Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 519 20 21 22 2360 61 62 63 64
Mirk0
15.02.2008 12:53:31
Oma kommenttini meidän bändin pukeutumisesta:
"Ollaan kuin hautajaissaattue." :D
Cup of coffee and youll be ok, and if not, youre sick.
Manaatti
16.02.2008 12:36:39
Kukaan ei nykyään sano miltä näytän, nauravat vain. Vittu.
I consider myself a road man for the lords of karma.
ballfish
16.02.2008 20:51:58 (muokattu 16.02.2008 20:52:19)
"Haluun sun hiukset!"
"Näytät ihan nuorelta Bruce Dickinsonilta!"

Molemmat tytöiltä. Ööh kiitos?

E:Siis nimenomaan tytöiltä ei naisilta
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Estranged
18.02.2008 19:31:59
"Sulla on hassu tukka."

Ahaa, okei. Eipä oikeastaan sen hauskempaa ole tullut ainakaan vielä vastaan. Ja tämä siis naishenkilön suusta.
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris
smokeonthewater1
18.02.2008 21:25:58

kaverini kanssa oltiin kaupan eessä ni sit yks papparainen osui paikalle ja kysyin kaveriltani et "saanko lainata su tyttöö" ,kaveri sit siihe et se o poika ,papparainen-"no miten se voi olla poika ku o noi pitkät hiukset"

täs taas todistetaan miten pitkä hiuksiste hevareitte käy....
ei sillä kitaralla soiteta vaan sormilla...
Nidhöggr
18.02.2008 21:31:21
kaverini kanssa oltiin kaupan eessä ni sit yks papparainen osui paikalle ja kysyin kaveriltani et "saanko lainata su tyttöö" ,kaveri sit siihe et se o poika...

Tästä olisi saanut muokattua loistavan käytännön pilan.
"Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed
Da Make
19.02.2008 14:07:13 (muokattu 19.02.2008 14:07:39)
Käveltiin eräänä iltana paikalliseen pubiin kämppiksen kanssa puvut päällä yms. viimisen päälle. Tilattiin kokikset, tyhjennettiin hedelmäpelistä yli 10e, lähdettiin pois ja meinattiin saada turpaamme.

"Oletteko te tyttöjä? "Eihän sitä voi enää nykyään tietää, tommoset rastaletit ja muut. Hahhah munasoossia."
Katso omat plussasi täältä! "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Sälski
20.02.2008 02:17:18

Tossa viimeviikolla joku kännipäinen amis sanoi Ari Koivuseksi, luonnollisin reaktio tähän tietysti oli itkeminen ja näinhän tein.

Sitten näitä kasari heebo kommentteja on tullut ja ne aina imartaa.

Onhan minua kehuttu Mustainen ja Clive Burrin näköiseksi, mutta itse on huomaa yhdennäköisyyttä kyllä lainkaan : D

Hmm.. mitäs vielä..
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Stalkah
20.02.2008 22:47:21

Onhan minua kehuttu Mustainen ja Clive Burrin näköiseksi, mutta itse on huomaa yhdennäköisyyttä kyllä lainkaan : D

älä selitä, kato peilii ni näet Cliven siellä. en nyt tiedä kannattaako sillä kauheesti kehua kuitekaa jos häneltä näyttää :DD vitsivitsi.
"You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!" www.myspace.com/beyondotherdimensions
Sälski
20.02.2008 22:53:38

älä selitä, kato peilii ni näet Cliven siellä. en nyt tiedä kannattaako sillä kauheesti kehua kuitekaa jos häneltä näyttää :DD vitsivitsi.

No stiisus pakko sitte uskoo. hmm.. tai sit clive näyttää multa enkä mää cliveltä.. joo näin. :)
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
RockMeAmadeus
23.02.2008 21:38:05
Mutsi sano syöpäpotilaaks kun ajoin keesistä sivut lyhyemmäks. Kai mää sit oon syöpäpotilas ilman syöpää. :)
hanuristi
23.02.2008 22:13:57
Oma kommenttini meidän bändin pukeutumisesta:
"Ollaan kuin hautajaissaattue." :D

Samaa mietittiin työ/kaveriporukalla kun mentiin häihin :D
KillingMachine
24.02.2008 11:51:40
Kaverin heittämä kommentti hieman hihitytti: "Ole sinä hiljaa, Shawn Michaels!"
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
Hevihörhö
24.02.2008 12:27:05
Näytät punkkarin saatananpalvojan ja hipin sekasorrolta. Onko sulla jotain päänsisäisiä ongelmia?
"Kokeilunhalussa ja itsensä toteuttamisessa ei ole mitään vikaa. Ja niin kauan kuin ei vahingoita muita, ihan sama mitä muut sanoo." - Nöksö
Sam Hotman
26.02.2008 16:38:34
Laitoin tänään koulussa hiukset peppi pitkätossu tyylille eli ponnarieilla eri puolille, ja sain kuulla äidinkielen opettajaltani että näytän iha tytöltä. Kiitiin kohteliaisuudesta, mutta sääliksi käy sitä tyttöä, joka näyttää minulta...
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
Lauri0
26.02.2008 17:16:55

Ari Koivuselta kuulemma näytän, varmaan lähinnä siksi, että näytän pitkätukkaiselta klonkun ja zombin yhdistelmältä.
'IM A COP U IDIOT'
Sam Hotman
26.02.2008 17:54:18
Ari Koivuselta kuulemma näytän, varmaan lähinnä siksi, että näytän pitkätukkaiselta klonkun ja zombin yhdistelmältä.

... Ja sun pikkuveli on Mieess...
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir
arancia
26.02.2008 18:05:59
Ystäväni, hänen poikakaverinsa ja kämppiksensä käyttävät nykyisin Salkkarien katsomiseen varatun ajan kuulemma keskustelemalla siitä, että näytän huomattavan paljon Salkkarien Oonalta.
Linda
26.02.2008 18:35:21
Ystäväni, hänen poikakaverinsa ja kämppiksensä käyttävät nykyisin Salkkarien katsomiseen varatun ajan kuulemma keskustelemalla siitä, että näytän huomattavan paljon Salkkarien Oonalta.

Lukioaikoina muutamat luokkatoverit meinas laittaa mun kuvan Seiskan "Kuin kaksi marjaa"-palstalle, koska näytän kuulemma Salkkari-Elinalta. Rahan perässä ne ryökäleet kuitenkin vain olisivat juosseet!
Miten tässä vielä käy? (tulkinnan varassa 3.2.2008)
...and if you don't know now you know, nigga. -Biggie
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)