Metallica mies 10.07.2005 15:45:46 | |
---|
Eli oon miettiny ostaa nyt lähiaikoina uuden vahvistimen ja tällänen osu silmään kun noita thomanin sivuja kattelin ja rupes kiinnostamaan, kun on putkipeli ja hintakaan ei oo kauheen kova, mutta keillä on kokemusta kyseisestä vahvarista niin vois kertoo että millasta soundia irtoo, tarviaisin vahvistimen lähinnä raskaaseen raavintaan. VOIMAA, NOPEUTTA! |
lurkki87 10.07.2005 15:59:50 | |
---|
Tämä kiinnostaisi itseänikin todella paljon, ja myös se että mimmosta ääntä siitä lähtee koti volyymeilla? |
Dinorocker 10.07.2005 16:55:49 (muokattu 10.07.2005 16:58:29) | |
---|
Raskaaseen hyvä ja/kun huomioiden hinta, toimii kevyemmässäkin ruoppauksessa... Asia peli. EDIT: ok myös kutukabiinissa, soundi meinaan. Outrider |
Metallica mies 10.07.2005 18:02:43 (muokattu 10.07.2005 18:11:49) | |
---|
Raskaaseen hyvä ja/kun huomioiden hinta, toimii kevyemmässäkin ruoppauksessa... Asia peli. EDIT: ok myös kutukabiinissa, soundi meinaan. jep jep, mutta haluaisin tietää enemmän soundeista... pitäis käydä kyllä testaamassa jossain.. nuo G2 sarjan trankut varmaan murisee hyvin, ainakin näin olen lukenut/kuullut, mutta kaiken järjen mukaan putkivehkeellä saa paremmat/tiukemmat/raskaammat säröt kuin trankulla, ainakin jos merkki on esim. Randall, meinaan vaan että uskon RG50-TC:n pieksevän nuo G2:set. VOIMAA, NOPEUTTA! |
tesar 12.07.2005 11:24:23 | |
---|
Minäkin etsiskelen uutta vahvistinta Laney TF 200sen tilalle ja tämä vaikuttaa aika hyvältä peliltä. Ainut vika on että minulla on vähän huonoja kokemuksia noista randalin trankkupeleistä....Kaverini omistavat semmoiset ja niissä on kai tyyppivika:säröllä soitettaessa joskus häviää yhtäkkiä kokonaan säröt. Yllättävän ärsyttävää kesken keikan! Ei ole tyhmiä kysymyksiä...on vain tyhmiä ihmisiä.;) |
toxic 13.07.2005 22:58:15 (muokattu 13.07.2005 22:58:42) | |
---|
Nostetaanpas ylös. Löytyykö rg50-tc:stä ääninäytteitä? E: Ja minkähänlaiset kliinit? |
Metallica mies 15.07.2005 16:12:32 | |
---|
Nostetaanpas ylös. Löytyykö rg50-tc:stä ääninäytteitä? E: Ja minkähänlaiset kliinit? sama asia kiinnostas muakin VOIMAA, NOPEUTTA! |
zeme 15.07.2005 21:56:44 (muokattu 15.07.2005 22:36:28) | |
---|
Olen tässä itse miettinyt ostaa komboa pienempiin tilaisuuksiin ja miksei isompiikin ja teidän ansiostanne itsekkin olen kiinostunut kyseisestä kombosta. Minuakin kiinostaisi kovin millanen vehje on kyseessä. meinaa nykyinen settini on turhan liian iso joihinkin paikkoihin. jeps. No problem. |
kojones 06.03.2006 09:46:54 | |
---|
Nonni. Onkos vieläkään kenelläkään kokemuksia ko. combosta? |
9292 20.07.2006 12:41:17 | |
---|
Soveltuuko kotisoittoon? |
Juustonaksu 20.07.2006 14:39:43 | |
---|
Soveltuuko kotisoittoon? 50 wattinen putkivehje kotiin on kyllä aikamoisen iso kapistus. Ilman keinokuormaa ei taida mitään kovin hyvää soundia tulla. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
saastara 20.07.2006 14:43:45 | |
---|
50 wattinen putkivehje kotiin on kyllä aikamoisen iso kapistus. Ilman keinokuormaa ei taida mitään kovin hyvää soundia tulla. Totta.. Mutta on sitä ennenkin paskoilla soundeilla reenattu. Lisää middleä. |
Juustonaksu 20.07.2006 14:52:24 | |
---|
Totta.. Mutta on sitä ennenkin paskoilla soundeilla reenattu. Joo mutta meinaan vaan, että se ero siinä "SRRRRCHHHHRRKKKRRZZZRRRCCHH":in ja "ROARRRRR":in välillä on aika kiva kuitenkin. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
saastara 20.07.2006 14:55:19 | |
---|
Joo mutta meinaan vaan, että se ero siinä "SRRRRCHHHHRRKKKRRZZZRRRCCHH":in ja "ROARRRRR":in välillä on aika kiva kuitenkin. :) Ei se pääteputki nyt oikeasti ihan niiiiiiin hieno juttu ole.. Oikeasti hei nyt. Lisää middleä. |
Juustonaksu 20.07.2006 15:30:20 | |
---|
En minä siitä puhunutkaan vaan siitä pisteestä, milloin se soundi oikeasti aukeaa. En ole tähän mennessä kokeillut yhtäkään putkaria, mikä olisi kuulostanut siltä vehkeeltä itseltään kotivolyymeillä. Siinä on se tietty kohta, kun se soundi herää henkiin ja se on yleensä jo reilusti liikaa kerrostalomenoon. Jossain rivarissa kivoilla naapureilla tai omakotitalossahan tällä ei loppupeleissä ole väliä. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
saastara 20.07.2006 15:40:06 | |
---|
En minä siitä puhunutkaan vaan siitä pisteestä, milloin se soundi oikeasti aukeaa. En ole tähän mennessä kokeillut yhtäkään putkaria, mikä olisi kuulostanut siltä vehkeeltä itseltään kotivolyymeillä. Siinä on se tietty kohta, kun se soundi herää henkiin ja se on yleensä jo reilusti liikaa kerrostalomenoon. Jossain rivarissa kivoilla naapureilla tai omakotitalossahan tällä ei loppupeleissä ole väliä. :) Minä taas viittasin vain siihen, että on naurettavaa sanoa, että putkissa jako menee hiljaa = sirkkelipaskaa, kovaa = aivo-orgasmi. Jostakin syystä valtaosalla on tämmöinen kuva.. toki ne paremmalta luukutettuna usein kuulostavat mutta jotakin rajaa sentään. Lisää middleä. |
Juustonaksu 20.07.2006 15:48:26 | |
---|
Minä taas viittasin vain siihen, että on naurettavaa sanoa, että putkissa jako menee hiljaa = sirkkelipaskaa, kovaa = aivo-orgasmi. Jostakin syystä valtaosalla on tämmöinen kuva.. toki ne paremmalta luukutettuna usein kuulostavat mutta jotakin rajaa sentään. Ei nyt noinkaan. Enemmän näin: Volume 0-1 surinaa. Volume 1-2 Vähän selkämpää surinaa. Volume 2+ soundi kuulostaa nyt siltä, miltä sen pitääkin, eli vahvistimelta. :) Trankuissa on sama ilmiö, mutta yleensä se aukeaa jo ennen kakkosta. Tämä on siis täysin laitekohtaista ja oli yleistys, joten olisin kiitollinen, jos et tarttuisi nyt siihen. Oletan, että ymmärsit, mitä ajoin takaa? Ja kyllä, mielestäni aika monella laitteella soundi on parempi lujemmalla, mutta sitä varten on keinokuormat. Ja kyllähän suurin osa putkikoneistakin, varsinkin hi-gain vehkeistä kuulostaa hyvältä jo pienellä volumella, mutta yleensä sitä volumea on silti liikaa kotisoittoon. Nimenomaan kysyttiin, sopiiko 50W putkivehje kotiin. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Progressiveland 20.07.2006 19:22:04 (muokattu 20.07.2006 19:23:32) | |
---|
Minäkin etsiskelen uutta vahvistinta Laney TF 200sen tilalle ja tämä vaikuttaa aika hyvältä peliltä. Ainut vika on että minulla on vähän huonoja kokemuksia noista randalin trankkupeleistä....Kaverini omistavat semmoiset ja niissä on kai tyyppivika:säröllä soitettaessa joskus häviää yhtäkkiä kokonaan säröt. Yllättävän ärsyttävää kesken keikan! itellä oli joskus kans tuo TF200.kun ekan kerran kuulin randallin rg100sc:tä (siis ihan eka ei G2) niin kivekset meinas räjähtää.samantien tiesi että tuo on mun vahvistin! pieksee laneyn 34-0(makuasioita tietenkin mutta minä vain jaan oman mielipiteeni)! noita putki värkkejä en oo kuullu mutta kiinnostais tuo G3 sarja enemmän.kuulemma jotain häikkää noissa putk vehkeissä, en nyt muista mitä kun aikoja sitten jostain luin.mitään ongelmia ei oman randallin kanssa ole ollut että olis saundi kadonnut. EDIT: vastasin sitten vitun vanhaan viestiin :P kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene http://www.mikseri.net/artists/paskojavitseja.50197.php |
Minäpä nostan tämän ketjun, koska olen itsekin ollut pitempään kiinnostunut tuosta vahvistimesta, kun on varmaan parin vuoden sisällä uuden vahvistimen osto ajankohtaista (Ei Hot Rodin säröt oikein riitä hevipään ja pedaalin kanssa pieree liikaa.) Paskalla on tekijänsä |
duc 27.02.2008 09:44:05 (muokattu 27.02.2008 09:44:57) | |
---|
Minäpä nostan tämän ketjun, koska olen itsekin ollut pitempään kiinnostunut tuosta vahvistimesta, kun on varmaan parin vuoden sisällä uuden vahvistimen osto ajankohtaista (Ei Hot Rodin säröt oikein riitä hevipään ja pedaalin kanssa pieree liikaa.) Ei tuo Randall kovin hyvä vahvistin ollut. Jos on pari vuotta aikaa niin sitähän kannattaa säästää ja katsella joitain vähän laadukkaampia käytettyjä :-) |