Aihe: Warhammer online
1
Mörkö
05.02.2008 23:41:12
Heips!

Onko porukka seurannut täällä tuota Warhammer online:n kehitystä? Itse olen odottanut innolla. Senhän piti tässä vuodenalussa ilmeisestikkin tulla mutta julkaisua siirrettiin. Onko kenelläkään tiedossa kuinka paljon julkaisu sitten loppujenlopuksi viivästyi?

Olen World of Warcraftia pelaillut mutta en ole enää aikoihin peliaikaa ostanut. Saattaa wowi menettää jonkinverran pelaajiaan kun warhammer ilmestyy.
"vinsentti on vihree nyrsijä"
zekeode
06.02.2008 13:35:22

Heips!

Onko porukka seurannut täällä tuota Warhammer online:n kehitystä? Itse olen odottanut innolla. Senhän piti tässä vuodenalussa ilmeisestikkin tulla mutta julkaisua siirrettiin. Onko kenelläkään tiedossa kuinka paljon julkaisu sitten loppujenlopuksi viivästyi?

Olen World of Warcraftia pelaillut mutta en ole enää aikoihin peliaikaa ostanut. Saattaa wowi menettää jonkinverran pelaajiaan kun warhammer ilmestyy.

Kiltabeta ei ole edes alkanut ja se on siirtynyt ja siirtynyt viime kesästä. Rivien välistä varmasti jokainen osaa lukea kuinka paljon peli tulee myöhästymään ja millä mallilla pelin kehitys on.
Snowblind
28.02.2008 18:17:23

Hypeä vaan niinkuin tämä "beta sign up" -mittarikin. Huono vitsi sekin.

Oikeastaan betat on jo kait alkanut. Ainakin vanha wowikaveri sai kutsun.
Age of Conania itse odottelen enemmän kuitenkin. Warhammerin, PvP-mmo vaikka onkin, PvP vaikuttaa vähän siltä samalta vanhalta jauhamiselta mitä se wowissa oli.

WARissa meno vaikuttaa siltä, että yritetään väkisin luoda siitä "PvP" peliä pistämällä hirveä määrä erillaisia tavoitteita ja tyhmiä minipeli-instanceja wowin tapaan, eikä keskitytä siihen mikä tekee esim. EVE-Onlinestä ja Ultima Onlinestä parhaita PvP-mmo:ita ikinä. Vapauteen.
zekeode
28.02.2008 18:40:22

Oikeastaan betat on jo kait alkanut.

Kyllä näin on...Kesästä asti olen Warhammerin betassa ollu. Itse betasta en saa kertoa mitään, mutta voin toki jakaa infoa jotka ovat kaikkien käsillä. :)
konnamatti
29.02.2008 11:57:14
Oikeastaan betat on jo kait alkanut.

Joo tiesin. Tarkoitin vaan että paukutellaan henkseleitä massiivisesta hakijajoukosta, luodaan hypeä ja masennetaan ajatuksella miten pieni mahdollisuus betaan on päästä.

Tulipa taas newsletteri, muttei kylkiästä :(

Nii ja NDA syö miestä (kerro jotain yksityisviestinä)
:)
"I have a love interest in every one of my films - a gun." Arnold Schwarzenegger
Mechanizm
17.09.2008 23:20:46
Parin illan pelaamisen jälkeen totesin pelin sen verran miellyttäväksi että laitoin tilaukseen.
Täytyy raapustella mietteitä pelistä paremmalla ajalla.
Karag Orrud core -serverillä pelaan Lucyfire nimellä.
CQB 241
jarkkkk
18.09.2008 02:39:28 (muokattu 18.09.2008 02:39:46)
beta videoita kattelin juutuubista.. voishan tuota testata, kunhan saan vitust rahaa, et saan uuden koneen.

edit: siihen asti wow->
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla.
Tumocs
18.09.2008 12:03:21

Tulihan tuo tuossa ennakkotilattua. Buginenhan tuo vielä on ja jotenkin tuntuu tahmaiselta. Helkkarin hyvä kuitenkin. RvR on loistavaa ja Public Questit on jees. Jotain paremmin kuin wowissa, mutta onhan tuota jotain huonomminkin. Kattellaans tässä nyt se kuukauden peliaika notta mitenkä se sitten nappaa.
konnamatti
18.09.2008 15:24:13
Mitäs tänne nyt on tullu angstattua:D
Pelihän on hyvä, syödään kaikki likaiset pessimistiset sanat nyt kerralla.
Karak Azgalissa pelailen, eilen meni tilaukseen vaikka peliaikaahan on ennakkotilauksellakin kuun loppuun ja varmaan se viikko päälle vielä mitä open betan failista annettiin.

Ja kun kohta joku varmaan kysyy kannattaako ostaa, kyllä kannattaa jos wowin pvp on mielestäsi vitsi. Tai wowi yleensä.
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa"
hilloviiva
19.09.2008 03:56:26
Joo kova peli! Just sessiot takana! Marauderilla duunailen menee. Hyvin toimiva paketti ja kaikki on valmiina, ei oo tarttenu viel mitään addonei lisäillä. Bugeja ei missään määrin häiritsevästi, pvp toimii tosi hyvin ja on siistii, klässi balanssi on kyl hyvis uomissa.

Ainoo mikä viel mättää on toi et ukko tulee vähän jäljessä mitä nappuloit painelee, mut se varmaan hoidetaan pois sit.

Rottaa vaan kurittamaan!
Human nature. I do something nice for you, you do something nice for me, like not kill me. Next thing you know, we're friends. MacGyver
zekeode
19.09.2008 14:45:27

Ainoo mikä viel mättää on toi et ukko tulee vähän jäljessä mitä nappuloit painelee, mut se varmaan hoidetaan pois sit.

1 vuotta betassa jo valitettu tuosta....
konnamatti
21.09.2008 00:27:41
1 vuotta betassa jo valitettu tuosta....

Ja ennen closedia siihen tulikin jo parannusta.
"mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)