Aihe: ESP LTD MMV SN floikasta
1
Guitarist_93
28.02.2008 18:56:21
Elikkäs haluaisin tiedustella hieman kyseisen kitaran floikasta. Pitääkö vireen ja luin jostain eetä nämä kyseiset floyd rose lisenssifloikat eroavat jotenkin jostain "alkuperäisistä "floikista? Joku vosisi selittää. Eivät kuulemma pysty niin hurjiin taivutuksiin ja daiveihin kuin nämä "alkuperäiset". Jos muuta tietoa tai kokemusta kyseisestä kepistä löytyy niin kertoa saa. Meinasin vaihtaa nykyisen keppini Jacksonin js30rr tuohon ESP LTD MMV SN keppiin. Floikkaa tuli ikävä. Kannattaako?
Snapo
28.02.2008 19:02:38
eikö ne samanlaisiin taivutuksiin pysty nää lisenssitkin, mutta eivät vaan pidä virettä ajan x kuluttua. Kuluuvat puhki.
Guitarist_93
28.02.2008 19:14:15 (muokattu 28.02.2008 19:15:29)
Kuluvat ajan x päästä puhki? ok no luin just että jouset vaihtamalla tai lisäämällä 4 jousen rupeisi ehkä taas toimimaan jos vire menee? en oo käytelly hirveesti floikkallisia niin kiitos tiedosta.
Snapo
28.02.2008 19:24:19 (muokattu 28.02.2008 19:25:13)
Ei itselläkään kummia henk koht kokemuksia olen, näin olen vain kuullut. Itsellä on jacksoni missä on joku niiden lisenssi, puoli vuotta vanha kitara ja toistaiseksi ainakin vire pysynyt hyvin. Saa nähdä sitten vuoden kuluttua..
musaniko
28.02.2008 22:05:10
Itselläni ei ko kitaraa ole mutta viimeisin kitara hankintani on 2,5v käytetty ESP LTD MH-250 jossa on siis tuo lisenssi floikka. Olen omistanut ton kitaran nyt puoli vuotta ja mulla tuo floikka toimii vallan mainiosti. Oon rääkänny ja hakannu sitä aivan normaalisti sääliä tuntematta ja on ainakin mulla pitänyt vireen tosi hyvin. Ainut asia mistä minun lisenssi saa moitteita on se että kampi ei pysy ns. paikallaan eli se valahtaa aina alas. Ei tosin mua haittaa mut.. Ja toinen asia on se että kielilukkojen kuusiokoloruuvien kannat eli sii se mistä niitä kiristetään ovat alkaneet pyöristyä. Liekö edellinen sitten kiristänyt liian lujaa vai alkaako metalli antaa periksi mutta vire on se tärkein juttu ja se pitää kyllä. Uskoisin että kyllä tuon MMV:n lisenssi kestää sen mitä kestää 1-4v? mutta sitten ostaa jo uuden kitaran tai pistää parempaa floikkaa tilalle. No big deal..
Guitarist_93
28.02.2008 23:11:10
Jos se lisenssi kestäis sen 1-4 v niin olis ihan hyvä. Kiitoksia vastauksista
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)