En hirveästi aloittele uusia aiheita tänne, mutta nyt on pakko. Itselläni on tässä jo muutaman viikon pyörinyt päässä erityisesti yksi biisi joka jostain syystä muistuttaa aina eräästä tietystä pelistä (olipas omituinen lause). Onko teillä muilla joitain biisejä, mitkä ehdottomasti kuuluisivat jonkun pelin soundtrackille tai ainakin pelin "elokuvaversion" ääniraidalle? Alunperin tämä ajatus lähti Disco Ensemblen We Might Fall Apart-kappaleesta. Sanat vain yksinkertaisesti tuovat mieleeni "ah, niin rakkaan Fallout-pelisarjan" There's something strange about the way the tap water tastes.. ..There's something strange about the way the horizon glows. No tossa on vain pari riviä, mutta esimerkkinä toiminee. Kertokaa toki omia mielleyhtymiä. Tai antakaa tän vain vaipua unholaan. Kiitos hei. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Retard1 29.02.2008 12:01:57 | |
---|
Mulla taas Risk-nimisen rässibändin biisi "Roadwar" tuo mieleen Falloutit. Tai no ensin ehkä Mad Max 2:n (joka tavallaan on Fallouttia elokuvamuodossa). Luoti pähkinä on jumala |
Thule 29.02.2008 12:24:37 | |
---|
Mulla on näitä Mad Max-mielleyhtymiä vaikka kuinka. Mm. Waspin Show No Mercy, Carnivoren koko Carnivore-levy, Megadethin Countdown To Extinction (myös Fallout-fiilistä paljon) ja vaikka mitä muita. Suosikkiteema, minkäs voit. "Prepare to get fucked by the long dick of the law!" |
l337dr 29.02.2008 12:49:36 (muokattu 29.02.2008 13:21:11) | |
---|
Mokomaa kuunnellessa (mm. itken silmät päästäni) tulee jostakin syystä mieleen Max Payne. Völler, Klinsman zwei, Riedle... |
Mohla 29.02.2008 13:05:35 | |
---|
Aina kun kuuntelen Navaho -intiaanien lauluja mulle tulee mieleen lautapeli RISK. Tämä ei oo ees mikään läppä. Noi inkkarilaulut on psykedeelistä kamaa, ja niitä tuli kuunneltua pelatessa. Kannattaa kokeilla ;) Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä. - - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli |