Aihe: JHS -matskua
1 2 3 4
kede
31.01.2004 13:47:02
Tuli tuosta hytösen sotadokkarista mieleen, että ei kellään ois koneella noita hytösen hyvien aikojen musiikkipätkiä?
Viimenenkin jakso oli kuulemma musan puolesta hyvä, mutta näkemättä jäi :/
kede
03.02.2004 21:04:00
ei sitte :D
Jaristoteles
03.02.2004 21:33:23
Tarkoittanet siis esim. tätä jossa Marzi laulaa Jacksonin biisin tahtiin "miten käy norsun, miten käy puun"

Silloin tuli kyllä kaljaa nenästä.
Naama ei mahdu päähän!
depe
04.02.2004 16:44:57
Tuli tuosta hytösen sotadokkarista mieleen, että ei kellään ois koneella noita hytösen hyvien aikojen musiikkipätkiä?
Viimenenkin jakso oli kuulemma musan puolesta hyvä, mutta näkemättä jäi :/

Joo noi JHS-pätkät on ihan ykkösiä. Joku kun olisi noita nauhoitellut ja pistänyt vielä nettiin, mutta kun ei. Tai no jotain pätkiä olen löytänyt.

MP3:
-Lopeta (TikTak, marzi laulaa)
-Kelaa sitä (Fintelligensin pojat laulaa)
-Hyvää yötä maailma (laulaa Olli Lindholm ja Pelle Miljoona)
-Moottoritie on kuuma (marzi laulaa)
-Miten käy norsun (Maikel Jacksonin Earth Song, marzin oma versio)
-Up around the bend (Michael Monroe laulaa)

Videot (avi):
-Roviolla (Gimmel)
-I Surrender (Timo Kotipelto, kitarassa Warre)
-joku Laura Pausinin biisi
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
depe
04.02.2004 16:45:59
Juu unohtui sanoa, että Hemma Beastin keikat (Goomeilla) olivat tosi hyviä. Niitä kun jostain saisi, niin päivä olisi pelastettu...
kede
04.02.2004 18:20:11 (muokattu 04.02.2004 19:23:08)
Jeps. Myöskin se jyrki hit challenge hemma beast -keikka ois kova. Kiva kyllä kun pääsis MTV3:n ja YLEN:n arkistoihin käsiks. Kaikki on tallessa, mutta ah niin tavoittamattomissa :/

Itselläni on tuo hytösen viimesen lähetyksen avi, mutta ekat 20 minsaa vaan. Sen jälkeen ei oo sitä filua näkyny että ois voinu loppuun imutella. Ja noista ym. mp3sista tärkeimmät myös + semmonen televisioin tunnaribiisikoostemedley minkä joskus vetivät, macgyverillä lähti.

edit: niin tuo HB:n "Mä haluun" löytyy multa mp3sena ja on kyllä loistopiisi kunnon kasaritilusooloa myöten :D
J. Cool
06.02.2004 18:06:22

mulla on vhs-tallenteita (intro+loppubiisi) noin 1,5 videokasetillista. olis kova sana, jos joku joka omistaa laitteet kiinnostuis konemuotoon siirtämisestä ja hoitais homman.. muitaki musafilmejä olis. nauhotteet on tullu vedettyä vielä ku asuin porukoilla. itse kun en omista edes vhs-laitteita niin vaisu meininki :/

oulu-rovaniemi ketään jolla kiinnostais musahenkinen talkootyö? vaivanpalkaks kopiot ja mahd vaikka mitä muuta mitä koneelta/levyiltä löytyy..
kede
07.02.2004 11:19:01 (muokattu 07.02.2004 11:20:23)
Jos joltain löytyy kahdet videot ja saat kopioitua VHS:näkin vaikkas, niin täältä löytyy sitten ostaja :) o/

edit: niin itsekin nauhottelin niitä ihan ekoja hytösiä (kun tuli vielä 2 jaksoa viikossa, kun oli TvTv) ja mulla oli varmaan 1½ tuntia matskua. Ihan loistavia oli. Edelleen kiroan päivittäin kun menin jotenkin tuhoamaan/hävittämään sen nauhan :/

Sillon kun lennillä oli vielä flyygeli, ja alkumusat oli pitemmät :)
Kullervo
07.02.2004 20:29:03
Noita videoita löytyy mun koneelta vielä ainaki Child's Anthem ja Surrounded. En sitte tiiä löytyykö myös Kazaasta tai jostai.
Fortune
08.02.2004 11:06:05
Hemma Beastin sivuilta löytyi joskus tuo "I surrender" Marzin laulamana, Warre kakkoskitarassa. Parempi kuin Kotipellon versio :) Minulla on se koneella.

"Mä haluun" on kyllä loistava.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Vilhelmus
08.02.2004 11:09:28

Mulla taitaa ämpärinä olla tuo Miten käy norsun...
Tanistaa, saatana
Burning Winter The Coveralls
depe
08.02.2004 12:26:19
Hemma Beastin sivuilta löytyi joskus tuo "I surrender" Marzin laulamana, Warre kakkoskitarassa. Parempi kuin Kotipellon versio :) Minulla on se koneella.

"Mä haluun" on kyllä loistava.

Prkl, Hemma Beastilla ei ole enää edes kotisivuja, mistä tuota MArzin versiota voisi etsiä. Mä haluun!
Tarkastaja
08.02.2004 12:38:01
oulu-rovaniemi ketään jolla kiinnostais musahenkinen talkootyö?

Mä voisin vaikka pistää ne digimuotoon.
Alpha
08.02.2004 12:57:11
Mä voisin vaikka pistää ne digimuotoon.

Ei kannata edes yrittää VHS tallenteita vääntää digiksi...

Mulla olis tuo kaappaus/editointikortti, et vois ottaa koneelle...Pinnacle Studio editointiohjelmalla ulostulo formaatti vcd/svcd/.avi/.mpeg...

Saa melko pieneenkin tilaan pakattua ilman, että kuva/ääni kärsii...
Jaristoteles
08.02.2004 13:03:03
Mulla taitaa ämpärinä olla tuo Miten käy norsun...

Kyketkö olemaan pystyväinen sähikäispostitukseen tuon tiimoilta?
Naama ei mahdu päähän!
Tarkastaja
09.02.2004 10:20:58
Ei kannata edes yrittää VHS tallenteita vääntää digiksi...

No tarkoitin tässä lähinnä Divx/mpeg... formaattiin kääntämistä.

Mulla olis tuo kaappaus/editointikortti, et vois ottaa koneelle...Pinnacle Studio editointiohjelmalla ulostulo formaatti vcd/svcd/.avi/.mpeg...

Eikös tämä ole digitaalisessa muodossa.
depe
09.02.2004 10:52:53
No tarkoitin tässä lähinnä Divx/mpeg... formaattiin kääntämistä.

Eikös tämä ole digitaalisessa muodossa.

Vääntääkää ne nyt johonkin muotoon. :) Ihan sama oliko se divx, mpeg, avi tai XXX. Kiinnostuneita varmasti löytyy. Itse en osaa kääntää noita mihinkään muotoon, enkä asu Oulussa päinkään...
Alpha
09.02.2004 12:17:05
Vääntääkää ne nyt johonkin muotoon. :)

Kiinnostusta ja intoa kyllä riittäisi tollaseen hommaan. Pelkän filmin tallentaminen koneelle, joka siis periaatteessa ainakin on digi, on tylsän tappavaa.

Mut sitte ku etsii sieltä materiaalista ne kinnostavimmat kohdat ja leikkaa ne oikeaan järjestykseen ja laittaa tehosteet ynnä efektit väliin, ni se on siistiä...:o)
depe
09.02.2004 12:53:12
Kiinnostusta ja intoa kyllä riittäisi tollaseen hommaan. Pelkän filmin tallentaminen koneelle, joka siis periaatteessa ainakin on digi, on tylsän tappavaa.

Mut sitte ku etsii sieltä materiaalista ne kinnostavimmat kohdat ja leikkaa ne oikeaan järjestykseen ja laittaa tehosteet ynnä efektit väliin, ni se on siistiä...:o)

No esim, tuollaisen videokasetin, missä on pelkästään niitä musapätkiä, kääntää digimuotoon, niin tuskinpa sitä kauheasta tarvitsee editoida. Tosin ne Ultra Pampers mainokset voi poistaa sieltä välistä kuten myös Joonas Hytösen huonot vitsit. Enkä kyllä pane pahakseni, jos siellä välillä lukee tyyliin jotain: "Edited by Alpha!" ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)