Eli mulla on tällainen ongelma: Cubase ja kone on hankittu vuonna 2004, muistia löytyy muistaakseni vain 512mt. Toiminut hienosti nämä vuodet, mutta nyt on jotkut projektit korruptoitunut plugareiden osalta. Eli ensin olen työstänyt projektia pitkän aikaa ilman ongelmia, sitten yht-äkkiä kun avaan saman projektin uudestaan, tekemättä välissä koneella mitään muuta, kaikki projektin pluginit soi yht-äkkiä aivan häiriintyneesti. Sitten tää muutos jää pysyväksi, ei auta uudellenkäynnistykset eikä "ylimääräisten" efektien vähentäminen. Cpu-ongelmakaan se ei vaikuttaisi olevan, koska mitkään toiminnot eivät ole hidastuneet. Harmittavasti pari kappaletta oli täysin valmiita ja olin tyytyväinen efektien säätöihin, olisin vaan nostanut yhden soittimen volyymeja, mutta nyt joudunkin ilmeisesti ruuvailemaan kaikki efektit uudestaan. Seuraavalla kerralla tiedän tallentaa kaikki efektisäädöt ja projektista myös toinen versio talteen. Mutta ensin ajattelin kysellä täältä vähän pelastusehdoituksia. |