Totsku 29.02.2008 20:32:39 | |
---|
Mikä on sen pedaalin nimi, jolla nauhoitetaan soittoa muistiin ja jota voi sitten muistista esimerkiksi lisätä oman soiton päälle? Mulla olisi tarkoitus kämpällä nauhoittaa bassolla jokin riffi tuolle kyseiselle boxille ja pistää se sitten repeatille soimaan hypäten samalla kannuihin antamaan riffille rytmiä. Memory man ei liene kyseessä, sehän taitaa olla vain delaypedaali. |
Mikä on sen pedaalin nimi, jolla nauhoitetaan soittoa muistiin ja jota voi sitten muistista esimerkiksi lisätä oman soiton päälle? Mulla olisi tarkoitus kämpällä nauhoittaa bassolla jokin riffi tuolle kyseiselle boxille ja pistää se sitten repeatille soimaan hypäten samalla kannuihin antamaan riffille rytmiä. Memory man ei liene kyseessä, sehän taitaa olla vain delaypedaali. Kyseessä taitaa olla Looper -pedaali Itselläni on tällainen spedu ja hyvin ajaa asiansa http://www.bosscorp.co.jp/products/en/RC-20XL/ Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
Totsku 29.02.2008 21:37:48 | |
---|
Ok, looper -pedaali pistetään hankintalistalle. Onko noissa yleensä jokin muistikortti, johon voi talletella juttuja? Miten isoja muistikortit tms. ovat? |
JussiKoo 01.03.2008 10:55:27 | |
---|
|
Keny 03.03.2008 08:37:01 | |
---|
Ittellä myös toi Boss ja toimii hyvin.Jam-man on oiva peli kans ja oon nähny livenä käytettävän.Toimii.Noiden kahen välillä harkitsisin. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |