Aihe: ups vai dhl vai mikä
1
jannek
26.02.2008 18:56:44
Hei
Tiedättekö mikä olisi edullisin ja paras tapa lähettää kitarapaketti takuukorjuuseen saksaan? Pystyykö postin kautta? Voi olla tyhmäkin kysymys tämä, tai väärä palsta :)
------------
tracyjacks
26.02.2008 19:19:54
Thomann ainakin kehottaa ottamaan heihin yhteyttä, niin sovitte/he kertovat mikä on paras tapa lähettää. En tosin tiedä onko nyt Thomann kyseessä sun tapauksessa, mutta kannattaa silti kysyä. :)
terrible!
jannek
26.02.2008 19:21:37
Nii, joo oon jo ottanut yhteyttä ja sovittiin että lähetän kitaran sinne. Eli firma on Musicstore Köeln. En hoksannu kysyä sitä lähetystapaa emailissa. Taidankin tehdä sen.
------------
VFK
26.02.2008 23:54:39
Nii, joo oon jo ottanut yhteyttä ja sovittiin että lähetän kitaran sinne. Eli firma on Musicstore Köeln. En hoksannu kysyä sitä lähetystapaa emailissa. Taidankin tehdä sen.

Kysyppäs sieltä tosiaan, niin ei varmaankaan tarvitse itse lähettää. Toki se postinkin kautta järjestyy. Mulle Music Store Koelnistä paketit on tullu UPS:llä ja jos näin tuli sullekin, niin se on kaikista vaivattomin tapa. Haetaan ja tuodaan kotiovelle.
So many assholes... So few bullets.
jannek
27.02.2008 11:11:29
Joo, soittelin UPS:lle ja ne ei ilmeisesti kuljeta yksityisen ihmisen pakettia, vaikka vastaanottaja olisi yritys. Ja ilmeisesti Musicstoren politiikkaan kuuluu että takuuseen menevä korjaus tehdään siellä Saksassa ja lähetyskulut joutuu maksamaan itse, mutta takaisin palaavan tuotteen lähetyskuluja ei tarvi maksaa.
------------
Torniojaws
27.02.2008 11:21:51

Itse palautin aikoinaan jotain Thomannille. En kyllä enää muista mitä ja miksi, mutta ihan Suomen Postin kautta lähetin ja Thomann maksoi lähetyskulut.

PS.
Joo, se oli tuo Cry Baby Wah. Kytkin oli jumiutunut suoraan paketista, ei mennyt päälle vaikka seisoi päällä.
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Metal]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)