keide 29.02.2008 12:25:52 | |
---|
Hep Onko tietoa mikä lattiapedaali(huokea) sopii tähän laatikkoon. Yhtä kokeilin niin sekosi koko boksi. FBV 2 se oli muistaakseni. ...ei saa sanoa ikinä ikinä! |
Shredator 29.02.2008 13:28:46 | |
---|
Hep Onko tietoa mikä lattiapedaali(huokea) sopii tähän laatikkoon. Yhtä kokeilin niin sekosi koko boksi. FBV 2 se oli muistaakseni. Meinaatko siis, että millä sitä pystyisi ohjaamaan? Itse olen ohjannut Podiani sekä sillä isolla Floorboardilla, että Nobelsin mf-2 -midipedaalilla. Periaatteessa toimii mikä tahansa midikäskytykseen pystyvä pedaali. Savonkielistä krapulabluesia osoitteessa http://www.myspace.com/suistoband |
Meinaatko siis, että millä sitä pystyisi ohjaamaan? Itse olen ohjannut Podiani sekä sillä isolla Floorboardilla, että Nobelsin mf-2 -midipedaalilla. Periaatteessa toimii mikä tahansa midikäskytykseen pystyvä pedaali. No juuri semmoista kahden napin yksinkertaista muistipaikan vaihtajaa haenkin. Täytyy koittaa siis metsästää lisää. Kiitos vastauksesta. ...ei saa sanoa ikinä ikinä! |
Kosti 29.02.2008 20:21:36 | |
---|
Kyllä ton FBV 2:n pitäis toimia ton podin kanssa vallan mainiosti, tai ainakin minulla skulaa hyvin. Olisiko siinä kokeilemassasi kenties jotain vikaa? |
sepisti 29.02.2008 21:02:40 | |
---|
Riippuu podin iästä Mäntä-Seppo ja K%rpä-Kari JYRÄÄ!!! |
Tami 29.02.2008 21:49:10 | |
---|
Riippuu podin iästä Näin on nippelit... vanhemman podin kanssa käy se iso floorboard sekä fb4 poljin sekä tietysti midipohjaiset polkimet. Uudemman pod 2.0:n kanssa keskustelee sitten nämä fbv-sarjan polkusimet.. En ole gynekologi, mutta voinhan minä katsoa...
Neulo, Sami imas oluen.... |