samuel 03.02.2004 08:14:53 | |
---|
...muualta kun Ljudia tai Thoman !? Onko suomessa postitse tavaraa myyvää liikettä ? Vähiin on käynyt tarvikeliikkeet ainankin täällä kymen alueella. "Kyllähän tilaamalla saa.." niitä itsekkin saa em. postimyyntifirmoista mutta silti ! Mielellään ostaisi paikallisesta liikkeestä, vaikka maksaisikin vähän enemmän mutta siihen en rupea, että ne tilaa thomanilta ja sit rätkäsee hintaan +25% +alv ja myy mulle. |
Karlsson 03.02.2004 08:30:38 | |
---|
Hmm, oiskohan Bebekillä tai vastaavissa sähkörojuliikkeissä? Kun kerta myyvät muutakin kajaritarviketta? "Hatala, hatala, hatala hey,
Play my sitar every day!"
- Dr. Bombay |
samuel 03.02.2004 08:37:19 | |
---|
Hmm, oiskohan Bebekillä tai vastaavissa sähkörojuliikkeissä? Kun kerta myyvät muutakin kajaritarviketta? Kiitos vinkistä, onhan siellä, jotain muovisia rojuja... Mut tarve olisi saada KAIJUTTIMILLE kulmasuojat, eikä millekkään tietokonekajareille... heheeee Bebekin mallit eivät kestäisi varmaan ekaa roudausta... |
N_Bates 03.02.2004 08:49:56 | |
---|
biltemassa on. en tiedä laadusta. se on muuten kaiutin... http://www.hut.fi/~tvainio/kitaragalleria/ |
Jabe 03.02.2004 09:03:25 | |
---|
Biltemassa on ainakin sellaisia isoja, mustia, muovisia. Niitä olen menestyksellä käyttänyt PA -kaappirakenteluissa. Toinen vaihtoehto on rautakaupat yms. liikkeet. Esim. Helsingin Hämeentiellä on Hokola -niminen kauppa, josta löytyy ainakin metallisia pyöristettyjä nurkkapaloja. Itse olen käyttänyt niitä roudauscase'hin. Sitten voit tietysti tilata kamaa noilta case'n -rakennusfirmoilta, mutta tavara on suht' kallista. Linkkejä löydät esim. Reddien pedalboard -faq'sta kitarakamat -palstalta. |
Karlsson 03.02.2004 09:07:43 | |
---|
Kiitos vinkistä, onhan siellä, jotain muovisia rojuja... Mut tarve olisi saada KAIJUTTIMILLE kulmasuojat, eikä millekkään tietokonekajareille... heheeee Bebekin mallit eivät kestäisi varmaan ekaa roudausta... Juu, onhan Bebekillä tunnistettava "laatunsa" kyllä. "Hatala, hatala, hatala hey,
Play my sitar every day!"
- Dr. Bombay |
tattis 03.02.2004 10:33:34 | |
---|
...muualta kun Ljudia tai Thoman !? Onko suomessa postitse tavaraa myyvää liikettä ? Vähiin on käynyt tarvikeliikkeet ainankin täällä kymen alueella. "Kyllähän tilaamalla saa.." niitä itsekkin saa em. postimyyntifirmoista mutta silti ! Mielellään ostaisi paikallisesta liikkeestä, vaikka maksaisikin vähän enemmän mutta siihen en rupea, että ne tilaa thomanilta ja sit rätkäsee hintaan +25% +alv ja myy mulle. Luulen että Audiodivarista löytyy. Kysy. Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
poppamies 03.02.2004 13:18:58 | |
---|
No minä olen kyllä saanut kaikenkokoisia, metallisia ja muovisia pikalliselta musiikkikauppiaaltani. Toki ymmärrän ettei niitä esim. F-musiikista saa mutta oikeilta musiikkikauppiailta kyllä löytyy. "G-strings are for strippers" |
KoskPaavo 03.02.2004 19:58:52 | |
---|
Mä sain tosi komeet kulmapalat 8kpl 20€ Lahdesta Salpausselän Soittimesta, Ne tilaa niitä Englund Musicista Soittaja selviää aina. |
Nimismies 03.02.2004 20:23:19 | |
---|
Krhm. Kielipoliisista päivää. "Kaiutin". Noin. "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Krhm. Kielipoliisista päivää. "Kaiutin". Noin. Krhm, voiskohan kielipoliisi painua vittuun tai edes sitten lukee koko ketjun? N Bates: se on muuten kaiutin... Niin, että pilkkua nussittiin jo. LISÄYS. Kielipoliisit ja pilkunnussijat vois muutenkin painua vittuun. Ljudiassakin oon nähny noita metallisia kulmapaloja. Siellä tosin taitaa olla kallista. Painakaa vaan sitä miinusta |
sauhusanttu 03.02.2004 22:09:46 | |
---|
Bilteemasta saa myös metallisia kulmasuojuksia ! Ne on sähkösinkittyä metallia, mitat 35 x 35 x 35 mm ja hinta on neljältä kappaleelta 2,25 eeroo. |
KoskPaavo 03.02.2004 22:20:54 | |
---|
Mutta ne ei oo niin komeita.Oon nähny.Kaijutinkuapissa. Soittaja selviää aina. |
samuel 04.02.2004 14:11:15 | |
---|
Bilteemasta saa myös metallisia kulmasuojuksia ! Ne on sähkösinkittyä metallia, mitat 35 x 35 x 35 mm ja hinta on neljältä kappaleelta 2,25 eeroo. no ei ole pahan hintasia mutta kuitenkin aika "pieniä" kunnon kaappeihin... kestääköhän paikallaan... No pitänee tyytyä kuitenkin tilaamaan se näistä "verkkokaupoista" kiltisti ja maksaa järjettömät postimaksut. |