Eemil 03.02.2004 23:36:47 | |
---|
Hoho, no kyllä mä luulen, että se putkiversio tuottaa vähän jytäkämpää soundia. Ja kuten Punkki sanoi: myös hinnassa näkyypi. Juu, mutta samaa sarjaa kumminki, siitähän tässä väiteltiin. Samapa tuo. |
PuNkKi 03.02.2004 23:37:49 | |
---|
Hoho, no kyllä mä luulen, että se putkiversio tuottaa vähän jytäkämpää soundia. niin.. perhana.. pitäs ostaa omakoti talo et vois yölläki soittaa jollai putkinupil ja kunnon volumeil. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 03.02.2004 23:40:06 | |
---|
tuo warp7 alkoi kyllä vähän epäilyttää.. hmm.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Eemil 03.02.2004 23:42:47 (muokattu 03.02.2004 23:43:05) | |
---|
tuo warp7 alkoi kyllä vähän epäilyttää.. hmm.. Testaat sen perkele. Eikä mitään mukinoita. Ja kerrot sitten millanen se oli. Mä veikkaan että se on susi. Edit: tai NU-susi. |
askomiko 03.02.2004 23:43:36 | |
---|
Särökanavastakin sai yllättävän järkevän puhtaan ja räkäpörinän. Ja aika mukavankin isosärön. |
Särökanavastakin sai yllättävän järkevän puhtaan ja räkäpörinän. Ja aika mukavankin isosärön. Oot testiny vai? kerro lisää? |
P2 03.02.2004 23:44:47 | |
---|
Kyllä se warp7 varmaan hommassa toimii, eikä tarvi ees luukutella. |
PuNkKi 03.02.2004 23:44:47 | |
---|
Testaat sen perkele. Eikä mitään mukinoita. Ja kerrot sitten millanen se oli. Mä veikkaan että se on susi. Edit: tai NU-susi. NU-susi varmaankin joo :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 03.02.2004 23:45:07 | |
---|
Kyllä se warp7 varmaan hommassa toimii, eikä tarvi ees luukutella. mut miten käy sit jos sen kans soittais bändin kans.. hmm :) Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 03.02.2004 23:45:19 | |
---|
Särökanavastakin sai yllättävän järkevän puhtaan ja räkäpörinän. Ja aika mukavankin isosärön. lisää kommenttia siitä? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 03.02.2004 23:54:20 | |
---|
hemmetti... muistin muuten yhden fenkun vahvistimen mitä joskus laineella kokeilin MD-2:sen kanssa.. siitähän irtosi oikeen kivat hevitkin loppujenlopuksi kun hetken sääti... mahtokohan olla Hot Rod Deluxe... ömm.. nyt kun muistais.. 699 näyttää thomannilla olevan.. :D eiku uus taas.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
askomiko 04.02.2004 01:01:40 | |
---|
Oot testiny vai? kerro lisää? Juu, täällä oli Warp7 2x12". Emmää sen kummemmin siihen uppoutunut, puhtaasta kanavasta saa muistaakseni vain äärimmäispuhtaan, Roland jazzchoruksen tyyliin. Särökanava oli yllättävänkin toimiva stratolla ja humpparikitaralla, ja muistelen että yllätyin miten toimiva välimalli kevyt räkäsärö siitä lähti. Ja gainia riittää sitten siitä ylöspäin melkein asteikon ympäri. |
PuNkKi 04.02.2004 01:04:37 | |
---|
Juu, täällä oli Warp7 2x12". Emmää sen kummemmin siihen uppoutunut, puhtaasta kanavasta saa muistaakseni vain äärimmäispuhtaan, Roland jazzchoruksen tyyliin. Särökanava oli yllättävänkin toimiva stratolla ja humpparikitaralla, ja muistelen että yllätyin miten toimiva välimalli kevyt räkäsärö siitä lähti. Ja gainia riittää sitten siitä ylöspäin melkein asteikon ympäri. hmm.. mielenkiintoista.. noh, jos tuonkin pääsisi perjantaina testaamaan. tosin äsken uskottelin taas itselleni että ei kyllä trankkuja.. niihin kyllästyn aina aivan liian äkkiä :( Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 04.02.2004 01:06:30 | |
---|
hitto kun haku ei voi toimia.. tuosta Hod rod deluxesta kiinnostaisi kuulla mahd.paljon kommentteja.. pitäsköhän laittaa uus topic.. vai eksyisköhän kaikki fenkusta tietävät jotenkin tänne? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Straton 04.02.2004 01:29:44 | |
---|
hitto kun haku ei voi toimia.. tuosta Hod rod deluxesta kiinnostaisi kuulla mahd.paljon kommentteja.. pitäsköhän laittaa uus topic.. vai eksyisköhän kaikki fenkusta tietävät jotenkin tänne? Täältä löytyy Blues Deville, joka on HR:n vanhempi veli, eli lähes sama vahvistin. HR:lläkin olen soitellut kohtalaisen paljon. Cleanithan näissä on erittäin hyvät. Oma särökanava on turhan kirkas, oli käyttö sitten mitä tahansa. HR:ssä tilanne on vähän parempi, sillä siinä oleva "more gain" boostinappi tekee soundista vähän paksumman ja siten käyttökelpoisemman. Mistään hevimeiningeistä ei kuitenkaan ole kyse. Ainakaan BD:llä särökanavan boostaus ei toimi, vaan tuloksena on ihan sietämätöntä surinaa (testattu TS7:lla ja Banzai Fireball 2:lla). En tiedä kuinka homma onnistuu HR:ssä, mutta yllättynyt olisin, jos tulokset olisivat erilaisia. Onneksi clean-kanava käyttäytyy hyvin pedaalien kanssa. Itse otan pääasialliset säröt tuosta Fireballista, jota tarvittaessa boostaan Ts-7:lla. Viimeaikoina on tullut pelkkää Ts-7:kan hot-modeakin käytettyä paljon. Mihinkään lehmäntappoon tällä yhdistelmällä ei pääse, mutta Van Halenit irtoavat nätisti ja kahden pedaalin avulla saa kyllä erittäin laajan skaalan hallintaan. On kuitenkin huomattava, että 40W HRDx ei missään tapauksessa ole mikään kerrostalovahvistin, eli ääntä kyllä riittää. Kyllä kone pienilläkin volumeilla toimii, mutmut ;>. Ikävänä lisänä, HR:n volumepotikka on erittäin herkkä, ja hyppäys 1=>2 välillä on huima. Mainio vahvistin jokatapauksessa, mutten tiedä kuinka tuolla hevit irtoaa. Jos jaksaa nähdä vaivaa sopivan pedaalin etsimiseen, niin eiköhän soundista saa miellyttävän. Ite oot!!! |
PuNkKi 04.02.2004 01:35:22 | |
---|
On kuitenkin huomattava, että 40W HRDx ei missään tapauksessa ole mikään kerrostalovahvistin, eli ääntä kyllä riittää. Kyllä kone pienilläkin volumeilla toimii, mutmut ;>. Ikävänä lisänä, HR:n volumepotikka on erittäin herkkä, ja hyppäys 1=>2 välillä on huima. Mainio vahvistin jokatapauksessa, mutten tiedä kuinka tuolla hevit irtoaa. Jos jaksaa nähdä vaivaa sopivan pedaalin etsimiseen, niin eiköhän soundista saa miellyttävän. Niin. kun jotenkin muistaisin että aikoinaan oon HodRodilla soittanut kun jotain kitaraa olin testaamassa.. en ole nyt vaan 100% varma että oliko se tuo hodrodi.. mutta jos oli ihmeen hyvinhän se hiljaksiinkin sillon soi. kun vielä jäin myöhemmin ihmettelee minkäläpi mahdoinkaan soitella :) sen omista säröistä mulla ei ole enään hajuakaan. mutta eiköhän sieltä luulis löytyvän kun vaikka Mega distortion väliin lyö? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Straton 04.02.2004 01:50:29 | |
---|
ihmeen hyvinhän se hiljaksiinkin sillon soi. kun vielä jäin myöhemmin ihmettelee minkäläpi mahdoinkaan soitella :) sen omista säröistä mulla ei ole enään hajuakaan. mutta eiköhän sieltä luulis löytyvän kun vaikka Mega distortion väliin lyö? Jep, onhan tuo hiljaisenakin oiva peli. Tuosta mega distortionista en osaa sanoa, mutta ainakin Ibanezin Ts-7, Ts-9, Bossin OD-2R ja OD-3 toimivat kiltisti. Eiköhän tuo Md:kin pelaa, sinuna kuitenkin kokeilisin ensin jos mahdollista. Ite oot!!! |
PuNkKi 04.02.2004 01:52:19 | |
---|
Jep, onhan tuo hiljaisenakin oiva peli. Tuosta mega distortionista en osaa sanoa, mutta ainakin Ibanezin Ts-7, Ts-9, Bossin OD-2R ja OD-3 toimivat kiltisti. Eiköhän tuo Md:kin pelaa, sinuna kuitenkin kokeilisin ensin jos mahdollista. juu, enköhän tuon pääse huomenna testaamaan.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
PuNkKi 04.02.2004 01:55:22 | |
---|
Hod Rodin hinta on vaan sen verran suolainen ainakin soitin laineella.. että joutuu saksasta tilaamaan jos siihen nyt päädyn.. noh.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
msm40 04.02.2004 06:35:55 | |
---|
Tuota ei ole vaan vielä missään kaupassa näkynyt. Saattaapi olla kova masiina, jos nyt koskaan pääsee kauppoihin asti. Niin... Jos meinasit tota H&K:n Warp T:tä niin Jyväskylän Musikantissa on lojunut tommonen halfstäkki pari kuukautta. En ole uskaltautunut testaamaan ja ehkä parempi niin... |