gulfstream650 27.02.2008 07:44:11 | |
---|
Kaksi sanaa Hanoi Rocksille: Welho. Toinen sana jäi nk. sanavarastoon. :-D Svengaa kuin saksanhirvi. |
hollmi-5 27.02.2008 09:45:48 | |
---|
Kaksi sanaa Hanoi Rocksille: Welho. Toinen sana jäi nk. sanavarastoon. :-D No laitetaan: Welho kannuihin ;-) Kannusta Welhoa hakemaan. Showmienä sopisi siihen paikkaan oikein hyvin. Minäkin kannustan: Hae Welho sitä paikkaa!!! Soundit, piuhat ja kajarit. |
fabarm 27.02.2008 14:17:43 | |
---|
Tärkeintä uudelle HR:in rumpalille olisi, että nimessään olisi k tai s, jonka voisi sitten vääntää c:ksi. Esim Jucci tai Mica. Olennaista olisi myös, että kaveri ei olisi läski, joisi paljon viinaa, ja olisi....jostainpäin Suomea. Ercinharju....hmmm. Ja niin, kunnioitan bändiä, ovat tehneet kauan ja kovaa työtä päästäkseen asemaansa. Älkää hyvät ihmiset ottako kaikkea niin vakavasti. Jos joku sanoo, että HR on paskaa, asiahan on silloin niin. Turha on päiväänsä toisten mielipiteillä pilata. "What you think, is not my problem" Pax Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. Kyllä se on näinikkään. |
Hae Welho sitä paikkaa!!! Eipäs, kun ota se paikka! Nimi glammaukseen: Wézzlho Head for an eye |
Tindrum 28.02.2008 13:00:21 | |
---|
Welho kioskiin! Sopivampaa äijää ei löydy! m©
Öööö, seittemän ja puol neljäsosaa...eiks nii??? |
jacceez 01.03.2008 12:26:09 | |
---|
En kyllä voi käsittää lacun päätöstä siirtyä popedaan.... |
Kailis 02.03.2008 15:34:41 (muokattu 02.03.2008 15:43:32) | |
---|
En kyllä voi käsittää lacun päätöstä siirtyä popedaan.... Ojasta allikkoon sanonta tulee vahvasti mieleen. Joskus Makken bändin silloinen New Yorkilais basisti Rikki London pyysi mua mukaan. Oltiin soiteltu aikaisemmin samassa Megaphone ym. bändeissä. Kun kieltäydyin se vastasi "I understand man. I really do". Pointtini on että tulevan HR rumpalin tulee olla myös mentaalitasolla vahva. Itse en usko olevani niin cool. Ei niin että pyydettäisikään. |
sahkuifk 02.03.2008 18:29:58 | |
---|
Ojasta allikkoon sanonta tulee vahvasti mieleen. Joskus Makken bändin silloinen New Yorkilais basisti Rikki London pyysi mua mukaan. Oltiin soiteltu aikaisemmin samassa Megaphone ym. bändeissä. Kun kieltäydyin se vastasi "I understand man. I really do". Pointtini on että tulevan HR rumpalin tulee olla myös mentaalitasolla vahva. Itse en usko olevani niin cool. Ei niin että pyydettäisikään. Käsi sydämmellä Kailis, Onko kaduttanu koskaan? |
Cimble 03.03.2008 13:07:22 (muokattu 03.03.2008 13:09:40) | |
---|
En kyllä voi käsittää lacun päätöstä siirtyä popedaan.... Kailis: Ojasta allikkoon sanonta tulee vahvasti mieleen. Joskus Makken bändin silloinen New Yorkilais basisti Rikki London pyysi mua mukaan. Oltiin soiteltu aikaisemmin samassa Megaphone ym. bändeissä. Kun kieltäydyin se vastasi "I understand man. I really do". Pointtini on että tulevan HR rumpalin tulee olla myös mentaalitasolla vahva. Itse en usko olevani niin cool. Ei niin että pyydettäisikään. Eläpä taas Kailis ala! :) Miten tämä liittyy Popedaan ja miten niin Popeda on allikko? Mustajärvi on sanonut, ettei tästä maasta löydy rockmuusikkoo joka kieltäytyis Popedaan pyydettäessä. No, varmaan löytyy jos aletaan kaikkia käymään läpi, varsinkin vielä Popedaakin menestyneempiä. Mut se pointti on se mikä se pointti on. ;) Hanoi Rocksiin kieltäytyjiä sen sijaan löytyy varmasti helpolla kun tiedetään just tuon mentaalipuolenkin vaatimukset. Popeda on varmasti rennompi, helpompi ja vapautuneempi työpaikka. :) Ei Venäjältä selviä hengissä... |
Kailis 03.03.2008 18:59:27 | |
---|
Käsi sydämmellä Kailis, Onko kaduttanu koskaan? Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, sanoi äidinkielenopettajani muinoin. Käsi munilla, ei ole kaduttanut. |
v bear 06.03.2008 09:14:12 (muokattu 06.03.2008 09:16:39) | |
---|
EI WELHON TARVI MENNÄ HANOI ROCKSIIN.. DUUNIA ON KYLLÄ!!! DINGO 2008! (29.01.2008) HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2008!!! Taas on Dingo leirissä vilskettä eli toivotamme heti kättelyssä Dingo-sirkukseen uuden rumpalimme HAMMASHARJAN. Alias Ville Siuruainen hyppäsi alimmaksi liberoksi jo 11-12.1.2008 Viking Isabella keikoilla ja osoitti että Ari Toikan lanseeraama "olen rocktähti ja nautin siitä" asenne elää ja voi hyvin.
ja tämähän oli lainattu dingon sivuilta twist twist on jumala |