Aihe: Mestarien Liiga-/ Jalkapallosta yleisesti- topiikki
1 2 3 4 573 74 75 76 77122 123 124 125 126
singa
23.02.2008 22:03:06
Litillä pumppu reistaa!
Toitte mies pääsis vielä kuntoon,pääsis vielä kokeilemaan Valioliiga pelejä...

http://www.mtv3.fi/urheilu/futis/uu … shtml/arkistot/futis/2008/02/614968
Paska allekirjoitus
DJKaaos
24.02.2008 10:33:22
Litillä pumppu reistaa!
Toitte mies pääsis vielä kuntoon,pääsis vielä kokeilemaan Valioliiga pelejä...

Sydänvaivojahan sillä ei ole vielä tainnut ollakkaan, no nyt on nekin lisätty Litin vaivaeepokseen. Taitaa tulla tästä Fulham-pestistä pelkkä vitsi. Mutta toivotaan tietenkin, että Litti pääsisi vielä tämän kauden aikana pelaamaan ja auttamaan Fulhamia.
Minä olen minä.
Varaani
25.02.2008 08:30:20
Francolaiset otti eilen pataan!
Harmi ettei itse jaksanut katoa matsia loppuun asti. Väsy maistui mielessä paremmalta kuin eka puoliaika.
Anri8000
25.02.2008 10:17:27

Oli realin pelaajien ilmeet getafen voittomaalin jälkeen: Priceless!

Mahtavaa! Why the long face,Ruud?
Heart is heaven, mind is hell.
Varaani
25.02.2008 12:02:14
Sitten se viikonlopun ei niin mukava juttu.
Idiootti Taylorin "en tiennyt että siinä oli kontaktia" taklaus jolla ansiokkaasti päätti Eduardon kauden.

Onko tuo Taylorin järjetön taklaus sitä brittiläistä taistelutahtoa ja tsemppiä millä korvataan taito?
Anri8000
25.02.2008 12:46:50

Sitten se viikonlopun ei niin mukava juttu.
Idiootti Taylorin "en tiennyt että siinä oli kontaktia" taklaus jolla ansiokkaasti päätti Eduardon kauden.

Onko tuo Taylorin järjetön taklaus sitä brittiläistä taistelutahtoa ja tsemppiä millä korvataan taito?

Kyllä yhdyn kroatialaisten suruun. Toivotaan että poika palaa kentille vielä entistä ehompana joskus. Olis varmaan tarvittu miestä EM-kisoissa.

Aivan yliampuva taklaus rumalta britiltä (tarpeeton hyökkäys ulkonäköön,myönnän). Onneks näitä sattuu varsin harvoin. Fakta vaan on, että itsekullakin tunne ottaa välillä vallan järjestä, katsotaan vaikka la ligaa, enkä usko, että Taylor lähti taklaamaan jalan katkaisu mielessään. Eihän noista tosin ikinä tiedä, mutta toivon ettei.

Taylor on pelannut kaudella kolme liigapeliä, ja hänellä on varmasti ollut paineita antaa näyttöjä valmentajalle sarjakärkeä vastaan. En anna ymmärrystä Taylorin taklaukselle, mutta yritän ymmärtää tapahtunutta.
Heart is heaven, mind is hell.
The Duke
25.02.2008 19:17:53
Hienoa Real!

Mahtavaa hallintaa, UPEAA jalkapalloa!

TSEMPPIÄ !!!!!
*Brian Jones Boozing Society*
Simo78
27.02.2008 11:28:47
Hienoa Real!

Mahtavaa hallintaa, UPEAA jalkapalloa!

TSEMPPIÄ !!!!!

Joo oli tosi hienoa=) Ihan tuli Zinanen+poikien ajat mieleen. No toivottavasti vain yksi ottelu tollasta paskaa, tai sitten ei kehtaa edes Barcaa haukkua, mutta sitä taitaa saada mitä tilaa=)
The Duke
27.02.2008 21:22:06
Joo oli tosi hienoa=) Ihan tuli Zinanen+poikien ajat mieleen. No toivottavasti vain yksi ottelu tollasta paskaa, tai sitten ei kehtaa edes Barcaa haukkua, mutta sitä taitaa saada mitä tilaa=)

Meinaat, että Real on pelannut tällä kaudella vain yhden surkean matsin? Diipa daapa... Pelaavat tällä hetkellä niin älyttömän tylsää tulosfutista ku olla ja voi. Ja sitten sieltä se tarvittava maali Hevosen jalasta (kuuden flipperin jälkeen) ja kyyhkyset lentoon. Tehokastahan peli on ollut, mutta mitään tekemistä jalkapallon kanssa sillä ei ole :)

Hei, justhan se ero oli 9 pinnaa, sit 5 pinnaa ja nyt...hetkonen, 2 pinnaa.

Realin 10 viimeistä peliä: 4 voittoa ja 6 tappiota.
Jengi on tippunut Copasta ja kohta myös CL:sta.

TSEMPPIÄ!

Ei maar, La Ligan loppukaudesta tulee ainakin mielenkiintoinen.
*Brian Jones Boozing Society*
Simo78
27.02.2008 22:13:48
Meinaat, että Real on pelannut tällä kaudella vain yhden surkean matsin? Diipa daapa... Pelaavat tällä hetkellä niin älyttömän tylsää tulosfutista ku olla ja voi. Ja sitten sieltä se tarvittava maali Hevosen jalasta (kuuden flipperin jälkeen) ja kyyhkyset lentoon. Tehokastahan peli on ollut, mutta mitään tekemistä jalkapallon kanssa sillä ei ole :)

Hei, justhan se ero oli 9 pinnaa, sit 5 pinnaa ja nyt...hetkonen, 2 pinnaa.

Realin 10 viimeistä peliä: 4 voittoa ja 6 tappiota.
Jengi on tippunut Copasta ja kohta myös CL:sta.

TSEMPPIÄ!

Ei maar, La Ligan loppukaudesta tulee ainakin mielenkiintoinen.

Lepi lepi vaan sullekin! Meneekö liian pahaksi, kun joku osaa nauraa "oman" joukkueen pelille? Tuloksestahan jalkapallossa pelataan ja tosta näyttävyydestä voidaan olla montaa mieltä. Todellakin tarkoitin, että on vain yhden huonon ottelun pelannut, mitä sä oikein luulet=)
Ziggy Bubba
27.02.2008 22:21:13

Vaikken itse jengistä tykkää pätkääkään, niin on myönnettävä että Real on pelannut varsin hyvää futista tällä kaudella, viime aikoja lukuun ottamatta. Barcan paketti taas on, kaikesta ennakkokohusta huolimatta ollut aikas sekaisin. Nyt näyttää että kaudesta tulee Espanjassakin varsin jännä, hyvä niin.
"It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious." -Bill Hicks
Mustikkamuffinssi
28.02.2008 00:45:43 (muokattu 28.02.2008 00:47:13)
Masentaa. Barca pelaa todella hyvin ja nätisti, sitten Valencian ainut veto ja maali. Ei näin. Vedot 24-1.
kalamies#45 >-)))>
Mustikkamuffinssi
28.02.2008 00:55:07
Jeeeeeeeeeeeeeeesh! 1-1! Lisäajalla.
kalamies#45 >-)))>
Simo78
28.02.2008 08:02:58
Masentaa. Barca pelaa todella hyvin ja nätisti, sitten Valencian ainut veto ja maali. Ei näin. Vedot 24-1.

Masentaa varmaan, mutta on toi nyt kunniakas tasapeli, toisin kuin häviö ihan nobody jengille! Vaikka en nyt jengistä diggaakaan=). Aika nykypäivää toi tuntuu olevan, että vieraissa pistetään hirveä kilpikonna kehiin, ainakin jos on 2.osaottelun peli kyseessä.
Black Star
28.02.2008 12:17:03 (muokattu 28.02.2008 12:33:24)

Forza Inter

Hyvä ottelu kärkikaksikon välillä. Scudetto näyttää vahvasti jäävän Milanoon.

Ibrahimovicin poissaolo näkyi. Crespo oli aktiivinen ja jaksoi melko hyvin koko ottelun, muttei ensimmäisellä puoliajalla yksinäisenä kärkenä päässyt juurikaan uhkaamaan Roman maalia (lukuunottamatta akrobaattista volleyta, joka olisi maaliin mennessä ollut yksi kauden upeimpia). Suazon tulo kentälle ei tuonut mitään lisää hyökkäykseen.
Zanetti käytti loistavasti hyväkseen lopun Inter-hallinnan.

Toivottavasti toisessa CL-osaottelussa nähdään kentällä Ibracadabra.
Juoma oli yllättävän happopitoista, ei yksinkertaisesti pystynyt nielemään
Royal Banzai
28.02.2008 13:06:50
Forza Inter

Hyvä ottelu kärkikaksikon välillä. Scudetto näyttää vahvasti jäävän Milanoon.

Ibrahimovicin poissaolo näkyi. Crespo oli aktiivinen ja jaksoi melko hyvin koko ottelun, muttei ensimmäisellä puoliajalla yksinäisenä kärkenä päässyt juurikaan uhkaamaan Roman maalia (lukuunottamatta akrobaattista volleyta, joka olisi maaliin mennessä ollut yksi kauden upeimpia). Suazon tulo kentälle ei tuonut mitään lisää hyökkäykseen.
Zanetti käytti loistavasti hyväkseen lopun Inter-hallinnan.

Toivottavasti toisessa CL-osaottelussa nähdään kentällä Ibracadabra.

Hävettääkö edes? Roma oli parempi joukkue alusta loppuun, mutta Inter sai "pitkästä aikaa" tuomarilta vetoapua ja pisti tasoihin. Zanettin laukaus oli kieltämättä upea suoritus, mutta mikäli Rosetti olisi ollut tehtäviensä tasalla, olisi pinnat viety Roomaan.

Mexesin molemmat keltaiset olivat siis varsin arveluttavia päätöksiä. Varsinkin se toinen, jossa Hernan "olen reilu pelaaja" Crespon jalat pomppasi metriin jo miehen kuullessa Mexesin hengityksen... Tähän voidaankin sitten suhteuttaa Vieiran, Burdisson ja Maxwellin saamatta jääneet varoitukset/ulosajot.

Kieltämättä ottaa pannuun, ettei viimeistely ollut kohdillaan pelatessa kymmentä vastaan. Aquilani olisi voinut upottaa siitä Perrottan syötöstä, ehkä...
Roberto
28.02.2008 13:08:46

Mexesin punainen oli kyllä erittäin väsynyt vedätys. Tuli vähän yks Aliadiere mieleen, tai sit Petrov.
Simo78
28.02.2008 14:42:18
Hävettääkö edes? Roma oli parempi joukkue alusta loppuun,...

Mua kyllä ihmetyttää tämä ainainen uikutus, että parempia oltiin mutta turpaan tuli. Mua itseäni ei pelaajana eikä katsojana kiinnosta selittelyt. Jos tulee turpaan, niin silloin oltiin huonompia!! Jos ei muussa, niin maalinteossa ja se on loppupeleissä se mikä ratkaisee.

Mä voisin sanoa, että Roma vs. Real pelissä huonompi voitti, mutta enpä sano=) No mutta toinen osaottelu vielä pelaamatta, kirvestä ei näy kaivossa...
Royal Banzai
28.02.2008 14:54:07 (muokattu 28.02.2008 14:58:16)
Mua kyllä ihmetyttää tämä ainainen uikutus, että parempia oltiin mutta turpaan tuli. Mua itseäni ei pelaajana eikä katsojana kiinnosta selittelyt. Jos tulee turpaan, niin silloin oltiin huonompia!! Jos ei muussa, niin maalinteossa ja se on loppupeleissä se mikä ratkaisee.

Mä voisin sanoa, että Roma vs. Real pelissä huonompi voitti, mutta enpä sano=) No mutta toinen osaottelu vielä pelaamatta, kirvestä ei näy kaivossa...

Oletpa nokkela. Maalit on seurausta pelistä, ei toisinpäin. Korjaan myös, että tässähän ei missän tapauksessa otettu "turpaan", sillä peli päättyi tasan 1-1.

E: niin, ja minä ainakin voin myöntää, että Roma-Real -pelissä nimenomaan parempi maalintekijä, eikä absoluuttisesti parempi joukkue, voitti. Kyllähän kaikki ottelun nähneet huomasivat, ettei Roman voitto mitenkään pelillisesti jallittamalla tullut..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)