Aihe: Suositelkaa masterointipajaa.
1 2 3
15
25.02.2008 12:06:54
Tuleva promomme mixataan lähipäivinä ja nyt olisi haussa jokin tasokasta jälkeä tekevä paja, joka olisi myös kohtuu hintainen.
Mitä pajaa itse olette käyttäneet ja mitä voisitte suositella? Toisaalta taas mitä ette suosittele?!
Tyylisuuntamme on pop/rock.
MrGuitarist
25.02.2008 12:53:02
Nimim. Virtalahde tai http://www.virtalahde.com/

Hyviä kokemuksia parista projektista.
Maybe there's no such thing as a perfect cup of coffee..
Mikael
25.02.2008 13:51:16

Mulla kans hyviä kokemuksia. Suosittelen.
Inhimillisyys on hyve.
Daunt
25.02.2008 15:16:30
Täältä myös +1.
samic
25.02.2008 17:22:52 (muokattu 25.02.2008 17:24:27)

finnvoxilla e-masterointi 55e+alv/biisi
svanten pajalla melkeen samat hinnat,mutta svantella taitaa panostaa e-mastering jälkeen enemmän ku tuossa ylemäässä...molemmista kokemuksia ja valihtisin svanten...
http://www.sn-audio.com
koponen
25.02.2008 18:31:22
...molemmista kokemuksia ja valihtisin svanten...

+1

Virhe! Urei tai liian Avalon kirjoitus!
If it says Marshall on the front, you're good to go
Timo JM
25.02.2008 21:13:50

Sen verran täytyy kommentoida, että ei Svanten pajaltakaan kaikki ulos tuleva ole ollut välttämättä kovin huolellisesti tehtyä. Sitä en sitten osaa sanoa kuinka paljon mitkäkin asiat vaikuttaa. Eli kuka tekee, millä aikataululla, mistä matskusta jne.

Vaan hyvällä budjetilla ja Svanten itsensä tekemänä jälki on varmasti erinomaista laatua.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
pimp
25.02.2008 22:25:47
finnvoxilla e-masterointi 55e+alv/biisi
svanten pajalla melkeen samat hinnat,mutta svantella taitaa panostaa e-mastering jälkeen enemmän ku tuossa ylemäässä...molemmista kokemuksia ja valihtisin svanten...

Muistelisin kans et svantella (chartmakers) on älppärille kiintee hinta eikä raitamäärän mukaan velotusta. Ja sit sinkuille eri... mut tietenkin selviää kun ottaa yhteyttä. siistit sivut niillä ainakin on.
koponen
25.02.2008 22:26:49
Sen verran täytyy kommentoida, että ei Svanten pajaltakaan kaikki ulos tuleva ole ollut välttämättä kovin huolellisesti tehtyä.

Tästäkin on kokemuksia, mutta Svante tekee samaan rahaan uudestaan niin että on mieluisa. Viimeistään toisella kerralla on yleensä osunut ja lopputulos on aina ollut erinomainen.
If it says Marshall on the front, you're good to go
tommiot
26.02.2008 08:29:25 (muokattu 26.02.2008 08:30:01)

Me kokeiltiin sitä minuutin mittaista demomasterointia tuolta, kuulosti ihan kamalalta. Sieltä sanottiin että se oli vähän kiireellä tehty, mutta eipähän kyllä mennyt sinne masteroitavaksi meidän rässibändin promo, eli jos ei muuta niin oli ainakin huonoa mainosta se pätkä tuosta firmasta. Monet tutut on kyllä tuota pajaa suositelleet.
myslique
26.02.2008 13:49:42

+1 myös täällä. Voin suositella.
kivi
26.02.2008 14:20:28
Tuleva promomme
...kohtuu hintainen...

Promo, kohtuuhintainen, pop/rock. Halpa ja hyvä olisi Joona Lukala, Turku. Tai jos "enemmän meriittiä" kaivataan, niin Finnvox ja Pauli Saastamoinen.

Kaikkien edellämainittujen palveluksia käyttäneenä pitää sanoa, että mulle materiaalin luonne määrää sen missä se masteroidaan. Virtalähteellä olen saanut ihan loistavaa jälkeä jostain matskusta, jotain muuta taas veisin toisaalle. Mika Jussila ja Minerva Pappi ovat monessa jutussa hyviä ammattilaisia, mutta pop/rock on ehkä enemmän Paulin heiniä. Svante on joskus ihan paras, joskus taas ei.

Näin näkisin, kun arvatenkin hakusessa ei ole se maailman lujimmin soiva äänite.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
samic
26.02.2008 17:21:18

Muistelisin kans et svantella (chartmakers) on älppärille kiintee hinta eikä raitamäärän mukaan velotusta. Ja sit sinkuille eri... mut tietenkin selviää kun ottaa yhteyttä. siistit sivut niillä ainakin on.

E-mastering systeemillä on biisihinta...laita infoon kyselyä ni oot viisaampi.
Mikael
26.02.2008 18:23:43

Tästäkin on kokemuksia, mutta Svante tekee samaan rahaan uudestaan niin että on mieluisa. Viimeistään toisella kerralla on yleensä osunut ja lopputulos on aina ollut erinomainen.

Saman palvelun mä oon saanut Virtalähteeltä ja samoin viimeistään tokalla on osuttu maaliin.
Inhimillisyys on hyve.
JoeJoe
26.02.2008 19:30:43
Tuleva promomme mixataan lähipäivinä ja nyt olisi haussa jokin tasokasta jälkeä tekevä paja, joka olisi myös kohtuu hintainen.
Mitä pajaa itse olette käyttäneet ja mitä voisitte suositella? Toisaalta taas mitä ette suosittele?!

Dreamhouse: www.studiodreamhouse.com
Täällä on masteroitu muutamankin bändin/projektin äänite,
missä olen ollut mukana ja aina on tullut erittäin hyvää jälkeä,riippumatta tyylilajista.Hinta mielestäni erittäin edullinen näin hyvästä työstä.
Masteroijalla on pitkä kokemus eri tyylien masteroinneista ja tuntuu olevan
tarkka hommissaan...
No en ainakaan suosittele käyttämään mitään cd-monistus/-valmistus
firmojen ylihinnoiteltuja masterointi-palveluja - tuntuvat vetävän vain kaikki biisit
samoilla säädöillä läpi välittämättä ollenkaan lopputuloksesta.
samic
26.02.2008 19:44:55 (muokattu 26.02.2008 19:45:57)

Dreamhouse: www.studiodreamhouse.com
Täällä on masteroitu muutamankin bändin/projektin äänite,
missä olen ollut mukana ja aina on tullut erittäin hyvää jälkeä,riippumatta tyylilajista.Hinta mielestäni erittäin edullinen näin hyvästä työstä.
Masteroijalla on pitkä kokemus eri tyylien masteroinneista ja tuntuu olevan
tarkka hommissaan...
No en ainakaan suosittele käyttämään mitään cd-monistus/-valmistus
firmojen ylihinnoiteltuja masterointi-palveluja - tuntuvat vetävän vain kaikki biisit
samoilla säädöillä läpi välittämättä ollenkaan lopputuloksesta.

Tämä mies se jaksaa mainostaa samaa pajaa joka puolella keskusteluita :) ,taidat olla kiinnitetty ko pajaan :D

...tosin ei se väärin ole.... :)

laita banneri tuonne ylös ni ei tarvi nähä vaivaa mainostamisessa niin paljoa.. eiköstä ? :)
JoeJoe
26.02.2008 20:52:13 (muokattu 26.02.2008 20:57:03)
Tämä mies se jaksaa mainostaa samaa pajaa joka puolella keskusteluita :) ,taidat olla kiinnitetty ko pajaan :D

...tosin ei se väärin ole.... :)

laita banneri tuonne ylös ni ei tarvi nähä vaivaa mainostamisessa niin paljoa.. eiköstä ? :)

Häh,ei voi olla totta ! Siis olen muutaman kerran ollut kyseisen paikan asiakkaana,
eikä todellakaan ole mitään muuta suhdetta paikkaan !
Ja miten niin mainostaa...jos täällä jotain mielipidettä kysytään,niin eikö siihen saa vastata,jos kerran oikeasti on joku kokemus/mielipide asiasta/paikasta ?!
Eihän tuossa paikassa minun käsittääkseni sitäpaitsi ole kuin yksi ukko töissä...
Näyttää sullakin joku "paja" olevan,en ole kuullut koskaan tai käynyt pajassasi -
laitapa itse joku banneri johonkin,niin saat ehkä sinäkin jostain tyytyväisiä asiakkaita,eikä tarvitse täällä käydä ihan skitsojuttuja tilittämässä.
samic
26.02.2008 21:17:45 (muokattu 26.02.2008 21:24:43)

Juuri näin.

Itse käytän lähtökohtaisesti aina Svantea, mutta halpaa lystiähän se ei tietenkään ole. Hintansa väärtiä ehdottomasti. Suosittelen.

Viitalähteen luona oon käynyt nyt pari kertaa ja jälki on ollut hyvää. Kukkaro ei kevene lähellekään yhtä paljon kuin Svantella, mutta homma tehdään suoraan verrannollisella pieteetillä. Suosittelen niin ikään.

j

e-masterointi oli 65e+alv/biisi svanten pajalla.

Mulla ei ole ku 1 kerta kokemusta "www.virtalahde.com" ,mutta hyvää jälkeä teki.
markotetri
26.02.2008 21:44:08
Häh,ei voi olla totta ! Siis olen muutaman kerran ollut kyseisen paikan asiakkaana,
eikä todellakaan ole mitään muuta suhdetta paikkaan !
Ja miten niin mainostaa...jos täällä jotain mielipidettä kysytään,niin eikö siihen saa vastata,jos kerran oikeasti on joku kokemus/mielipide asiasta/paikasta ?!
Eihän tuossa paikassa minun käsittääkseni sitäpaitsi ole kuin yksi ukko töissä...
Näyttää sullakin joku "paja" olevan,en ole kuullut koskaan tai käynyt pajassasi -
laitapa itse joku banneri johonkin,niin saat ehkä sinäkin jostain tyytyväisiä asiakkaita,eikä tarvitse täällä käydä ihan skitsojuttuja tilittämässä.

Jäsen Samic tarkoitti yksinkertaisesti sitä, että jäsen JoeJoe on kirjoittanut foorumille tasan 7 kertaa, joista kuusi kirjoitusta kehuu Dreamhousea mainoksenomaisesti. Seitsemäs kirjoitus kiistää sen, että JoeJoen ja Dreamhousen välillä olisi yhteys.

Itse kehtaan, tosin täysin aihetodisteiden varassa, epäillä, että yhteys on olemassa. Eikä siinä ole sinänsä mitään väärää. Kuitenkin, jos yhteys on, vaikka sanotaan että ei ole, sitä kutsutaan valehtelemiseksi, ja siitä en pidä.
Artificiality is normal to the medium.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)