Invader 19.02.2008 12:58:46 | |
---|
Oli Bajassa sitten mehikolaiset tai aidot kustom shopit, fityn hyvältä ne kuulostaa joka tapauksessa. Tai sitten ei.. |
Dunga 19.02.2008 14:09:20 (muokattu 19.02.2008 14:10:38) | |
---|
Oli Bajassa sitten mehikolaiset tai aidot kustom shopit, fityn hyvältä ne kuulostaa joka tapauksessa. Näin on näppylät, ja S1 tarjoaa monipuoliset soundivaihtoehdot. Ei mua oikeastaan paljoa nappaa, että missä nuo mikit on tehty, tai kuka Peter / Pedro ne on kääminyt :) Omasta puolestani voin kertoa, että Baja on kaiken hypetyksen arvoinen. Helkkarin hyvät mikit (tarpeeksi hyvät mun homekorville), nätti ulkonäkö ja todella pitkä sustain. |
Jii 22.02.2008 21:30:10 (muokattu 22.02.2008 21:32:10) | |
---|
Onhan mulla kysymys jälleen... Jenkeistä olen hankkinut uuden avri '52 telen. Tuon on soittanut ja testannut samat mieltymykset jakava puolituttu muusikko. Siskoni on töissä jenkeissä ja tuo hankkimani soitin lähetettiin hänelle. Halusin hänen varmistavan, jotta kitara on kunnossa, mutta hän ei osaa avata laukkua. Lähetin sähköpostia, että varmaan laukun reunalla olevat lukot liikkuvat sivulle, jolloin salvat aukeavat ja laukun saa auki. Noinhan se menee? En ole ajatellutkaan, että kitaralaukkua ei saisi auki. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Ossi 22.02.2008 22:02:36 | |
---|
Lähetin sähköpostia, että varmaan laukun reunalla olevat lukot liikkuvat sivulle, jolloin salvat aukeavat ja laukun saa auki. Noinhan se menee? En ole ajatellutkaan, että kitaralaukkua ei saisi auki. Jos kyseessä on tommonen vintage-henkinen tweedcase kun mun 60's re-issue Staratossa, niin siinä on keskellä simppeli salpa, jonka toiminnasta ei voi olla epäselvyyttä. Reunoilla on ne "normaalit" hahlo/avaimenreikä/saranasysteemit, jotka aukeavat niitä avainpesiä kotelon päätyjen suuntaan vänkäämällä. |
Jii 22.02.2008 22:12:10 | |
---|
Jos kyseessä on tommonen vintage-henkinen tweedcase kun mun 60's re-issue Staratossa, niin siinä on keskellä simppeli salpa, jonka toiminnasta ei voi olla epäselvyyttä. Reunoilla on ne "normaalit" hahlo/avaimenreikä/saranasysteemit, jotka aukeavat niitä avainpesiä kotelon päätyjen suuntaan vänkäämällä. Kiitosta! Täsmää hyvin saamaani sähköpostiin. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
|
hiivatti 28.02.2008 15:05:04 | |
---|
|
kloppis 28.02.2008 15:06:19 | |
---|
|
Ahokkis 01.03.2008 00:22:35 | |
---|
Kertokaapas kokeneemmat että miltä kuulostaisi p90 kaulamikkinä telessä? Itellä juuri käynnissä rakenteluprokkis ja tuollaisen laittamista kaulamikiksi olen harkinnut vakavasti, kokemuksia? Vinkkejä? Soundiclippejä? "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir |
Joees 01.03.2008 00:59:46 | |
---|
Kertokaapas kokeneemmat että miltä kuulostaisi p90 kaulamikkinä telessä? Itellä juuri käynnissä rakenteluprokkis ja tuollaisen laittamista kaulamikiksi olen harkinnut vakavasti, kokemuksia? Vinkkejä? Soundiclippejä? Helvetin hyvältä. Laita ihmeessä. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
jo_tu 01.03.2008 09:30:27 | |
---|
Kertokaapas kokeneemmat että miltä kuulostaisi p90 kaulamikkinä telessä? Itellä juuri käynnissä rakenteluprokkis ja tuollaisen laittamista kaulamikiksi olen harkinnut vakavasti, kokemuksia? Vinkkejä? Soundiclippejä? moi, tuolta kätköistä löytyi tollanen pikkupätkä. --> http://users.jyu.fi/~arjotuli/p90/monni.mp3siinä on siis toi omankuvan squier '84 ja waldenin akustinen. siitä saa jonkun kuvan. vahvarina ad15-klooni ja 2Xgreenback. http://muusikoiden.net/dyn/users/35908.jpg |
kuolio 01.03.2008 11:42:46 | |
---|
Kertokaapas kokeneemmat että miltä kuulostaisi p90 kaulamikkinä telessä? Itellä juuri käynnissä rakenteluprokkis ja tuollaisen laittamista kaulamikiksi olen harkinnut vakavasti, kokemuksia? Vinkkejä? Soundiclippejä? Toimii, ehdottomasti. Laitoin Highway1-teleen Guitarfetishin P90 meanin, tallaan vielä kaveriksi quarter pounderin, ja kyllä nyt yrmyää. Ach! Ne saivat minut! |
jran 01.03.2008 12:18:59 | |
---|
Toimii, ehdottomasti. Laitoin Highway1-teleen Guitarfetishin P90 meanin, tallaan vielä kaveriksi quarter pounderin, ja kyllä nyt yrmyää. Olen kuullut, ja niin tekee. |
jo_tu 07.03.2008 10:40:26 (muokattu 07.03.2008 10:53:34) | |
---|
moro, nyt tarttis apua japanin squierin tallan kanssa... olen ajatellut ostaa squjun teleen uuden tallan ja olen valkannut ton wilkinsonin tallan guitarfetishistä --> http://store.guitarfetish.com/wicotebrbrsa.html tuolla kuitenkin lukee että se on ameriikan mittojen mukainen. ja nyt minua epäilyttää että meneeköhän tuo japanin squjuun sit ollenkaan? onko jollakulla tietoa tästä asiasta. kitarassa olevassa tallassa lukee Fender Pat. pend. onko ehdotuksia? edit: siis ton näkönen tapaus: http://users.jyu.fi/~arjotuli/laa/talla.JPG yks keinohan olis ostaa vaan uudet tallapalat. sit jäis tuo mainion näköinen patinointikin tuohon tallaan.. |
jran 07.03.2008 11:15:22 | |
---|
yks keinohan olis ostaa vaan uudet tallapalat. sit jäis tuo mainion näköinen patinointikin tuohon tallaan.. Suositan tätä. Noin komeeta patinaa ei saa kaupasta meinaan. Laita kompensoidut messinkiset tallapalat vaan kiinni ja avot! Eihän se itse talla kai mihinkään kulu? Ainakaan siis toi perinnemalli. |
jo_tu 07.03.2008 11:27:10 (muokattu 07.03.2008 11:30:33) | |
---|
|
varakeef 07.03.2008 11:42:13 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
jo_tu 07.03.2008 11:47:47 | |
---|
Minulla on tuollaiset http://www.stewmac.com/shop/Bridges … ated_Telecaster_Bridge_Saddles.html Ne on Kluson-merkkiset, niitä myydään myös Göldoina Thomannilla ja ilmeisesti muidenkin toimittajien muovipuseihin laitettuna. Simppelit, tyylikkäät, hyvät. Vain miedosti vinot, eli eivät pistä silmään moderneina hömpsötyksinä. ok, pistetäämpä tilaukseen stewmaciltä. hassua kun pientä roinaa ostaessa tuolta maksaa postit suomeen 8e. mikä on siis vähemmän kuin suomen sisällä... ja kun alle 40e jää tilaus niin ei tarvitse veroja eikä tulliakaan maksaa... |
mos6581 07.03.2008 11:51:16 (muokattu 07.03.2008 11:56:00) | |
---|
Suosittelen tsekkaamaan myös Glendale guitarsin tallapalat. Löytyy monista eri materiaaleista ja yhdisteltyjäkin settejä. Olen melko varma että parempia tallapaloja et tule löytämään. Eikä kestäny kun viikon saapua rapakon takaa. Jos menet tdpri.com:sta kysäsemään tallapalasuosituksia, veikkaan ko. forumin huutavan kuorossa Glendalea. Näin päädyin itsekin Glendalen tallapaloihin. http://www.glendaleguitars.com/ Mut jooh, en vaihtas kyllä henk.koht. noin komiannäköstä tallaa uusiin hömpötyksiin. :) |
jo_tu 07.03.2008 12:02:42 | |
---|
Suosittelen tsekkaamaan myös Glendale guitarsin tallapalat. Löytyy monista eri materiaaleista ja yhdisteltyjäkin settejä. Olen melko varma että parempia tallapaloja et tule löytämään. Eikä kestäny kun viikon saapua rapakon takaa. http://www.glendaleguitars.com/ Mut jooh, en vaihtas kyllä henk.koht. noin komiannäköstä tallaa uusiin hömpötyksiin. :) jees, stewmacille lähti tilaus. nuo stewin tallapalat on kuitenkin alta 10e satsi, ja nuo glendalet hieman kalliimpia. ja SM:ltä lähti samalla nauhojenkiillotustahnaa ja grafiittimömmöä muihin tarpeisiin.. |