotta olen nyt soitellut MH-50:sellä ja so far ei mitään vireongelmia, mutta en tosiaan käytä kovinkaan raskaalla kädellä tuota kampea. Tarkistan ja korjaan vireen hienovirittimillä yleensä joka aamu, ja about 2 viikon välein auon huoltoluukun ja palautan hienovirittimet keskelle. Vauhti korjaa virheet! |