Aihe: Tarranauhalle sopiva pedaalilaudan pinnoite / matto
1
psalo
29.02.2008 13:09:30
(Olen käyttänyt hakua, olen lukenut FAQ:n, silti ei löydy, ehkä en vaan osaa ;) )

Sattuuko kukaan tietämään onko / mistä saisi halvalla pedaalilaudan päällystämiseen sellaista mattoa johon dual lock- tarranauha ottaisi kiinni? Mielessä on siis jotakin auton sisämattojen tapaista taikka sellaista joilla jotkut päällystävät subbareitaan yms yms. Tarkoitus olisi siis, että päällystäisin koko laudan tuolla matolla ja liimaisin tarranauhaa vain pedaalien pohjiin, näin olisi helppo vaihtaa pedaalien paikkaa..
Silppuri
29.02.2008 13:12:55

Bilteman takiaisnauha.... Mutta sillä taitaa olla aika huono päällystää koko pedaalilauta. Ellei sitte vedä muutamaa pitkää pätkää sitä nauhaa laudan pohjalle. Toinen puoli jää sitte pedaaleja varten.

Tuo on muuten ihan pirun piukkaa tavaraa tuo tarranauha! Ainku yrittää repiä efektiä irti laudasta, niin ennemmin lähtee se koko tarra pedaalista irti kun että se lähtisi nätisti siitä laudasta ja tarra jäis pedaalin pohjaan. En tiä millasella super-gluella ne pitäis vetää pedaaliin kiinni.
"I havent slept since I woke up."
oiva tumpeloinen
29.02.2008 13:16:02 (muokattu 29.02.2008 13:16:40)
Bilteman takiaisnauha.... Mutta sillä taitaa olla aika huono päällystää koko pedaalilauta. Ellei sitte vedä muutamaa pitkää pätkää sitä nauhaa laudan pohjalle. Toinen puoli jää sitte pedaaleja varten.

Tuo on muuten ihan pirun piukkaa tavaraa tuo tarranauha! Ainku yrittää repiä efektiä irti laudasta, niin ennemmin lähtee se koko tarra pedaalista irti kun että se lähtisi nätisti siitä laudasta ja tarra jäis pedaalin pohjaan. En tiä millasella super-gluella ne pitäis vetää pedaaliin kiinni.

Eiks nyt ihan viisaampi tapa olisi laittaa Dual Lockin vastinkappaleita sinne, jos 3M:n tavaralla halutaan tavaraa kiinni. Siis ennemmin kuin vastaavanlaisella Bilteman tavaralla. Mä en oikein ymmärtänyt tän kirjoituksen pointtia.....

E: 3M:n liimapintakin pitää pedaalissa kiinni. Ei lähde vahingossa irti väärästä paikasta.
ravensoul
29.02.2008 13:19:07
Ainku yrittää repiä efektiä irti laudasta, niin ennemmin lähtee se koko tarra pedaalista irti kun että se lähtisi nätisti siitä laudasta ja tarra jäis pedaalin pohjaan. En tiä millasella super-gluella ne pitäis vetää pedaaliin kiinni.

Kiskaise epoksilla se tarra pohjaan. Lähtee takuulla irtoamaan ennemmin laudasta kuin koko tarra pedaalin pohjasta. Tosin ei kyllä saa enää sen jälkeen irti vaikka tarviskin.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
jussimus
29.02.2008 13:26:57
Eiks nyt ihan viisaampi tapa olisi laittaa Dual Lockin vastinkappaleita sinne, jos 3M:n tavaralla halutaan tavaraa kiinni.

Näin. Dual Lockia Dual Lockiin, selvähän se.
Jucciz
29.02.2008 14:49:09
Vinkki: jos irrottelen laudasta pedaaleja, jeesaan yleensä viivottimella tai muulla litteällä ja pitkällä esineellä, eli tungen tämän "apukäden" pedaalin pohjassa olevan tarranauhan ja pedaalilaudan pohjan väliin ja irrottelen sen ensin nätisti, jolloin tarranauha ainakin pysyy pedaalin pohjassa.
keskiorv
29.02.2008 15:40:40
Minusta tuo alkuperäinen kysymys on ihan hyvä. Kukaan ei siis tiedä, mikä olisi hyvä matto, johon dual lock tarttuisi napakasti?

Ja kyllä: tällä hetkellä omassa laudassanikin on dual lock -siivuja. Kiinnostaisi kuitenkin löytää sellainen pinnoite, jolla voisi päällystää koko laudan.
oiva tumpeloinen
29.02.2008 15:43:20
Käsi pystyyn, kuka on tutkinut Rockcasen sisustusta tarkemmin. Siinä matossa ainakin Dual Lock pysyy hyvin. Kevyt kenttätesti varmaan auttaisi myös tutkimusta sopivan materiaalin suhteen. Jokin kangasliike voisi ainakin aavistaa sopivaa matskua, jos ei suoraan hyllystä löydy.
psalo
29.02.2008 16:50:06
Jees, mä arvelen että ne jotka eivät ymmärtäneet tän keskustelun pointtia eivät ole koskaan repineet pelkällä dual-lockilla kiinnitettyä pedaalia laudastaan.

Rockcasen haittapuolia epäsopiva hinta ja huonot koot. Olen tyytyväinen mun 80 cm leveeseen ja 30cm syvään lautaan, tuo pinnoite vain puuttuu...

Täytyy poiketa kangaskaupassa kyselemässä, raportoin tuloksista tänne. Apu on kyllä silti edelleen tarpeen, mistähän porukka ostaa sitä karvasta päällystettä niihin amissubbareihin? Se saattas toimia.
Jucciz
29.02.2008 16:52:33
mistähän porukka ostaa sitä karvasta päällystettä niihin amissubbareihin? Se saattas toimia.

Väristä ja tapetista, tai jostain matto- tai maalausliikeestä löytyy sitä karvaista mattoa tuotenimellä "automatto" tai vastaava. Kannattaa kysellä. Mun 2x12"-kaappi on päällystetty samanmoisella, punaisella.
jussimus
29.02.2008 17:07:10
Jees, mä arvelen että ne jotka eivät ymmärtäneet tän keskustelun pointtia eivät ole koskaan repineet pelkällä dual-lockilla kiinnitettyä pedaalia laudastaan.

Ootko aivan varma?
kuolio
29.02.2008 17:27:09

mistähän porukka ostaa sitä karvasta päällystettä niihin amissubbareihin? Se saattas toimia.

Kyllä moista on näkynyt ihan tavan rautakaupoissakin.
Ach! Ne saivat minut!
Murgo
29.02.2008 17:48:01

Tätä ns. tuheroa saa mm. Biltemasta. Äsken kokeilin mielenkiinnosta, ja tarranauha ei kyllä tartu siihen yhtä lujasti kuin "viralliseen" vastakappaleeseen, mutta toisaalta luultavasti juuri riittävästi että etää estää pedaalien liukuilun laudassa. Ei ainakaan ole vaikea saada irti.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)