gemisti 28.02.2008 00:34:11 | |
---|
Mitä ihmettä, mitä tolle on tehty?? :D tuo on nyt sitä scallopointia, parhaimmillaan. ..ja öisin nukun. |
Elhonas 28.02.2008 15:21:29 | |
---|
tuo on nyt sitä scallopointia, parhaimmillaan. Hahhah, o ollu aika moinen veistäjä :D:D No mikä vittu siinä vielä ahistaa |
Mandarax 28.02.2008 15:57:04 | |
---|
Omissa kuvissa kompakti Jemi. ... Vahingossa hipaisi seinää? ... Kerrankin joku ymmärtänyt, kuinka järkyttävän ruma malli, toi on oikeasti. Hassu juttu, nyt kun mainitsit... Mä olen kanssa ruvennut epäilemään tapahtumien todellista kulkua noin jälkikäteen tuon Jemini suhteen. Oon alkanut epäilemään, että se olisi sittenkin voinut olla itsemurha... Mitään "hyvästi-paha-maailma-kuolen-rumuuttani"- lappua se ei kyllä jättänyt jälkeensä... Saattaa jäädä ratkaisemattomien mappiin. Ensin housut, sitten kengät. |
Hassu juttu, nyt kun mainitsit... Mä olen kanssa ruvennut epäilemään tapahtumien todellista kulkua noin jälkikäteen tuon Jemini suhteen. Oon alkanut epäilemään, että se olisi sittenkin voinut olla itsemurha... Mitään "hyvästi-paha-maailma-kuolen-rumuuttani"- lappua se ei kyllä jättänyt jälkeensä... Saattaa jäädä ratkaisemattomien mappiin. Vai ettei tämä olisi ensimmäisen asteen Gibson Robotguitar prototyypin ensimmäinen uhri tultuuan tulevaisuudesta tarkkailemaan maan oloja ennen lopullista saapumistaan veljineen ja tämä olisi alkusoittoa tulevalle robottiGibsonien invaasiolle ja ihmisten joukkotuholle näiden hlvetinkoneiden säestämänä? Edit: Mitv vit mä selvitän? Pitäisiköhän mitata kuume kun on tuota flunssaakin liikkeellä.... |
Johann Onn 28.02.2008 17:24:32 | |
---|
...järkyttävän ruma malli... Olin tota mieltä jo 1988, kun ostin oma 540S:n. Kovasti kauppias koitti Jemiä ja RG:itä tyrkyttää, mutta rajansa kaikella. Jopa huonolla huumorilla. |
Lord of the strings 28.02.2008 17:55:00 | |
---|
Vähän pelottaa milloin tuo oma lespa ottaa osumaa lapaansa. Kovemmat jätkäthän sanoo että vasta sitten siitä tulee oikeasti Les Paul kun siitä on kerran kaula mennyt poikki, hoho! Ihmeen heikkoa loppujenlopuksi tuo mahonki. Stratoa ei meinaa saada rikki vaikka kuinka pieksisi (videoiden perusteella, ei omaa kokemusta). "Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))> |
palomaeki 28.02.2008 21:36:26 (muokattu 28.02.2008 21:37:16) | |
---|
Stratoa ei meinaa saada rikki vaikka kuinka pieksisi (videoiden perusteella, ei omaa kokemusta). Mää nakkasin viime keikalla pa-kamojen (niitte reunakaappien jotka yleisöön) päältä, ehkä marsustäkin korkeudelta omakuvassakin näkyvän straton lavaan keikan päätteeksi. Ei mokoma hajonnu vaan jäi uliseen. Heittelin sitä sitte siinä pitkin lavaa ja lähin käveleen bäkkärille. Pojat tuli kohta strato kädessä ihmetteleen että "Et yhtään hellemmin käsitelly kultaa sitte?"; oli lapa halki pituussuunnassa. Jos olisin huomannu että levis niin oisin varmaan hakannu kaulan irti ja kunnolla runnonu, ei vaan ollu suunnitelmissa hajottaa; ei se ennenkään oo hajonnu ko vähä heittelee. ): Eli ei ne fendätyylisetkään oo kuolemattomia. Onneks olin tilannu just musicstorekölniltä semmosen Wilshirereissuen! Varmaan ihan paska keppi, alkaa taas rankat modailut.... Kuvaa voisin tuosta lavasta tietysti heittää teille sedille ja tädeille, olihan tää kuvia varten kuiten koko aihe taas. huu. kitara on kiva. |
arppah8 28.02.2008 21:43:22 | |
---|
Tosta ylläolevasta tuli mieleen se kerta, kun joskus omistamani japsiStrato tuli lennätettyä pään päältä suorilta käsiltä lattiaan. Piuhasta vääntui plugi ja vibrakampi katkesi, siinä kaikki. I rather be a jerk than being hip like you. |
Spiral 28.02.2008 22:13:55 | |
---|
|
bfoc 28.02.2008 23:54:14 | |
---|
entteriä osoterivillä.. perus e. on muuten basso eikä kitara.. nus nus :D No ei ku sanoo forbidden vaikka kuinka entteröis. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
rytilahti 28.02.2008 23:57:10 | |
---|
Mikään ei oo siistimpää kuin soittaa Rock'n Roll bändissä!!!! |
marcuz 29.02.2008 00:37:43 | |
---|
uni on kofeiinin korvike |