kissakissala 29.02.2008 14:21:17 | |
---|
Noniin iski mieletön GAS Sovtekin Mig putkinuppiin.. Tietääkö kukaan saako näitä mistään suomalaisesta liikkeestä tai muualtakaan, googlella etsiskelin, mutta ei ainakaan omaan silmään osunut.. Torille pistin jo ostoilmoituksen, mutta vinkatkaa ihmeessä jos joku on moisen kaupan hyllyllä nähnyt.. Kiitos http://en.wikipedia.org/wiki/Sovtek |
Sakemannien ebayssä taitaa olla nyt just yksi. Voisin itsekin haluta 50W Sovtek Migin. "I wish life could be swedish magazines" |
dbasteroid 29.02.2008 15:06:20 | |
---|
Samat sanat Sovtekit kiinnostaa. Vähän olen yrittänyt niitä etsiä ja vielä vähemmän olen löytänyt. |
duc 29.02.2008 15:45:26 (muokattu 29.02.2008 15:48:16) | |
---|
Aihetta liipaten, itellä oli pitkään, tosin vähällä soittelulla, Petersburg P100 -nuppi. Tosi hyvä soundi oli siinä, dynaaminen ja potki mukavasti. Varmaan jotain JCM800:aa siinä oli matkittu. Tuli sitten myytyä se kumminkin aivan liian halvalla pois. Tuolla kuvia: http://www.ringomedia.net/spetel.html |
kissakissala 29.02.2008 17:18:32 | |
---|
Tietääkö kukaan hyviä musaliikkeitä venäjällä, josta noita vois kysellä? Tai parashan olis varmaan itse mennä hakee muutama Mig venäjältä.. "I've got a beat up Silvertone amp.. I plug it in and it sounds like a champ" - Jack White |
dbasteroid 29.02.2008 18:53:53 | |
---|
Tietääkö kukaan hyviä musaliikkeitä venäjällä, josta noita vois kysellä? Tai parashan olis varmaan itse mennä hakee muutama Mig venäjältä.. Itsellä oli sama mielessä joskus. Uskoisin että myös Virosta voisi löytyä, olivathan saamaa "suurta ja mahtavaa" silloin joskus. Onko tietoa Tallinnan musaliikkeistä/osto ja myynti-liikkeistä? Jotenkin tuntuu että voisivat olla kohtuu edullisia myös siellä... |
kipu69 29.02.2008 19:28:15 | |
---|
Itsellä oli sama mielessä joskus. Uskoisin että myös Virosta voisi löytyä, olivathan saamaa "suurta ja mahtavaa" silloin joskus. Onko tietoa Tallinnan musaliikkeistä/osto ja myynti-liikkeistä? Jotenkin tuntuu että voisivat olla kohtuu edullisia myös siellä... pari vuotta sitten tuli käytyä tallinnassa ja muutamaan musaliikkeeseen satuin astumaan sisään. yllätys kyllä siellä ei mitenkään paljon halvempaa ollut. ehkä vähän sivummalla saattaisi olla halvempaa verrattuna turistirysiin... "idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina." |