2109 28.12.2007 13:46:04 | |
---|
Rakentavaa kritiikkiä KIITOOOS!! Ikuinen onni Sinisilmäisenä katson maailmaa vetäkää vain välistä nauttikaa vaan hyödystä ei se mua haittaa oon onnellinen jos kokea siten saatte ees osan onnesta Sinisilmäisenä katson maailmaa yhden diipadaapa toisen maailman hajoittaa ei se sua haittaa olet onnekas osunut ei kohdalle ees osaa pommeista Kunpa katsoisimme eiliseen virheistämme oppien takertuisimme lauseeseen mä uskon onneen ikuiseen sinisilmäisenä katsoen löytyy onni ikuinen Sinisilmäisenä katson maailmaa veli veljeä lyö sisko sanansa syö ei se niitä haittaa ovat onnekkaita kosto vanhemmilta opittu ees osana perhettä Kunpa katsoisimme eiliseen virheistämme oppien takertuisimme lauseeseen mä uskon onneen ikuiseen sinisilmäisenä katsoen löytyy onni ikuinen Onni ikuinen |
Saisko tälle tekstille jotakin suuntaa antavaa Plees!!! |
Makkari 25.02.2008 22:39:30 | |
---|
Täähän on hieno. Mun suosikiaiheitanihan tää tavallaan käsittelee. yhden diipadaapa Oisko tuohon voinut keksiä jotain järkevämpää? Vai onko tuolla jokin tietty merkitys? Sinisilmäisenä katson maailmaa vetäkää vain välistä nauttikaa vaan hyödystä ei se mua haittaa oon onnellinen jos kokea siten saatte ees osan onnesta ... ei se sua haittaa olet onnekas osunut ei kohdalle ees osaa pommeista Toi toimii herkullisesti. |
2109 26.02.2008 09:36:01 | |
---|
Sinisilmäisenä katson maailmaa vetäkää vain välistä nauttikaa vaan hyödystä ei se mua haittaa oon onnellinen jos kokea siten saatte ees osan onnesta Hain takaa ajatusta et "kilttinä" ihmisenä antaa kakkensa saadakseen toiset onnellisiks, ja työntää omat tarpeensa syrjään. Antaa käyttää itseään hyödyksi et toiset kokis ees palan onnellisuutta elämässään. |
2109 26.09.2008 16:29:20 | |
---|
Haluaisin tähänkin vielä kommentteja! |