Paas 25.02.2008 00:53:04 | |
---|
http://www.sonormuseum.com/ |
hemmo 26.02.2008 20:36:30 | |
---|
Paljonko selvästi havaittava ns. keyhole laskee pellin arvoa? Esmes käytetty Zildjan A Custom Projection Crash 16, jossa moinen olisi (ovh noin 250 e). Munsta käytetty siisti noin 150-160 e ja keyholellinen 70-100 e. Eikö? Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
hollmi-5 26.02.2008 21:38:28 | |
---|
Paljonko selvästi havaittava ns. keyhole laskee pellin arvoa? Esmes käytetty Zildjan A Custom Projection Crash 16, jossa moinen olisi (ovh noin 250 e). Munsta käytetty siisti noin 150-160 e ja keyholellinen 70-100 e. Eikö? Keyhole on pieni haitta ja soundiin sillä ei ole merkitystä. Jos sellaisen pellin laittaa standiin, jossa symbaali ei ole kierteiden kanssa kosketuksessa, ei keyhole laajene. Toisin on halkeamien kanssa. Silloin pelti on rikki eikä sitä yleensä voi mitenkään korjata. Hinnan alennus olisi mielestäni noin 20 euroa virheettömään vastaavaan. Soundit, piuhat ja kajarit. |
markkuliini 26.02.2008 21:54:40 (muokattu 26.02.2008 21:56:48) | |
---|
Paljonko selvästi havaittava ns. keyhole laskee pellin arvoa? Esmes käytetty Zildjan A Custom Projection Crash 16, jossa moinen olisi (ovh noin 250 e). Munsta käytetty siisti noin 150-160 e ja keyholellinen 70-100 e. Eikö? Nyrkkisääntönä siistin käytetyn ovh:sta n. 30% (tai kolmannes) pois, ja keyhole ( kunhan ei ole ihan mahdottoman iso) ehkä ovh:sta 5-10% lisää pois. Ei se keyhole mitenkään vakavaa ole, kunhan ei tosi pahasti levinnyt. Esim. tuo 70 €uroa suhteessa 250 €uroon on 28%. Mielestäni tuollainen tarjous olisi lähinnä herja, ellei keyhole ole lähtenyt täysin käsistä ja muutenkin pelti olisi tosi lyödyn näköinen. ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
hemmo 26.02.2008 22:03:20 | |
---|
Esim. tuo 70 €uroa suhteessa 250 €uroon on 28%. Mielestäni tuollainen tarjous olisi lähinnä herja, ellei keyhole ole lähtenyt täysin käsistä ja muutenkin pelti olisi tosi lyödyn näköinen. Njaa, no sanotaanko että iso laajentunut reikä ja joltisenkin paljon käytetty pelti. Onko sunsta 50 e herjahinta esmes siistihköstä 7ket luvun Zilkku A 18 crash/ridestä? Tuolla hintaa sellaisen joskus ostin myyjän kehotuksesta. Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
markkuliini 26.02.2008 22:14:02 (muokattu 26.02.2008 22:15:17) | |
---|
Njaa, no sanotaanko että iso laajentunut reikä ja joltisenkin paljon käytetty pelti. Onko sunsta 50 e herjahinta esmes siistihköstä 7ket luvun Zilkku A 18 crash/ridestä? Tuolla hintaa sellaisen joskus ostin myyjän kehotuksesta. Ei se ole jos se on sen pyyntihinta. Sehän on ihan eri asia kuin tarjoaminen. Mutta todella halpa se oli, onneksi olkoon hyvät kaupat teit. :) Mutta sehän, että joskut olet tehnyt todella hyvät kaupat ei tarkoita sitä, että voit saada kaiken samalla diilillä. Mutta jos joku mulle tarjoaisi SIISTISTÄ (kuten alunperin oli puhe) mutta hieman keyholettuneesta (?) A custom projection crashista (eli siis suhteellisen uudesta symbaalista) 70 euroa niin herja se olisi. Kysymyksesi asettelu vaikutti vaan siltä, että tarvitset vinkkiä mitä moisesta voisi tarjota. Jos joku sitä sulle tarjoaa 70 Euroon niin osta heti kunhan on soiva ja ehjä. Tai kerro mulle kuka myy, niin minä ostan. Jos sun taas pitää tarjota siitä jotain, niin tarjoa vaikka se 100€. Siitä tuskin kukaan vetää vielä hernettä nenään ja kaupan käynti voi jatkua otollisessa ilmapiirissä. Jos joku tarjoaa mulla jostain ok kuntoisesta tavarasta tuon alle 30% uuden ovh:sta, niin minä laitan vastatarjouksen hintaan 90% uuden ovh:sta. Ei mulle ole pitkään aikaan tullut ns. renkaanpotkinta-tarjouksia, mutta joskus muinoin tuli ja suoraan sanottuna sellainen on vain ärsyttävää. ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
hemmo 26.02.2008 22:31:14 | |
---|
Ei mulle ole pitkään aikaan tullut ns. renkaanpotkinta-tarjouksia, mutta joskus muinoin tuli ja suoraan sanottuna sellainen on vain ärsyttävää. Mulle soitellaan ihan kotiin asti ja kysytään kiinnostusta, ostaa jotain, halavalla. Olen tunnettu. "Halavalla" on muuten yxi termi jota voisit taasen inhota vähäsen. ;-) Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
markkuliini 26.02.2008 22:41:07 | |
---|
Mulle soitellaan ihan kotiin asti ja kysytään kiinnostusta, ostaa jotain, halavalla. Olen tunnettu. "Halavalla" on muuten yxi termi jota voisit taasen inhota vähäsen. ;-) Kyllä ne lehtimyyjät muillekin soittaa. :) Ja sellainen rajanveto nyt tähän, että ei mua murresanat inhota. No kunhan ei ole ns. läntisen provinssin slangia. 'Halavalla' kuulostaa vähän lapin murthelta joten meikhä rupiaa kehräämhän ku tuolleen puhelet. Lapsuus on mennyt useammallakin landella nimittäin. Mutta ikävää jos meidän hinta-arviot ei nyt sua miellyttäneet. :P ...kuvitellen että jokainen kuutio puuta tarkoitaa kissan päivät vitun pitkäksi ajaksi... |
hemmo 27.02.2008 06:48:34 | |
---|
Mutta ikävää jos meidän hinta-arviot ei nyt sua miellyttäneet. :P Ei, kyllä ne ikävä kyllä taisivat olla oikean suuntaisia. Kiz. Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
rymy 27.02.2008 08:40:23 (muokattu 27.02.2008 08:41:37) | |
---|
Njaa, no sanotaanko että iso laajentunut reikä ja joltisenkin paljon käytetty pelti. Onko sunsta 50 e herjahinta esmes siistihköstä 7ket luvun Zilkku A 18 crash/ridestä? Tuolla hintaa sellaisen joskus ostin myyjän kehotuksesta. Mielenkiintoinen yhteensattuma. Itse, joskus vuonna yks ja nakki menin ostamaan uutena just samanlaisen pellin ( siis Zilun A 18" crashriden). Oikeestaan aika heti hiffasin, että en mä tee sillä mitään. Ei se soveltunut komppaamiseen eikä crashiksikään. Vitutti niin maan helkkaristi, että myin sen kanssa eräälle tutulle kannuttajalle ihan pilkkahintaan ja vielä tyrkyttämällä puoliväkisin. Tää episodi muuten vituttaa vieläkin yli kymmenen vuodenkin jälkeen. Ei se oo ny niin v...n tarkkaa. |
hemmo 27.02.2008 17:32:02 | |
---|
Päällystys. Olen harkinnut päälystää erään moposettini. Mistä matskua Suomesta? Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
RstoU 27.02.2008 17:38:52 | |
---|
|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
hemmo 27.02.2008 18:01:05 | |
---|
Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
Niq 27.02.2008 18:12:04 | |
---|
Ooh, tänx. Vuodan kokoa en löytännyt. Kysyin tuota joskus, vastaukseksi sain: "koko 1360mm X 680mm, mikäli tilaa esim 3 vuotaa, hinta putoaa jo hieman!" "I have a cunning plan" -Baldrick |
hemmo 27.02.2008 18:13:42 | |
---|
Kysyin tuota joskus, vastaukseksi sain: Vaijassoo. Ok. Nyt pitää vaan lukea tarkkaa erään savolinnalaisen rumpalin päällytysraportti Viidakkorummusta. Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
Nolte 27.02.2008 19:04:09 | |
---|
Nyt pitää vaan lukea tarkkaa erään savolinnalaisen rumpalin päällytysraportti Viidakkorummusta. Hitto, en yhtään muista tuollaista tehneeni. nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |
hemmo 27.02.2008 19:11:04 | |
---|
Hitto, en yhtään muista tuollaista tehneeni. Vaikka oletkin Sonor-Ludde-tallissa, niin et ole tämä Ihalaiseksikin-mainittu hlö. Seuraavaksi 3 pisteen vihje. Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
Roberto 27.02.2008 19:16:48 | |
---|
Kysyin tuota joskus, vastaukseksi sain: Mites noi hinnat sit menee vaikka St Drums:iin verrattuna? |
Nolte 27.02.2008 19:23:02 | |
---|
Vaikka oletkin Sonor-Ludde-tallissa Aargh! Kieltäydyn tallipaikasta jyrkästi. Noihin merkkeihin päädyin vain halvan hinnan takia. Vaikka on ne ihan ok rumpujakin. Tähän tulisi nyt hymiö, jos niitä vielä käyttäisin. nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |