Ahokkis 28.02.2008 18:58:16 | |
---|
Monesti tulee ilmehdittyä tai jollain muulla tavalla elämöidyttyä samalla kun soittaa, mutta ilman että itse huomaa. Tästä monesti kuulen tyttöystävältäni että "Laita se suu kuriin, menee sulla ihan mutrulle" tjms olen myös huomannut että meidän basisti ilmeilee myös, hieman huvittavan näköistä ja vielä se että sitä ei itse huomaa. Huomasin juuri myös että Nigtwishin Over the hills and far away videossa kitaristi kans tekee mutristeluja soittaessa. Onko muilla tälläisiä ilmehtimisiä soittaessa ja onko ainoastaan kielisoittajien ammattivika? "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
Snapo 28.02.2008 19:00:53 | |
---|
jos on joku vaikee juttu missä pitää keskittyä nii kaverit sanoo aina että "näytät tyhmälle" ku on kuulemma joku hieno ilme pelissä |
Valdemart 28.02.2008 19:07:50 | |
---|
You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Krice 28.02.2008 19:14:04 | |
---|
Minulla on vastaavia ongelmia. Kun soitan jotain vaikeaa niin jostain kumman syystä vedän huuleni sisälle suuhun hassusti ja puren niitä vielä yhteen. |
Swan 28.02.2008 19:18:37 | |
---|
Puhaltajat ne vasta mutristeleekin. Mitä. Kyllähän sitä tulee tehtyä elkeitä jos jonkinnäköistä. Enemmän ehkä liikehdinnän kuin ilmeiden osalta kylläkin. Saatan pomppia välillä kuin päätön kana, ja ilman kitarapiuhaa en ehkä pysyisi lavalla hetkeäkään. Siksi käytänkin pitkiä piuhoja, että pääsee edes vähän sukeltelemaan. =) Bravuurini: viimeisen biisin tai encoren (pitkän) kitarasoolon aikana tulee seuraava liikesarja: jalka monitorille, tilua, vääntöä, tilua, sukellus yleisön joukkoon, tilua, selällään lattialla pyörimistä, tilua, suukko lähimmän nätin tytön poskelle, tilua, paluu lavalle, tilua. Loppusoolossa tilua kitara niskan takana. Puhtaasti ilmeiden puolesta tuskin kukaan tämän hepun ohi menee: http://www.youtube.com/watch?v=sthXOf1AvQA |
ekikoo 28.02.2008 19:23:57 | |
---|
Ku itsekseen soittelee, välillä havahtuu siihen että aivan järjetön tuhina/nenän kautta hengittäminen on käynnissä. Jos joku sattuisi lähistöllä olemaan, saattaisi se touhu vaikuttaa vähän idiootilta (olettaen että soiton laatu ei vaikuta tässä tapauksessa). All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Itellä tulee se kieli aina huomaamatta ulos suusta jotain hankalaa kohtaa soittaessa, kavereiden mukaan välillä aika huvittavan näköstä. Kirjaimellisesti kieli poskella... |
Jannipaali 28.02.2008 20:51:35 | |
---|
Ku itsekseen soittelee, välillä havahtuu siihen että aivan järjetön tuhina/nenän kautta hengittäminen on käynnissä. Ootko siili? Painoin varoitusta. |
-Cale 28.02.2008 20:54:39 | |
---|
|
Antti1 28.02.2008 21:04:36 | |
---|
Hullulle puolalaiselle nuo ilmeet sallittakoon, on aika väkevää settiä meinaan. Koittakaapa perässä. :) Mitä olisikaan soitto ilman typeriä ilmeitä? Ei ne orgasmi-ilmeet oo mistään kotoisin, vaan sellaiset tahattomat ja hallitsemattomat liikkeet. Leuka hölskyy, huulet vetäytyy sisään ja tulee ihme mussutusliikkeitä. Vähän niinku 130 vuotias mummo koittaisi syödä makkarakeittoa. Ne ilmeet tuo fiilistä bänditreeneihin, tai ainakin naurua. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
jusaman 28.02.2008 21:15:33 | |
---|
Ku itsekseen soittelee, välillä havahtuu siihen että aivan järjetön tuhina/nenän kautta hengittäminen on käynnissä. Jos joku sattuisi lähistöllä olemaan, saattaisi se touhu vaikuttaa vähän idiootilta (olettaen että soiton laatu ei vaikuta tässä tapauksessa). Sama juttu mulla. Paitsi että en itse ole huomannut sitä ikinä mutta muut ovat antaneet asiasta kuittia. No ei mahda mitään, kun ei osaa tehdä kahta asiaa samaan aikaan, soittaa ja hengittää. No, kuule... |
Backlet 28.02.2008 21:33:49 (muokattu 28.02.2008 21:37:17) | |
---|
Ennen tuntui menevän alahuuli rullalle vähänkään vaikean kohdan tullessa kohdalle, mutta ei varmaan enää. Ei siitä kukaan ainakaan ole huomautellut... Edit: Aiempien mainitsema tuhiseminen on taas ilmaantunut uudeksi ongelmaksi. Nuclear Waste. |
merirosvokissa 28.02.2008 21:44:31 | |
---|
Kylläpä sitä on alkanut ilmehtimään ja elämöimään tässä ajansaatossa enemmän, selkä kyyryssä tilua ja naaman vääntelyä bendeissä, ja joku aika sitten nauroin tommoselle touhulle, hoho, kultaista ironiaa. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
arppah8 28.02.2008 21:55:42 | |
---|
Mä en kuulemma hirveesti ilmehdi, mutta meitin kasari/ysäricoverpoppoon rumpali on kyl mahoton ilmehtijä. Siitä ei välillä tiedä, saako se orgasmin vai pukkaako kakkaa. Hulvatonta katsottavaa. I rather be a jerk than being hip like you. |
xEVH5150x 28.02.2008 21:57:21 | |
---|
No mutta sehän se vasta näyttäis tyhmältä jos soittais niinku joku jäykkä paska vakavalla naamalla. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called guitarists. |
Antti1 28.02.2008 22:07:14 | |
---|
No mutta sehän se vasta näyttäis tyhmältä jos soittais niinku joku jäykkä paska vakavalla naamalla. Onhan sekin eräänlaista persoonallista ilmehtimistä. Mieti nyt, jos kokoajan on sellainen ihan tiukka perusilme silmänkään räpähtämättä. Mä varmaan lähtisin karkuun, jotain kamalaa ja salakähmäistä se soittaja kuitenkin mielessänsä suunnittelee. Kenties aikoo lyödä kitaralla. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
Thet 28.02.2008 22:16:46 | |
---|
Minulla on vastaavia ongelmia. Kun soitan jotain vaikeaa niin jostain kumman syystä vedän huuleni sisälle suuhun hassusti ja puren niitä vielä yhteen. Meikäläinen tekee just samoin. Ainakin jotain sooloa soittaessa. |
apenaattori 28.02.2008 22:40:16 | |
---|
Hoho, suuta tulee kyllä mutristeltua ja henkeä vedettyä kuuluvasti aina kun siirryn korkeammalle. http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
sagge 28.02.2008 22:56:32 (muokattu 28.02.2008 22:56:54) | |
---|
Eläytyminen ja ilmeet kuuluu musiikkiin. Itelle tulee myös välil pikkase huomaamatta noit ilmeit. BTW Ynkka-sedällä o hyvät ilmeet jos ootte kattonu youtubesta ja Gary Moorella vasta ilmeet onki =) |
Makkari 28.02.2008 23:40:40 (muokattu 29.02.2008 10:56:31) | |
---|
No mutta sehän se vasta näyttäis tyhmältä jos soittais niinku joku jäykkä paska vakavalla naamalla. Sehän on just tyylikästä. Clarence White (Byrds) oli tunnettu siitä, että hän ei juuri lavalla liikkunut. Naama peruslukemilla kattoo kitaraa ja vaan kädet liikkuu ja siitä Telelcasterista ikään kuin itsestään pursuaa ihan mielettömiä sooloja ja fillejä... Youtubesta ei kyllä oikein löydy, tuossakaan ei näytetä sitä mitä pitäisi, hassu video kylläkin: http://www.youtube.com/watch?v=m37-2eB-wj8 Itsellä saattaa tulla just se kieli ulos tai suu aueta vaikeessa kohdassa. :) Muuten en kauheasti ilmehdi tai turhia pompi, jalkaa tömistän lattiaan. Ja ennen rockenrollsooloa pitää tietysti karjaista. Edit: Tietenkin myös hymyilen soittaessani, koska soittaminen on hauskaa. |