Aihe: yamaha np-30
1
punssi
25.02.2008 18:08:10
Mitä mieltä olette yamahan np-30?
EP
25.02.2008 18:24:17

Mulla oli sama aihe vähän aika sitten, tuolla alempana..
Tuota, mä vähän innostuin kanssa, mutta meni ohi kun nukuin yön yli! :D
Nidhöggr
25.02.2008 21:43:33
On se ihan kiva.
"Kulorastas, saatana! Minun puussa! Eihän siinä auttanut muu kuin noutaa ilmakivääri..." -Zed
Derek
25.02.2008 22:01:45
HarmonyCentralista löytää käyttäjien mielipiteitä ja arvosteluja myös monesta muustakin laitteesta. Niin että kannattaa vähän lueskella siellä ja vähän googlettaa lisäinfoa jos sitä kaipaa sen sijaan että aloittaa uuden keskustelun jokaisesta laitteesta erikseen. Varsinkin kun laitekyselyjä varten on oma FAQ:nsakin.
Ymmärrän kyllä että ensilaitteen osto on jännittävä kokemus.
Valtterikoi
26.02.2008 21:54:24
Ostin tuossa syksyllä opiskelijaboksiin kyseisen pelin. Onko siinä nyt 10 soundia, pianosoundi ihan yllättävän hyvät tähän hintaluokkaan. Koskettimistossa on jonkin verran tatsia verrattuna ihan halpismalleihin, mutta "muovisuus" paistaa läpi. Metronomi löytyy, ja mallikappaleita kanssa. Kotikotona oleva technicsin jotain 12 vuotta oleva(ovh aikoinaan jotain 18 000 mk) peli voittaa kuitenkin kaikilla osa-alueilla tämän pelin, paitsi liikuteltavuudessa.

Kuitenkin tällaiselle opiskelijalle tarjoaa hyvän hinta-laatusuhteen, tosin ainahan nälkä kasvaa syödessä.

Roudausystävällinenkin on tämä vehje, jos sillä nyt joku keikkailua yltyy harrastamaan? Yllättävän kevyt.
teroyk
27.02.2008 15:09:56

Soundit vielä menettelis, mutta se koskettimisto on huono.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)