fabarm 26.02.2008 08:33:43 (muokattu 26.02.2008 08:33:59) | |
---|
Zildjian A-Custom Projection-, tai Medium-Crashit yli 17 tuumaisina. Ei kolise, voimaa ja kirkkautta löytyy. Ei mitään kirkonkelloja. Projectionit "läpäisivimpiä" medium thinejä, mitä olen kokeillut. Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. Kyllä se on näinikkään. |
Eikä aikaakaan kun rocksterilla on myös paisteen diili =) Diiliä tarjottiin jo Sabianille, mutta enpä ottanut ainakaan vielä :) Terveisiä Toomas Paisteelle, että diiliä tänne vain... No niin, kiitti vastauksista. Päätin näiden lukuisten suositusten jälkeen, että ostan Alchemyn rock crashit. Tämä on oikea vaihtoehto jos mielit ostaa uusia peltejä kolmen kuukauden välein. Tulee kalliiksi, mutta mikäs siinä. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
luu 26.02.2008 09:21:37 | |
---|
Tämä on oikea vaihtoehto jos mielit ostaa uusia peltejä kolmen kuukauden välein. Tulee kalliiksi, mutta mikäs siinä. No katsotaan. Tuleehan kokeiltua tuotakin merkkiä. Onhan Alchemyillä puolen vuoden takuu. Minusta noissa Turkkilaisissa symbaaleissa on vain hyvä ominaissoundi. Kestävyys on tosiaan hieman lottoa. Pari loistavaa Bosphoruksen symbaalia omistan. Crashiin tuli pari mystistä halkeamaa keskelle symbaalia muutaman vuoden soiton jälkeen. Bosphoruksen china on taas toiminut hyvin jo viisi vuotta. |
Rockster 26.02.2008 09:28:55 | |
---|
No katsotaan. Tuleehan kokeiltua tuotakin merkkiä. Onhan Alchemyillä puolen vuoden takuu. Pari Alchemya olen omistanut ja molemmat ovat nopeasti paskaksi menneet, vaikka tekniikkaan olenkin kiinnittänyt huomiota. Ja haitsut olivat sellaiset kolisijat, että oikein hirvitti. Mutta kokeilemalla se selvinnee. Tulee vaan kalliksi ostaa puolen vuoden välein crasheja sen sijaan, että ostaisi kunnon pellin ja soittaisi 10 vuotta. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Kailis 01.03.2008 00:07:05 (muokattu 01.03.2008 00:08:48) | |
---|
No niin, kiitti vastauksista. Päätin näiden lukuisten suositusten jälkeen, että ostan Alchemyn rock crashit. No niin, kiitti vastauksista. Päätin näiden lukuisten suositusten jälkeen, että ostan Paisteen Wild Crashit Bosphoruksen Gold sarjan paksummat vois olla myös |
Hakki 01.03.2008 00:36:59 | |
---|
Pari Alchemya olen omistanut ja molemmat ovat nopeasti paskaksi menneet, vaikka tekniikkaan olenkin kiinnittänyt huomiota. Ja haitsut olivat sellaiset kolisijat, että oikein hirvitti. Mutta kokeilemalla se selvinnee. Tulee vaan kalliksi ostaa puolen vuoden välein crasheja sen sijaan, että ostaisi kunnon pellin ja soittaisi 10 vuotta. Munkin Alchemyt ovat kummatkin hajonneet ja kertaalleen vaihdetut. 18" on hajonnut kahdesti, 16" kerran. Hyvän kuuloisia peltejä mutta eivät kestä. while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
Pekka92 01.03.2008 16:58:29 | |
---|
Munkin Alchemyt ovat kummatkin hajonneet ja kertaalleen vaihdetut. 18" on hajonnut kahdesti, 16" kerran. Hyvän kuuloisia peltejä mutta eivät kestä. Itse olen soitellut n. 3 vuotta noilla Alchemyn pelleillä, eikä ole mitään ongelmia ollu. Hyvän kuulosia nuo kyllä ovat, enkä itse ole saanut vielä yhtään halkaistua. |
RuNBali 03.03.2008 20:14:17 | |
---|
Kuis olis Zildjian Z-custom? Voimakas ja tumma soundi... A-custom projection on kirkkaampi, mutta ehkä monipuolisempi vaihtoehto. Rocketshells |
Anri8000 31.03.2008 09:36:00 | |
---|
Osta Paisteen Wild Crashit Heart is heaven, mind is hell. |
Rockster 31.03.2008 09:45:36 | |
---|
Osta Paisteen Wild Crashit Niinpä, torilla löytyy :D "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Rockster 02.04.2008 14:53:26 | |
---|
Jpas on kumma kun ei kelpaa voimakkaat crashit. Torilla on Paisteen 2002 wild ja vielä 20" versiona. Tuosta linkkiä klikkaamaan ja ostamaan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=228280 On siellä voimakasta ridea ja hihatiakin. Olen pahoillani mainostuksesta, muta pitäisi realisoida vähän rahaa, että saa nakit ja muusit ostettua ja viikonlopuksi kaljaa :D "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
RstoU 02.04.2008 15:56:51 | |
---|
Jpas on kumma kun ei kelpaa voimakkaat crashit. Torilla on Paisteen 2002 wild ja vielä 20" versiona. Tuosta linkkiä klikkaamaan ja ostamaan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=228280 On siellä voimakasta ridea ja hihatiakin. Olen pahoillani mainostuksesta, muta pitäisi realisoida vähän rahaa, että saa nakit ja muusit ostettua ja viikonlopuksi kaljaa :D Olisin ostanut sinulta koko satsin kakkospelleiksi muttei jostain syystä juuri nyt tee mieli ostaa yhtään mitään.. Punainen saartaja saartaa kirkon, vie kellot, tuo valtavan pimpparaudan. |
Rockster 02.04.2008 18:18:33 | |
---|
Olisin ostanut sinulta koko satsin kakkospelleiksi muttei jostain syystä juuri nyt tee mieli ostaa yhtään mitään.. Aina tekee mieli ostaa :) "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Brother Michael 12.04.2008 01:59:51 | |
---|
Selailinpa huvikseni tätäkin threadi läpi ja totesin, että yksi todella kova vaihtoehto on tieltä jäänyt listaamatta: Sabianin Vault -sarja. Aivan ässä kamaa, itselläni 17", 19" ja 20" crashit. On sitten viimesen päälle mahtavat vehkeet, herkät, äänekkäät, soundi on "iso", mutta näillä voi herkkyytensä vuoksi soittaa myös hiiren hiljaa. Soundi on melkolailla loistava (mielipideasioita tottakai)....suht kirkas, melko lyhyt sointi, mutta erittäin...sanotaanko musikaalinen = ei sellainen tyypillinen kirkas heavy metal -crash. Suosittelen hyvin vahvasti. Itse taivuin näihin 2002 ollessa toinen vaihtoehto. Hetkeäkään en ole valintaani joutunut katumaan. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
Anri8000 23.05.2008 09:12:01 | |
---|
Paisteen wild crashit on pop. Eiku rock. Tai siis voimakkaat! Heart is heaven, mind is hell. |