VMOK 03.02.2004 21:54:43 | |
---|
OD-20 Drive Zone OS-2 Overdrive/Distortion BD-2 Blues Driver Oletteko käyttäneet/kokeilleet em. laitteita? Minkäslaiset soundit lähtee? Olen miettinyt overdrive-pedaalin hankintaa mm. soolojen boostausta varten. Käytössä on Peaveyn XXL212 -combo. Toisaalta, jos tuon Drive Zonen hankkisi, luulen ettei tarvitsisi hetkeen säröjä katsella, vai mitä olette mieltä? |
goose 03.02.2004 22:14:22 (muokattu 03.02.2004 22:15:21) | |
---|
Onhan toi Drive Zone monipuolisin noista kolmesta mutta mä kallistuisin blues driveriin. Mutta jos Drive Zonea miettisin vakavasti niin ottaisin siinä vaiheessa laskuihin mukaan gt-6:n, jonka saa kun satsaa hiukan enemmän rahaa ja siinä tulis mallinnukset ja koko efektirepertuaari samalla. Mä oon itse ollu alkuun vähän kyyninen noita digitaaliefektejä kohtaan, mutta nyt vasta kun oon malttanu perehtyä vähän paremmin potikoiden pyörittelyyn, oon alkanu saamaan kilpailukykyisiä soundeja niistä irti. Esimerkiksi just ton GTkutosen kanssa meidän tiet eros melkeen saman tien kun ostin sen ja se mökötti nurkassa ja minä analogivehkeideni keskellä. Nyt ollaan parin vuoden jälkeen alettu taas kaveeraamaan ja laitteestahan lähtee mehukkaita juttuja kun vaan malttaa säätää. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
blues driver. kivan sininenkin vielä. Kun minusta tulee iso rupean katri-helenaksi |
superfly 04.02.2004 00:27:16 | |
---|
OS-2 on todella monipuolinen ja hyväsaundinen purkki. Rokista ja heavysta pikkurosobluesiin onnistuu tuolla. Harppu on alaston piano |
Bilharzia 04.02.2004 00:30:46 | |
---|
Minulla on Drive Zone Se pelaa hienosti, monia laadukkaita särö soundeja ja mahdollisuus fixata soundia mielensä mukaan. 22 soundia. muistipaikkaa.. taattua Boss-laatua ja helppo käyttää. Sopii studio, kotistudio ja keikkakäyttöön. Ne särö-äänet nyt ei ole ehkä niinkään modernimmasta päästä mutta luulis löytyvän spektriltä Blues-ouverdraivista alternative-snarliin ja siitä ihan heavy metalli mättöön. Nu-metalli soundeja varten ehkä viittaisin noihin niiden hopean väriseen mallistoon, muttei tämä nyt niistä niin kaukana olis. Suosittelisin testaamaan ennen hankkimista kuitenkin. Testaa noita muitakin samalla. En oo hetkeäkään katunu Drive Zonen ostoo. www.LifeofDebauchery.Com |
massnerderer 04.02.2004 00:46:08 | |
---|
yksi potentiaalinen on myös boss dual overdrive. mutta niitä taitaa saada enää jostain ebaysta. mutta on mugava, multa just varastettiin sellainen ja ostan saletti uuden tilalle. löytyy nimittäin rankka ja köykäinen särö. |
VMOK 04.02.2004 10:13:40 | |
---|
OS-2 on todella monipuolinen ja hyväsaundinen purkki. Rokista ja heavysta pikkurosobluesiin onnistuu tuolla. Onnistuu varmaan sitten se pelkkä soolobuusti (säröllä ja puhtailla) tuolla? |
superfly 04.02.2004 10:17:29 | |
---|
Onnistuu varmaan sitten se pelkkä soolobuusti (säröllä ja puhtailla) tuolla? Jep kyllä onnistuu. Siinä on semmoinen potikka, jolla säädetään sitä toimiiko se overdrive vai distortion pedaalina. Siitä säätämällä pitäis löytyä. Hienointa tuossa polkusimessa on kuitenkin ne saundit siellä overdriven ja distortionin välimaastossa. Harppu on alaston piano |