rottened 27.02.2008 23:03:05 | |
---|
Elikkä olen hommannut tälläisen Zoomin vempaimen joskus muinoin, ja tänään kokeilin sitä uuteen Voxin vahvistimeeni. ääni oli aivan hirveä pedaalin kanssa kytkettynä, sama mitä säätöjä siihen teki. soitto kuului paljon mahtavammin vahvistimen läpi. osaisiko joku sanoa tähän jotakin? -kiitos! |
Vapour 27.02.2008 23:06:21 | |
---|
Osaatko kuvailla, miten ääni on hirveä. Ilman oiretta on aika mahdotonta kertoa syytä. Suhiseeko, pöriseekö, pätkiikö... vai tuleeko ääni kuin pahvilaatikosta? If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
bfoc 28.02.2008 09:07:41 | |
---|
Äkkiseltään voisi kuvitella että jos signaali on aina kamalan kuulloinen, sulla on se vahvistusnamikka (Output Gain) väärässä asennossa, eli syötät mikseritasoon vahvistettua (+ 4dB) signaalia ulos. Jos asia on näin, käytät Zoomia etuvahvarina ja kun se täräytetään kitaravahvistimeen kiinni, saattaa kuulua aika pörinät. Kitaravahvistimessa on oma etuvahvistin, joten Zoomin namikka pitää säätää kohtaan -10dB. Jos tästä ei ole apua, annattaa kuvailla ongelmaa hieman tarkemmin. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
rottened 28.02.2008 18:07:48 | |
---|
ei tuo -10 hommakaan oikein tuumaa auttaa tässä asiassa, soundi on edelleen aivan ku pahvilaatikosta niinkö siinä ylempänä mainittiin |
rytilahti 28.02.2008 18:10:33 (muokattu 28.02.2008 18:16:17) | |
---|
ei tuo -10 hommakaan oikein tuumaa auttaa tässä asiassa, soundi on edelleen aivan ku pahvilaatikosta niinkö siinä ylempänä mainittiin mikäs voxi sulla o? E: Ja ookko ikuna saanut siitä hyvää soundia? onko laite siis rikki. vai eikö laitteen soundit miellytä sinun korvaa millään säädöillä. Oletko hyvä säätämään? Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
rottened 28.02.2008 18:25:26 | |
---|
mikäs voxi sulla o? E: Ja ookko ikuna saanut siitä hyvää soundia? onko laite siis rikki. vai eikö laitteen soundit miellytä sinun korvaa millään säädöillä. Oletko hyvä säätämään? Voxin valvetronix Ad50vt kyllä siitä hyvät soundit lähtee tommosen rolandin kanssa, mutta en tiää mikä sillä vaan on ton voxin kanssa? eivät miellytä tuon voxin kanssa. en ole mikään ykkösluokan säätäjä, mutta tiedän millaiset äänet haluaisin, mikä ei kyllä vain onnistu. se on melkein sama mitä tuohon säätää niin kuulostaa aivan kissan pierulta |
Krice 28.02.2008 18:41:07 | |
---|
kyllä siitä hyvät soundit lähtee tommosen rolandin kanssa Samoilla asetuksilla? Meinaan ettei olisi Zoomissa kaappimallinnus päällä. |
ehkä ne ei vaan tykkää toisistaan.. tai sit lisää säätöä. mut joo. ostin itse samanlaisen zoomin ja mielenkiinnolla odotan miten oma vahvistin hyväksyy tuon. vielä en ole päässyt testaan.. Tosin käytän siitä vain joitain efektejä joten luulen et pelaa siihen tarkoitukseen ihan ok. vain aika näytää. Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
rottened 28.02.2008 18:56:11 | |
---|
Samoilla asetuksilla? Meinaan ettei olisi Zoomissa kaappimallinnus päällä. kyllä on kaapinmallinnus sammutettu, eli ei siitä oo kiinni ehkä ne ei vaan tykkää toisistaan.. tai sit lisää säätöä. mut joo. ostin itse samanlaisen zoomin ja mielenkiinnolla odotan miten oma vahvistin hyväksyy tuon. vielä en ole päässyt testaan.. Tosin käytän siitä vain joitain efektejä joten luulen et pelaa siihen tarkoitukseen ihan ok. vain aika näytää. kyllä se on ostamisen arvoinen :D itekki koitin pelkillä efekteillä soitella, mutta kun ei se niinkään tuumaa onnistua :S |